Som en anden abekat hægter jeg mig på Jeanettes og Evas idé om en 2025 kuldtråd
Efter planen kører jeg i morgen en tur til Sverige efter arbejde og afleverer Candy hos hendes første kæreste - og næste gang, Duchess går i løbetid bliver hun kørt en tur til Norge til en gentagelse af hendes første kuld, så jeg skal for første gang nogensinde have to kuld inden for ret kort tid
Begge kombinationer giver super meget mening i forhold til racens behov og Candy’s svigerforældre glæder sig til at kunne nyde deres dreng uden hormonelle forstyrrelser, så det er nu eller aldrig
Det er de. Jeg kan ikke huske hvem der startede på det i sin tid, men jeg synes da at kunne huske der var flere af dem før i tiden, så kun dejligt hvis vi igen får flere af dem.
Ja jeg kom også på i maj 11. Tilbage den gang havde vi jo også med mellemrum killingenus, det savner jeg. Ikke at jeg ville komme afsted i dag, men det var dælme hyggeligt.
Ja, killingenus burde genindføres Jeg tror, coronanedlukningen satte en stopper for den slags sociale sammenkomster - det er da tid til at genoplive den slags hyggelige ting:blush: