Cesar Milan kommer til DK

Jeg overvejer at tage over og stå foran sammen med de andre… Hvad siger I herinde med hunde? Jeg gider simpelthen ikke stå der, hvis de andre skaber sig eller generer de folk, der går ind… Det vil jeg ikke være en del af… Kommer nogle af jer?

Jeg overvejer også at gå ind selv… men jeg tager min beslutning senere om den del. Er i syv sind, for at tier ham ihjel har jo ikke virket ret godt, må man sige, og en underskriftsindsamling… ja det virker lidt tamt… Jeg har vist ikke skrevet under, fordi jeg synes det virker for tamt… Jeg tænker over det endnu.
Det er forkert at undervurdere Millan - det er sikkert…

Jeg kan så tilføje, at vi er nogle, der arbejder på for alvor at få samlet de danske trænere og behandlere for sammen at stå stærkere fremover. Paff virker ikke helt så godt som ønsket… Desværre. Så som det ser ud lige nu, kan vi ikke melde ud samlet imod ham, og det er der behov for, er vi nogle, der mener.

Alle skal gøre det, de mener vil virke bedst fremadrettet. Jeg har endnu ikke besluttet, hvad jeg mener det er for mig…

Jeg hører gerne nogle inputs fra hvad andre har gjort/vil gøre - og hvorfor. Jeg synes det er en meget svær sag denne her, for det er klart, at det sidste jeg ønsker er, at betale den klaphat penge… Men en underskrift… hvilken forskel gør det?

Jeg er i syv sind, som det fremgår. Håber nogle vil melde ud, hvad de vil gøre. Så kan jeg bedre træffe mit valg, håber jeg.

MVH

[QUOTE=lenschow;551265] Men en underskrift… hvilken forskel gør det?
MVH[/QUOTE]

Men hvad skader det? :slight_smile:

Jeg tænkte lidt det samme med den underskriftindsamling. Synes det er en mærkelig side. Sådan med flere tusind underskriftindsamlinger mod ting, der intet har med hinanden at gøre. Det er ikke særlig dedikeret, tænkte jeg… Og det gør sikkert ingen forskel. Men det skader vel næppe sagen. Derfor skrev jeg under alligevel.

Jeg rent ud nægter at stå i en demonstration mod manden!
Ikke om jeg vil værdige ham så megen ekstra opmærksomhed!!!

Hvad jeg derimod gerne vil, er at arbejde for at få de danske medier - landsdækkende! ellers er det helt lige meget - til at beskæftige sig med manden og hans metoder… At få en adfærdsdims (kendt og respekteret af den almindelige dansker - her må for en gangs skyld være brug for fx Irene Jarnved) til at tage skarpt afstand fra ham og FORKLARE udfra videoklip, hvad det er som han gør mod hundene! Så hvis folk ser og forstår, hvad det egentlig er som foregår, så skal man nok få arrangementet aflyst!
Det lykkedes jo rent faktisk at få hans tv-programmer væk fra skærmen efter massive protester… og i stedet sende nogle programmer med netop Jarnved som en Victoria Stillwell Light-udgave…

Danskerne er starstruck… ikke potentielle hundemishandlere!

Jeg har forsøgt at prikke til de kendte, men de mener han skal ties ihjel… det syens jeg så ikke har virket ret godt…

Enig med Ann

Jeg ved at min veninde skal i godmorgen danmark på tv2 i et interview sammen med Cesar, og hun er også i mod ham …

da hun også er hundetræner …

kan ikke huske alle oplysninger om det , hun fortalte det kort da jeg så hende sidst :slight_smile:

Hvem er hun? Jeg håber det er Lillenquist (staves?) hun er dælme god til at få det sagt!

Vi med Hund har forresten oprettet en FB-tråd hvor man kan skrive sin mening - mange har skrevet der allerede. Det vil blive udvalgt og trykt i næste blad

fandt den lige - gå ind og skriv!

http://www.facebook.com/topic.php?uid=43303981634&topic=17015

Hun hedder nu Heidi H. Hansen :slight_smile: (find hende evt. på facebook)

Jeg vil lige se om jeg kan få hende til at skrive et lille oplæg om hvad hun vil sige osv ?
også kan jeg smide det herind ?

Det er hende som har startet denne demostration mod ham :
http://www.facebook.com/topic.php?topic=17015&post=102354&uid=43303981634#!/event.php?eid=174177059288285