Charlies billedtråd!

Så blev Charlie endelig sådan en heldig kat som fik en DaBird - og den er et hit! :wehu:
Her er lidt (mange!) billeder fra leg med DaBird! :cool:

Undskyld mit billedspam… :ups:

Dejligt at se han kan lide DaBird’en :slight_smile:

Den er et stort hit! Endelig noget legetøj som han synes er så sjovt, at han gider bevæge sig efter det! :thumbup:

Nå ja - og sådan ser man ud når man har leget med sin nye DaBird :inlove:

Hvor er Charlie bare smuk og dejlig. Jeg har dog på fornemmelsen, at I forkæler ham ALT for meget, så jeg må hellere komme og redde ham :høhø:

Kattegales smukkeste kat:-)

Altså nu bliver jeg nervøs, tror snart det bliver nødvendig at hyre vagter til at passe på ham - Mona mener også hun må komme og hente ham! :uha: :stuck_out_tongue: Han er altså min Charlie! :inlove:

Hold da op, sikke en titel at få! :wehuu:
Hvor er du sød! :inlove:

Han er godt nok smuk :iloveyou:

Charlie ææælsker sin DaBird! Tror han synes den er den bedste investering til ham nogensinde! :wehuu:

Det er det eneste legetøj jeg har oplevet ham tigge om at få lov til at lege med… :stuck_out_tongue:

Åh, ham Charlie er altså bare en steg. -lovelove

Det med fjer i en snor havde jeg næsten helt glemt, jeg skal vist have lavet en,
deres ‘mus i snor’ er ved at være skaldet. :tihi:

De billeder er bare gode, det er ikke altid så let at fange dem i ‘action’,

  • og det kan man vist roligt sige, at Charlie er. Han ser også ud til at være i form. :inlove:
    .

[quote=Bente_K;405583]Åh, ham Charlie er altså bare en steg. -lovelove

Det med fjer i en snor havde jeg næsten helt glemt, jeg skal vist have lavet en,
deres ‘mus i snor’ er ved at være skaldet. :tihi:

De billeder er bare gode, det er ikke altid så let at fange dem i ‘action’,

  • og det kan man vist roligt sige, at Charlie er. Han ser også ud til at være i form. :inlove:
    .[/quote]

Jeg er i hvert fald glad for at jeg fik købt den DaBird til ham! :thumbup:
Det andet legetøj har han mest bare dasket til når det lige kom forbi ham - han gad ikke bevæge sig efter det… man DaBird’en er det helt store hit. Han springer rundt efter den - og tigger indimellem selv om at vi finder den til ham… :tihi: Så det er både kanon leg og god motion!

Synes jeg har fået fanget nogle gode actionbilleder af ham - for det kan nemlig ellers godt være svært, især indenfor synes jeg. Men synes dem jeg har fået taget af ham er rigtig gode! :hjerte: Og tak!

:inlove::inlove:

Åhhhh Charlie altså - kan du få det hele med.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Herlige billeder - især hvor herren hænger med hele krydderen ud over kanten - man skal jo nødig gå glip af noget.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Eva;406818]Åhhhh Charlie altså - kan du få det hele med.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Herlige billeder - især hvor herren hænger med hele krydderen ud over kanten - man skal jo nødig gå glip af noget.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Haha jeg synes også det er genialt der hvor han hænger med hovedet ud over kanten :klapper:
Næh, man skulle jo helst ikke gå glip af noget som helst :cool: - det ville være træls!

Han har altså nogle fantastisk flotte øjne :wehuu:

…måske lige bortset fra her :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;406822]Han har altså nogle fantastisk flotte øjne :wehuu:

…måske lige bortset fra her :tihi:

[/quote]

Ja hans øjne er rigtig flotte! :inlove:

Og jae, lige bortset fra det billede du hiver frem -LOL det er fanget i det helt rette øjeblik, mens vi leger med DaBird - han holder bare øje med den. :høhø:

Ha-ha… Hvor typisk, at han ligger på den lille hylde, selv om der er en større lige under. -lovelove
De misser, de har bare deres ideer, det er jo blandt andet derfor, vi elsker dem. :tihi:
Herlige billeder.!

Den ‘DaBird’ - er den noget specielt.? Jeg har ikke hørt om den, er der måske katteurt i - eller noget.?
Det er da lettere at købe det end at lave det selv.
.

[quote=Bente_K;407060]Ha-ha… Hvor typisk, at han ligger på den lille hylde, selv om der er en større lige under. -lovelove
De misser, de har bare deres ideer, det er jo blandt andet derfor, vi elsker dem. :tihi:
Herlige billeder.!

Den ‘DaBird’ - er den noget specielt.? Jeg har ikke hørt om den, er der måske katteurt i - eller noget.?
Det er da lettere at købe det end at lave det selv.
.[/quote]

Tak :slight_smile:
Hehe ja, Charlie har også mange sære idéer - skøre kat :inlove:

Det her er en DaBird http://mollie-m.dk/?id=302156&catalogue_selected=143716_15086#143716
Charlie ELSKER den! :wehu:

Må igen skamrose Charlie. Selv når han er skeløjet er han dejlig:wehuu: