Charlies billedtråd!

Nu vil jeg oprette en billedtråd, som jævnligt vil blive opdateret med nye billeder af Charlie -love
Så hold øje med tråden… :stuck_out_tongue:

I får til at starte med, to billeder fra i dag!

Du godeste en kat.
TAK for de dejlige billeder.

Din heldige kartoffel…:wehuu:

Billeder af dem smuksak bliver man aldrig træt af

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Smukke Charlie :inlove:

Ser frem til mange flere billede af ham…

Årh hvor er i - endnu engang - søde! :inlove:
Og i kan tro, jeg føler mig også meget heldig over at have ham!!

Godt at høre i ikke er træt af billeder af ham - for der skal nok komme mange flere! :thumbup:

Hvem kan dog stå for sådanne billeder her?! -love:besvimer:

Hvor er han altså bare helt fantastisk smuk

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Men du er nu også god til at fange hans dejlige udtryk :thumbup:

[quote=Eva;401163]Hvor er han altså bare helt fantastisk smuk

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Men du er nu også god til at fange hans dejlige udtryk :thumbup:[/quote]

Ja, han er rigtig smuk! :inlove: Og tak!

Har også mit kamera meget tæt på mig det meste af tiden - så jeg kan fange ham i de rette situationer. Jeg elsker at fotografere - især når motivet er så smukt som Charlie! :thumbup:

Kan aldrig få nok billeder af smukke Charlie. Hvor er han dejlig:hjerte::hjerte::hjerte:

Hahahahahaha!! Fanget i det helt rigtige øjeblik!
-LOL

Undskyld Charlie… :ups:

Okay - i får også lige to andre, lidt bedre billeder af ham :inlove:

Billede 2: Jaja, nok vil man gerne ud og se hvad der sker - men man vil altså også gerne ind igen! :tihi:

:inlove: Wow… Han er vel nok en steg og sikke dejlige billeder - også de sjove. :slight_smile:

Han har nogle meget skønne øjne.

To nye billeder af Charlie - som er frisk igen…
Vi fik en fantastisk god rød bøf igår, og tog så et LILLE stykke kød helt ude fra kanten af bøffen, hvor den ikke er særlig rød - men hold da op han fik dårlig mave efter et par timer! :uha: Hvor han endda var i hans taske - og vi opdagede først at han var dårlig da det VAR for sent og han havde lavet i tasken… stakkels Charlie, som jo slet ikke kunne gøre for at det bare lige pludselig skulle ud - og han så ikke spor frisk ud da vi fik ham hevet ud af tasken! :trøste:
Men efter lidt tørfoder, som han er VANT til - og det holder vi os til fremover! :ups: - og en god nattesøvn er han på toppen igen!

Det var bare det første som ikke var tørfoder eller tørre godbidder som han gad spise - men det kunne maven altså ikke klare… :frowning:
Han tog det dog pænt da vi puttede ham i bad efterfølgende - han prøvede på at komme væk, men han hverken bed eller kradsede. Så Christian kunne sagtens holde ham stille og roligt, men jeg skyndte mig at vaske ham! :ok:

Men her har i to billeder af Charliemusen :inlove:

1: Igennem lang papkasse. Den synes han ikke engang var farlig - han gik da bare lige igennem! :cool:
2: Han har fundet ud af at det er sjovt at drikke af vandhanen/håndvasken! :tihi:

[quote=Garfield.;401583]Hahahahahaha!! Fanget i det helt rigtige øjeblik!
-LOL

Undskyld Charlie… :ups:[/quote]

Jeg håber, han tilgiver dig, at du har vist det billede.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Hvor er det bare skønt.

[quote=Eva;403346]Jeg håber, han tilgiver dig, at du har vist det billede.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Hvor er det bare skønt.[/quote]

Det tror jeg han har :inlove::tihi:

Åhhh Burmeser Carlie du er bare så lækker :wehuu::wehuu:Han er fuldstændig som en dejlig Burmeser kastrat skal være… en rigtig god ven som elsker at blive nusse-krammet og elsket ud over alle grænser… stort kys til ham :inlove::inlove:

Årh hvor er du sød! :inlove:
Jeg synes jo også han er helt perfekt! Men rart at høre man ikke er ene om den mening :stuck_out_tongue:

Hvor er han sød :slight_smile:

1: Charlie taget her til morgen - han er sådan ret afslappet… -love:høhø:
2: Den fine dåse vi har til Charlies foder. Med en fin Burmeser på!

:thumbup: Charlie ligger og gør sig lækker, gør han - og mavsen er klar til at blive møzzet og krammet… :inlove:

Rigtig fin foderdåse :ok: