Burmeserkuld 2025

Og så også lige en video af de to tossede tøser, Kissy og Halfpint :joy:

9 Synes om

I weekenden var jeg på tøsetur til Rangsdorf lige syd for Berlin med gode gamle Jools og så de to unge damer :smiley:

Jools beviste, at hun stadig kan være med og fik et par finals hver dag (bestemt ikke foræringer, da der var 19 kastrater og kun 10 i en final) og selvom hun ikke gad lege med dommerne, så hyggede hun sig helt tydeligt :hjerte:

De to unge tøser havde en fest!! Især Halfpint, der var på sin første udstilling, fik i den grad charmet igennem og endte med at få 8 finals med to rigtigt gode placeringer. Så det er held i uheld, at der ikke var nogen seriøse aftagere til hende :wink:

Det var ikke noget problem at bære dem begge på én gang frem og tilbage til ringene

19 Synes om

:heart_eyes_cat:Halfpint er en hjerteknuser med sin energi og charme​:heart_eyes_cat:

4 Synes om

Af og til sker det, man beholder en det ikke var meningen :face_with_hand_over_mouth: Men der er fortilfælde, hvor det slet ikke var så skidt endda :wink: Tillykke med resultaterne :partying_face:

7 Synes om

Stort tillykke med alle resultaterne :blush: :flag:

2 Synes om

Stort tillykke med de flotte resultater :flag:

1 Synes om

Vi mistede desværre den ene killing onsdag aften :ked:

Jeg ved ikke, hvad der gik galt, men da jeg var ude ved dem for at sige hej og få dem vejet kunne jeg først ikke se hende, så jeg tog de andre - og da jeg så flyttede mig for at se nærmere efter hende, lå hun næsten så langt væk fra de andre som hun kunne komme. Jeg prøvede både kunstigt åndedræt og trykken på brystkassen, men der var ingen reaktion overhovedet :frowning:

Det er første gang, jeg har mistet en killing så sent i forløbet, og det gør især ondt, fordi der ikke var nogen forvarsel. Tværtimod havde hun “løbet” og leget tidligere på dagen og endda virket ivrig efter at komme ud i verden.

RIP Templebar Irene Abenturazale :lys:

21 Synes om

:kram:
:lys:

2 Synes om

God rejse, lille Irene :lys:

2 Synes om

2 Synes om

God vind baby Irene.

2 Synes om

3 Synes om

3 Synes om

Øv, hvor er det træls og trist :pensive: Det gør ondt at miste på den måde, ikke mindst når de allerede er krøbet under huden :heart: :lys:

4 Synes om

:sorry: Det var dog utrolig trist :crying_cat_face: og chokerende :scream: En opdrætters mareridt :grimacing:

4 Synes om

Hvor trist :troste: Det gør mig rigtig ondt for dig :heart:

4 Synes om

Det er hårdt :kram:

Irene Abenturazale. :lys:

3 Synes om

Tak for jeres tanker :hjerte:

Moder Natur er en hård kvinde at arbejde med nogle gange, og det er bestemt ikke alle, der kan “holde til” at være opdrætter, for den slags kan ske og det er langt værre end at sælge killingerne til hjem, man selv har valgt ud fra de kriterier, man kan stå inde for.

Men livet går videre og de to tilbageværende er søde, smukke og sjove - og deres mor mener bestemt, at de er gamle nok til at have fri adgang til resten af huset :stuck_out_tongue_winking_eye: Så de næste par uger kommer til at gå med at diskutere med hende…

Et par billeder, jeg tog af dem i aftes:

Templebar Ilona Bakarra

Templebar Isabella Xarma

19 Synes om

Du ved godt, hvem der vinder den diskussion ikke :face_with_hand_over_mouth:

9 Synes om

Især fordi det jo ikke er hendes første kuld, og hun faktisk er en uge bagefter i forhold til sidst :stuck_out_tongue:

8 Synes om