Bulder og brag

Jeg elsker også tordenvejr…jo værre, jo bedre :smiley:
Og vi har haft torden her til aften…og jeg tror at et nyt et er på vej…lige nu så øsregner det…men mangler lige lidt knald i det :smiley:

[QUOTE=HolmeInc;1103479]Ifølge DMI skal du nok få din lyst styret her i nat :slight_smile:

Aktuelt

[ul]
[li] DMI Risiko for skybrud for Syd- og Sønderjylland, Fyn, Vest- og Sydsjælland samt Lolland-Falster, København og Nordsjælland, Bornholm. Udsendt 27/7 12:26. Se mere på dmi.dk.[/li][li] Tropenat med regn- og tordenbyger forude[/li][/ul]
[/QUOTE]

Tropenat kan absolut være det samme (suk!) :frowning:

Men kom hid med bulder og brag og skybrud. Vi tager det hele med. Det har regnet en lille smule i løbet af aftenen - og det blæste ganske meget imens. Der var også fjern torden, men det blev aldrig til noget, der kunne imponere nogen, hverkend vand, vind eller bulder.

Ih, jeg kunne ellers godt have brugt lidt bulder og brag komme her forbi - der er såååå varmt på arbejde, så lidt øko-afkøling ville ikke være at foragte! Jeg har døren åben ud til terrassen, men det forslår ikke rigtigt, så længe jeg stadig er bundet til min stol, det trækker simpelthen ikke nok!
VH
Susanne

Jeg hader tordenvejr

Hvilket kommer sig af at jeg har stået 1½m fra hvor det slog ned - jeg kunne meget tydeligt mærke hvordan min krop blev påvirket af det, bla. hår på armene osv rejste sig og min hjerterytme blev underlig - stikkontakterne slog gnister og vi mistede en computer, dvdafspiller tlf osv pga det. (det kom meget hurtigt ind over os og vi var igang med at koble div. ting fra) - Efterfølgende fandt vi en sveden plet på flisen 1½m fra hvor jeg havde stået.

-En anden gang tog lynet et træ ca 10m fra mig - jowjow det så da godt ud da det flækkede osv, når man tænker tilbage på det.

Men tordenvejr og jeg bliver aldrig gode venner - jeg kan simpelthen ikke udstå de lyn .