Burmeserkuld 2025

Som en anden abekat hægter jeg mig på Jeanettes og Evas idé om en 2025 kuldtråd :smiley:

Efter planen kører jeg i morgen en tur til Sverige efter arbejde og afleverer Candy hos hendes første kæreste - og næste gang, Duchess går i løbetid bliver hun kørt en tur til Norge til en gentagelse af hendes første kuld, så jeg skal for første gang nogensinde have to kuld inden for ret kort tid :sunglasses:

Begge kombinationer giver super meget mening i forhold til racens behov og Candy’s svigerforældre glæder sig til at kunne nyde deres dreng uden hormonelle forstyrrelser, så det er nu eller aldrig :wink:

17 Synes om

Jo flere af disse tråde, jo bedre. :smiley:

5 Synes om

Ja, især med billeder af bedårende killinger :wehu:

5 Synes om

Her er i første omgang et billede af min nyeste svigersøn i hans smækre lilla bukser :stuck_out_tongue:

22 Synes om

Jaaaaaaaa! Glæder mig! De her tråde er de bedste. Så mange killinger.
:lovelove:

4 Synes om

Han ser nu ikke helt tilfreds ud med de lilla bukser - måske foretrækker han en anden farve? :wink:

5 Synes om

Man kan godt argumentere for, at de clasher ret meget i forhold til hans pelsfarve :wink:

4 Synes om

Jeg er vild med både burmesere og de her tråde - bare bliv ved. :klappe2:

6 Synes om

Dejligt kuldtråde er så hyggelige :smelter:

4 Synes om

Det er de. Jeg kan ikke huske hvem der startede på det i sin tid, men jeg synes da at kunne huske der var flere af dem før i tiden, så kun dejligt hvis vi igen får flere af dem. :smil:

4 Synes om

Da jeg kom på KG i 11, var der mange online fødsler, så det var før det i hvert fald :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Det var også deromkring jeg kom på KG første gang. Fødselstrådene var nogle af mine favoritter.

4 Synes om

Ja jeg kom også på i maj 11. Tilbage den gang havde vi jo også med mellemrum killingenus, det savner jeg. Ikke at jeg ville komme afsted i dag, men det var dælme hyggeligt. :smil:

3 Synes om

Ja, killingenus burde genindføres :partying_face: Jeg tror, coronanedlukningen satte en stopper for den slags sociale sammenkomster - det er da tid til at genoplive den slags hyggelige ting​:blush:

10 Synes om

Candy blev afleveret hos sin kæreste i aftes, og det ser ud til, at hun er en rigtigt dygtig tøjte :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg blev hængende en times tid og i løbet af den periode var der to parringsforsøg, hvor det ene muligvis lykkedes :smiley:

Jeg henter hende igen senest mandag aften og så begynder den periode, hvor man som opdrætter skal være meeeeeget tålmodig…

15 Synes om