Charlies billedtråd!

Charlie fik efter en del plagen, mens jeg havde travlt med huslige ting, overtalt mig til at lade det vente lidt - og så ud på græsset og lege med ham! Var vidst nok også kun fair, er ved at være en uge siden han sidst var udenfor… :ups: men så har vi haft travlt, så har det regnet osv. Så NU skulle det være, mente Charlie - og jeg lystre naturligvis… :høhø:

Det manglede da bare at du ikke skulle adlydes Charlies mindste vink - så fik vi jo også endnu nogle dejlige billeder af smuksakken.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Eva;408738]Det manglede da bare at du ikke skulle adlydes Charlies mindste vink - så fik vi jo også endnu nogle dejlige billeder af smuksakken.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Ja, man må jo hellere adlyde - HAR jo taget en test om hvor stor chancen er for at katten planlægger at myrde én, og chancen her er altså 83% :uha: …så det er med at adlyde hans mindste vink!

:tihi:
Og ja, altid dejlige billeder af Charlie -love
Dog lige med ét kiks denne gang… :klapper:

[quote=Garfield.;408742]Ja, man må jo hellere adlyde - HAR jo taget en test om hvor stor chancen er for at katten planlægger at myrde én, og chancen her er altså 83% :uha: …så det er med at adlyde hans mindste vink!

:tihi:
Og ja, altid dejlige billeder af Charlie -love
Dog lige med ét kiks denne gang… :klapper:[/quote]

Det er da et herligt billede - selvom Charlies smukke hovede ikke er kommet med :thumbup:

Hehe ja, det blev da et sjovt billede alligevel :høhø:

:iloveyou:

I skal da heller ikke snydes for det her billede af den smukke kat :inlove:

Mums han er lækker :iloveyou:

Hvor er du sød! :inlove:
Tusind tak - og må jo erklærer mig enig! :thumbup:

Dejlige nye billeder af den dejlige blå charmetrold :wehuu::wehuu::wehuu:

Her er lidt nye billeder af Charlie :inlove:

Han har det stadig godt og er stadig smuk, kan jeg se.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: