Burmeser i en 1V lejlighed?

[QUOTE=hmm;866233]Jeg har læst den her tråd mange gange og sidder og tænker på min mors burmeser. Hun kommer på besøg hos mine bedstemor som har en burmeser og min mor har en veninde som også har en burmeser som kommer og besøger min mor. Så min mors burmeser har mange legekammerater men ikke fast. Kan dette stresse hende ? Der mener jeg at hun begynder at slikke sig og tabe hår ?

De har prøvet mange ting med hende med det pels tab men kan ikke lade være med at tænke som jeg gør når jeg læser denne tråd[/QUOTE]

Ja, jeg tror sagtens hun kan være stresset af afsavn … hun savner sikkert en kat at ligge i bunke med.

Jeg har jo en burmeser sammen med fire skovkatte. Skovkattene putter ikke med hinanden, men med burmeseren vil de gerne, så han kan sagtens få sit behov dækket :ok:

Jeg føler nu, at tidspunktet for enadvarsel er nået : Hvis du een gang forelsker dig i en Burmeser, og ovenikøbet anskaffer dig een, må du indstille dig på, at det bliver en livslang kærlighed til den dejligste race!
Du kan småforelske dig i andre racer, som jeg har gjort med Singapuraen, - - - men alligevel er kærligheden til Burmeseren, den der aldrig kan overgåes af noget andet :hjerte::hjerte::hjerte:og jeg har haft Burmesere siden 1998 og aldrig fotrudt mit første valg !:inlove::inlove::inlove:

Forhåbentlig VELKOMMEN i Burmeser- fan klubben !:thumbup:
Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;880743]Jeg føler nu, at tidspunktet for enadvarsel er nået : Hvis du een gang forelsker dig i en Burmeser, og ovenikøbet anskaffer dig een, må du indstille dig på, at det bliver en livslang kærlighed til den dejligste race!
Du kan småforelske dig i andre racer, som jeg har gjort med Singapuraen, - - - men alligevel er kærligheden til Burmeseren, den der aldrig kan overgåes af noget andet :hjerte::hjerte::hjerte:og jeg har haft Burmesere siden 1998 og aldrig fotrudt mit første valg !:inlove::inlove::inlove:

Forhåbentlig VELKOMMEN i Burmeser- fan klubben !:thumbup:
Cats og Conni[/QUOTE]

Tak for advarslen :høhø: Jeg tror måske, at den kommer lidt for sent - indtil videre har jeg et ganske insisterende crush, og det kunne meget vel udvikle sig til en decideret forelskelse :inlove: Det eneste, der mangler, er at jeg møder den kat, der fejer benene væk under mig og som jeg slet ikke kan leve uden :wehuu::wehuu::wehuu:

Så er det da heldigt for dig, at du ikke tog turen til Rødovre idag, hvor faderen til Tines killinger blev udstillet - lige ved siden af min Sander :stuck_out_tongue:

I så fald skulle jeg have haft en MEGET stor håndtaske med :stuck_out_tongue: Hvordan klarede de to katte sig? Har du et link til ejeren af Sanders nabo? Med billeder altså :smiley:

Hvis du er på Facebook, kan du prøve at søge på Why Forget. Hun har ikke opdaterede billeder på sin hjemmeside, men jeg ved, hun her til aften har lagt billede ud af ham fra idag. Ellers kan du se noget af ham i de billeder, der linkes til tråden om Rødovre (indlæg fra Quivive). Der er et billede af hende og mig, der fremviser to brune burmesere - jeg står med en hunkat af amerikansk oprindelse og Heidi, som Why Forget hedder i virkeligheden, står med sin brune hankat af europæisk oprindelse og vi kan derfor vise de to typer :slight_smile:

Uhhh han ser lækker ud! Nu har jeg jo ikke så meget forstand på hvad der lige er en god type, men en søn af ham vil bestemt ikke være uinteressant for mig :slight_smile: