Det lyder absolut vidunderligt. Elsker alle burmesere farver
På en aften som denne undrer jeg mig sgu nogle gange over mine valg her i livet
Candy har sat sig ind i hjørnet under bordpladen i bryggerset og besluttet sig for, at det må være her, babyerne kommer. Om en uge, skat - en UGE!! Mindst!
Duchess er i bragende løbetid - og med hende betyder det virkelig bragende! Jeg er overrasket over, at jeg ikke har fået meldinger fra Norge om, at de HAR hørt hende! Men hun bliver lige nødt til at vente til næste gang, så jeg kan komme til TICA Annual i Dresden. Samtidig render hendes mor, Jools, rundt efter hende og laver små klukkende, beroligende lyde - når hun altså ikke render rundt med resterne af en legetøjskanin i munden og kalder på de babyer, vi altså ikke har nogle af endnu
Af og til undre det mig, at man som opdrætter for det meste stadig er ved sit fulde fem
Tak for de fantastiske mentale billeder.
Er du da det ?
Undskyld
Detaljen er “for det meste”
Du har da en fest i Casa Temple Bar skal jeg love for
Hvor mange katte har du egenlig?
Jeg har pt. 5 - 3 kastrater (Banshee, Jools og Dopey) og 2 fertile piger (Duchess og Candy)
Er vi da det??
Deeeeejlig mavse!
Har du nogen ide om, hvor mange hun gemmer på?
Mere end én
Hun ser ret lige ud, så jeg gætter på 4 eller 6 - hun er for stor til, at der kun er 2 (især for en førstegangsfødende) og jeg nægter at forholde mig til 8
Alt over 6 er bandeord! også for flergangsmødre
Jeg tænker mere på, at mavens størrelse snyder ved senere kuld, fordi maveskindet er lidt slappere end første gang og størrelsen derfor lige så godt kan udgøre fedt og væske som killinger
Enig. Der er ingen tvivl om der er små i Ulla også, men vægt og mavestørelse passer ikke helt sammen denne gang
Pudsigt nok så er de tre gange jeg har fået kuld med 7 killinger alle på 1. gangs mødre, og ingen af dem har fået lov at få kuld igen (det er så tilfælde, fremfor derfor)
Det var godt, jeg fik ordnet bryggerset i går, for Candy flyttede straks ind og ved 22-tiden annoncerede hun, at jeg godt måtte komme
Ved 2-tiden var vi færdige og i mellemtiden var der kommet 5 fine killinger, stort set i hver sin farve (to af dem er lidt svære at vurdere, for de er bare “lyse”).
Hun er lidt teenagemor, usikker på hele situationen, men meget stolt af dem, så jeg har ikke pillet for meget ved dem og ved derfor ikke, hvad de vejer og heller ikke kønnet på flere af dem. Den, der tydeligvis er brun, er dog en dreng
Jeg har heller ikke taget billeder, men det skal nok komme senere idag.