Bruger "titler"

Hey! Nu er jeg nysgerrig… :fløjte:
Må skynde mig at få skrevet de indlæg! :yatta:

Jeg er superglad for mit tilnavn - dejligt at nogle syntes, at jeg fortjente det. :hjerte::hjerte:

Jeg er ikke så god til at rose mig selv - men jeg mener dog, at jeg altid er parat til at hjælpe,
hvis folk har brug for det af den ene eller anden årsag.

:D:D:D:D

Synes da det er trist, at flere ikke bryder sig om deres tilnavn :S

Jeg venter spændt på mit :wehu:

Vivi - Jeg synes da ikke at det er mange der ikke er glade for deres navne? Som jeg kan læse det i hvert fald? :slight_smile:

Hvis der er nogen som er kede af deres tilnavn er de velkommen til at kontakte mig - evt med forslag til hvad det så skal være :slight_smile:

Mit tilnavn kommer sig vist af flere ting:

  • jeg er notorisk dårlig til at finde vej-surrender, men har dog rejst meget rundt i verden…
  • jeg er britisk statsborger - nærmere betegnet Skotte - og stolt af det!:thumbup: og så er jeg meget glad for en god single malt whisky:skål:
  • findes katte i andre farver end blå:?-what
  • findes der virkeligt andre racer end KOR:?:fløjte:

Nu skrev jeg også flere :wink:

Men uanset om det er en eller flere, synes jeg da det er kedeligt. Det skulle jo gerne være sjovt både for dem, der finder på og dem, der modtager navnet :slight_smile:

Vivi - Jeg synes heller ikke at der er flere. Men du har helt ret i det med om det er en eller flere… )

Nu har jeg fået mit, så nu vil jeg også være med :tihi:

“Skræddersyet Rødtop med hang til flade kasser og blitz”

Skræddersyet - Jeg studerer tekstilformidling = Jeg syr :slight_smile:

Rødtop - Jeg har knaldrødt hår :slight_smile:

Hang til flade kasser - Jeg er afhængig af IKEA :ups:

Blitz - Jeg fotograferer :slight_smile:

Jeg er SÅ glad for det :thumbup:
Jeg er især vild med de flade kasser -LOL Synes det er hylende morsomt!

Blabl - Jeg tænkte noget HELT ANDET om flade kasser… men det er måske fordi der er en for kort tid siden der fik et navn hvor der står babser i fri dresur :tihi::ups: Så jeg var på vej i den retning i forhold til ordet kasser…
Dejligt at vide hvad det EGENTLIG betyder -engel

[quote=Abaddon;408748]Blabl - Jeg tænkte noget HELT ANDET om flade kasser… men det er måske fordi der er en for kort tid siden der fik et navn hvor der står babser i fri dresur :tihi::ups: Så jeg var på vej i den retning i forhold til ordet kasser…
Dejligt at vide hvad det EGENTLIG betyder -engel[/quote]

Det er derfor jeg elsker det :klapper:

[quote=Abaddon;408748]Blabl - Jeg tænkte noget HELT ANDET om flade kasser… men det er måske fordi der er en for kort tid siden der fik et navn hvor der står babser i fri dresur :tihi::ups: Så jeg var på vej i den retning i forhold til ordet kasser…
Dejligt at vide hvad det EGENTLIG betyder -engel[/quote]

Me too -LOL-LOL-LOL-LOL-LOL