![]()
Så bedårende begge to
Uanset om du skal diskutere med deres mor og de ifølge din mening skal være i kravlegård er de så skønne ![]()
Meeeeeen vi prøver… hver eneste gang ![]()
![]()
Nuuuurgh hvor er de da yndige begge to.
![]()
Hvis man spørger Duchess, ligger de allerbedst i nederste hule i kradsestolpen…
Det ville have været helt fint med mig for 3-4 uger siden (hendes første kuld boede i en transporttaske i den periode), men fisme ikke for to killinger på 5 uger, der skal til at spise selv og lære at bruge bakke ![]()
Nu har jeg fundet min Royal Canin kravlegård frem og må se i aften, om vi kan indgå en aftale ![]()
Jeg er på ingen måde fan af Royal Canin - uanset afdeling - men når man som jeg jævnligt udstiller uden for Danmarks grænser, så har de faktisk noget ret god merchandise (som de bare ikke tilbyder danske opdrættere
)
Hvis Duchess og jeg kan blive enige (da jeg kom hjem fra arbejde, lå killingerne i min seng) er dette et ret godt kompromis, som trods alt giver dem bedre plads end nederste hul i kradsesøjlen ![]()
Lige den der har jeg fået fra RC til en eller and Royal Canin dag i enten Odense eller Frisenborg for virkelig mange år siden, men ja, de laver meget fed merch som ikke rigtig kommer ud i Danmark.
Vi var i Sverige og udstille forrige weekend og der var der goodie bags til alle udstillede killinger fra RC. Så ja, de får en masse i udlandet.
Og det ser ud til, at Duchess har godkendt den - de har i hvert fald ligget der hele natten ![]()
Det var vist så også den eneste nat, de lå der ![]()
Det varede ikke længe, før de selv var i stand til at kravle ud, så den er nu sat på plads igen. Det betyder, at jeg har været meget glad for min vaskemaskine, for især den ene af pigerne har ikke helt forstået det der med kattebakker endnu. Men det går fremad ![]()
Energiniveauet er højt, både hos de små og de knap så små, der alle har en fest sammen - senest i formiddags, hvor Halfpint først var kravlet under topmadrassen og derefter fandt vej ind under lagenet, hvor hun lettere kunne drøne rundt i hele sengen “undercover” ![]()
Gør mig ondt at du mistede den ene af dem. Det er pissehårdt som du selv skrive og jo ældre de bliver jo værre er det IMO.
![]()
Det lyder til gengæld til at der er fuld knald på de tilbageværende - dejligt at høre! De ser skønne ud ![]()
Det er ikke altid lige nemt at sælge killinger - faktisk synes jeg, det bliver sværere og sværere ![]()
Jeg har haft kontakt til en super killingekøber, som jeg allerhelst ville sælge en hankilling til. Det har jeg bare ikke. Så jeg foreslog i stedet den mest frygtløse af mine hunkillinger - hun ville til enhver tid kunne tage kampen op mod en “simpel” dreng. Men det viser sig, at han overvejer at udstille og den mest frygtløse af mine killinger har “selvfølgelig” en super sjælden genetisk defekt, der gør hende uegnet til udstilling…
Jeg håber, hun kan finde et skønt kælekattehjem, for hun er virkelig dejlig og aktiv og kærlig (jeg finder hende tit på min hovedpude om morgenen) - og jeg kan ikke beholde alle mine killinger ![]()
Fik endelig taget et par portrætter i søndags
Det er ikke nemt at tage bare nogenlunde billeder af brune burmesere i kunstigt lys, men heldigvis har der jo været en del sol. Der, hvor de helst vil ligge, er der til gengæld modlys, medmindre jeg fanger den rette vinkel ![]()
Først får I Becky
Og så Izzy
De er begge to supersøde ![]()
Såååå smukke! ![]()
De ser så frække ud ![]()