Chokket er så småt ved at have lagt sig

Farvel lille mis.

Puha sikke en skrækkelig oplevelse.
Jeg håber at obduktionen kan kaste lidt lys over sagen, så I forhåbentlig kan få lidt ro på nerverne igen.

KRAM herfra!
R.i.p Lille mis!

Jeg håber, at I får svar hurtigst muligt…Det er aldrig sjovt at miste:(!

Puh ha, sikke et chok I må have fået. God rejse lille pus…
Jeg har aldrig hørt om det før, håber obduktionen giver nogle svar :trøste:

Puha for en oplevelse :kram:

:lys:

Åhhh nej hvor frygteligt. Det er jeg rigtig ked af på jeres vegne. Håber opduktionen giver jer et svar.

Uff for en ubehagelig oplevelse :frowning:

Håber at obduktionen giver jer et svar :kram:

Ja jeg håber også den kan give svar. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. :rip: lille mis.
Du satte, i dit alt for korte liv, dybe potespor hos din ejer, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Mvh
Yvonne

:tak: for alle jeres søde hilsner:tak:

Der er dog to, jeg vil kommentere nærmere:

[QUOTE=Susanne W;993156]Av Camilla, det er den slags oplevelser man aldrig rigtigt er helt klar til, selv efter mange år som opdrætter.
Lad os håbe obduktionen giver et svar, for lige nu vil alt andet være rent gætværk.
Trøsteknus!
Susanne[/QUOTE]

Nej, dette var jeg på ingen måde forberedt på! Jeg håber ikke at opleve det igen:surrender1:

[QUOTE=Kiwa;993215]Ja jeg håber også den kan give svar. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. :rip: lille mis.
Du satte, i dit alt for korte liv, dybe potespor hos din ejer, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Ja, han havde en dejlig personlighed, som var krøbet ind i hjerterne på os - måske også fordi han var den mindste og mest “skrøbelige”:brist:

Åh nej … :ked:
:rip: lille koratdreng

Åh nej Camilla. Det gør mig frygteligt ondt at læse :frowning: Sikken en grim oplevelse. Jeg håber som de andre, at obduktionen giver svar

Sov sødt lille missedreng :lys:

Sikke en oplevelse. Heldigvis er det ikke hver dag man mister killinger når de er blevet så store at de kan spise selv. Smerten over tabet af en killing som man holder af forstærkes når kampen for at få den til at overleve mislykkes. Håber I hurtigt får svar på obduktionen.

Hvor er det sørgeligt og trist for dig og din familie…der er ikke meget der trøster her…knuser til dig.

Sikke en forfærdelig oplevelse! Stakkels mis, og stakkels jer!

:kram:

Jeg håber obduktionen giver nogle var.

Pu ha en grim oplevelse :frowning: Håber godt nok også obduktionen kan give lys over sagen…

Åh det gør mig ondt - sender jer en masse positive og varme tanker.

Jeg er sikker på, at de andre er raske - der kan være utallige årsager til det her - måske noget ude fra kommende ala et uheld. Så de andre er helt raske, er jeg sikker på :hjerte:

Åh nej, Camilla. Det var dog en forfærdelig oplevelse :trøste:
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive…
Jeg håber at du får et svar du kan bruge til noget, og at pigerne ikke fejler noget.

Sov sødt, lille mis :lys:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, det må have været så forfærdeligt. :frowning:

Det er da en frygtelig oplevelse - den stakkels lille fyr. Jeg har aldrig oplevet noget lignende selv om jeg har oplevet at miste store killinger også.
En gang var det en 3 mdrs killing der døde lige efter en rabiesvaccination. Formodentlig en allergisk reaktion. Det er lige frygteligt hver gang - ikke
mindst når det sker så pludseligt.

Puha, sikken en grim oplevelse :frowning: Jeg håber obduktionen giver jer nogle svar, som kan forklare det - det må have været frygteligt at opleve :kram: