British

Hej,

Jeg har lavet en lille “bog” om racen British og med lidt generel info til første gangs kattejere.

Så vil du læse lidt om racen, så kig her:
http://www.kongensgaard.dk/Files/British.pdf

Synes, den er blevet fin. Der mangler dog et billede af Hannibal - ikke :slight_smile:

Hold da op - det er en stor sag - men flot er den :ok:

Ja den er lidt stor. Jeg havde skrevet en del materiale som skulle have været brugt til noget andet, men planer ændrer sig, og så syntes jeg ligesom at jeg skulle finde noget at bruge det jeg allerede havde lavet til. Som sagt så gjort. :slight_smile:

Ved godt man måske ikke lige sætter sig til at læse en stor PDF fil, men nu er det lavet og måske nogen kan få glæde af visse afsnit - eksempelvis racebeskrivelsen eller lignende. :slight_smile:

Jo naturligvis gør der det. :slight_smile:

Jeg har kun brugt billeder jeg selv har taget af egne og andres katte - fordi så behøvede jeg ikke spørge andre om lov til at bruge deres. Så der er ikke så mange farver repræsenteret.

[quote=JKJ;438460]Jo naturligvis gør der det. :slight_smile:

Jeg har kun brugt billeder jeg selv har taget af egne og andres katte - fordi så behøvede jeg ikke spørge andre om lov til at bruge deres. Så der er ikke så mange farver repræsenteret.[/quote]

Hvis du ikke kan lade være, så har du lov :stuck_out_tongue:

Mariann

Flot arbejde , men jeg syntes der mangler lidt billeder af de forskellige farver… Nu tænker jeg jo på BRI med hvidt :thumbup: Skulle du føle også at der mangler BRI med hvidt billeder i din ellers meget fine lille bog så sig endelig til jeg kan godt levere et par stykker :smiley:

[quote=JKJ;438460]Jo naturligvis gør der det. :slight_smile:

Jeg har kun brugt billeder jeg selv har taget af egne og andres katte - fordi så behøvede jeg ikke spørge andre om lov til at bruge deres. Så der er ikke så mange farver repræsenteret.[/quote]
min søster siger at hvis du har lyst til at bruge billeder af hendes rødmaskede brite skal du være velkommen :slight_smile:

[quote=JKJ;438460]
Jeg har kun brugt billeder jeg selv har taget af egne og andres katte - fordi så behøvede jeg ikke spørge andre om lov til at bruge deres. Så der er ikke så mange farver repræsenteret.[/quote]

Du tager også nogle fantastiske billeder :ok:

For en udenforstående synes jeg ikke det gør noget, at der ikke er så mange farver repræsenteret. Der er det vigtigere, at billederne fanger.

Kanon flot arbejde - og spændende at læse om, når man som mig ikke ved en disse om Briter, udover at de ser store, runde og søde ud… :slight_smile:

For pokker hvor er det et stort og flot arbejde du har lavet Jette :slight_smile:

Er det noget man må printe ud og sende med kommende killingekøbere ? (uredigeret selvfølgelig)

Og du har selvfølgelig min fulde tilladelse til at gøre brug af mine billeder - Hvis der er, så har jeg dem i højere opløsning på computeren.

Tak - det er absolut muligt jeg gerne vil opdatere det med billeder af flere farver. Så måske tager jeg jer op på jeres tilbud om at låne billeder. Tusind tak - det værdsætter jeg. :slight_smile:

Ja, Alice du og andre må bruge det alt det I vil - jeg vil kun blive glad hvis nogen kan bruge det til noget. Hvis du ønsker at printe det så kan du sende mig en mail hvis jeg skal lave en udgave der er lidt mere printvenlig ved at udnytte mere af siden.

[quote=JKJ;438528]Tak - det er absolut muligt jeg gerne vil opdatere det med billeder af flere farver. Så måske tager jeg jer op på jeres tilbud om at låne billeder. Tusind tak - det værdsætter jeg. :slight_smile:

Ja, Alice du og andre må bruge det alt det I vil - jeg vil kun blive glad hvis nogen kan bruge det til noget. Hvis du ønsker at printe det så kan du sende mig en mail hvis jeg skal lave en udgave der er lidt mere printvenlig ved at udnytte mere af siden.[/quote]

Tusind tak Jette, jeg har sendt dig en pb :slight_smile:

Flot arbejde :thumbup:

Super flot stykke arbejde! Du burde få den trykt som hæfte og sælge den til britefolket - helt ærligt! Den var rigtig fin at have og sende med ud til nye killingekøbere!
VH
Susanne

Hvor står der bare meget godt!

Må jeg få lov at lave et blog indlæg om siden, og linke dertil på min blog forkatten.wordpress.com ??

Hvor er jeg glad for at der er nogen der kan bruge det. :slight_smile:

Jeg kommer nok til at lave en udgave med lidt andre billeder efter forslaget i denne tråd - så vi også får eks. briter med hvid og colorpoint med. Så håber jeg at flere får glæde af den. :slight_smile:

Jeg kunne godt tænke mig den trykt som en folder som jeg så kunne blive til killingekøbere, men med ca. 25 A4 sider så tror jeg desværre det bliver for dyrt for mig.

[quote=Bamse;439627]Hvor står der bare meget godt!

Må jeg få lov at lave et blog indlæg om siden, og linke dertil på min blog forkatten.wordpress.com ??[/quote]

Ja - det må du helt sikkert. :slight_smile:

[quote=JKJ;440844]Hvor er jeg glad for at der er nogen der kan bruge det. :slight_smile:

Jeg kommer nok til at lave en udgave med lidt andre billeder efter forslaget i denne tråd - så vi også får eks. briter med hvid og colorpoint med. Så håber jeg at flere får glæde af den. :slight_smile:

Jeg kunne godt tænke mig den trykt som en folder som jeg så kunne blive til killingekøbere, men med ca. 25 A4 sider så tror jeg desværre det bliver for dyrt for mig.[/quote]

Jette jeg spytter da gerne i kassen, det kan jo ikke være rigtig at du skal afholde alle udgifter, det er jo til glæde og gavn for alle os briteopdrættere :slight_smile: …Skal vi evt. drøfte det nærmere over pb eller tlf ? ( jeg tror jeg har dit nummer endnu :-))

Mange tak for det!!