Collie forsvundet på Amager

Denne er taget fra et andet galleri, og jeg ved ikke så meget mere, end det der står. Jeg håber, at nogen vil hjælpe med at lede.

Nette Stormlund er blevet slået ned på hundelufterpladsen på amager. Hendes ene hund blev overfaldet og er nu stukket af og ikke til at finde.
Hunden er en tricolor Collie tæve ved navn andrea.

Lapinette collies v/ Nette Stormlund, Kastrup. Mail : [email protected] Tlf. 31153002

Opdate kl 23:28 Nettes mobil er løbet tør for batteri: Hvis man ønsker at komme i kontakt med hende lige nu: 26 36 48 12 og 26 13 75 47.

Nettes Statusopdatering: "TAK alle. Lige hjemme og få lidt batteri på tlf. Gik påFælleden med hundene…4 i snor, 2 løse foran. Løs rottweiler kom løbende bagfra. Ingen af os hørte noget før den overfaldte Andrea.

Hun blev tumlet rundt med og skreg og skreg :O((( Jeg råbte af den, men ingen ejer var at se. Så kom den mod os, stirrede på Gimli, og jeg brølede af den og sparkede til den ( ikke engang særligt hårdt ). Det næste der sker er at jeg bliver løftet op i luften, smidt ned i mudderet og brølet ind i hovedet, at jeg faneme ikke skal sparke hans hund. Han vil smadre mig…osv. Han holder mig fast på skulderen og trykker mig gentagenge gange hårdt ned i jorden. Mine briller slåes også´af…de er væk.

Da han giver slip, argumenterer jeg imod…HANS hun er løs, DEN angriber, men jeg bliver bare svinet til. Beder om hans navn…og så løber han.

Da jeg får samlet mig op, er Andre væk…vi har gået nok 15 mennesker rundt i området siden n 7.30. Hun er væk :((((((

Jeg ringede til politiet( som straks kom )og anmeldte jeg var overfaldet. Det tog det meget alvorligt, og hjalp også med at lede efter Andrea…

Jeg er helt færdig. Ved ikke hvor slemt skadet hun er, men ud fra skrigene at dømme, er hun nok slemt tilredt.

Ved slet ikke hvor jeg skal lede heller…synes vi har været alt igennem mange gange.

Fortsætter i morgen tidldig, hvis nogen vil med. Nu kører jeg lige derned igen."*

Forfærdelig oplevelse, men jeg tror ikke, for mange skal lede, men at Nette skal tage derud med en af Andreas bedste hundevenner, alternativt at politiet gennemsøger området med en sporhund (men det vil de sikkert ikke).

Der har gået alt for mange mennesker rundt derude, til at det hjælper med en sporhund.

Jeg er blevet opfordret til at dele, hvor der deles kan, så hunden kan blive fundet hurtigst muligt.

De er ved at gå en sidste runde, og så starter eftersøgningen igen kl. 8 i morgen.

Åh hvor skrækkeligt og tragisk! :frowning: Håber hun bliver fundet hurtigt og ikke er kommet slemt til skade :kryds:

Det må du nok sige, jeg sidder her og ønsker, at jeg boede tættere på Amager. :frowning:

Med en skadet hund er det yderst vigtigt at Nette får fat i en som har en schweizerhund, de er trænet i at opspore blodspor…for ud fra det du fortæller så må Andre jo bløde :-(…og det er den eneste måde man får fundet hunden på igen, for den vil med garanti søge væk fra det onde og det kan altså uheldigvis være at Nette er en del af det “onde billede” for Andre lige nu :frowning:

Så prøv at få fat i Colliefolk rundt omkring, hør om en af dem kender en der har sådan en sporhund …en skadet hund og denne her kulde er ingen god kombi :frowning:

Hvis det er den store del af Amager Fælled, er den stadig der - området er hegnet ind.

Men hvis den er såret, bange, kold og våd, kan den naturligvis være svær at finde.
Var jeg ejeren ville jeg cykle rundt i området og kalde på den - evt få tilladelse til at køre der i bil, hvis det er muligt.

Danmarks Civile Hundeføreforening,DCH,har en eftersøgningstjeneste man kan kontakte,de har tlf.nr.:
75 65 65 37 & 71 10 40 69.

http://www.facebook.com/home.php?#!/groups/122737767842730/

I gruppen her kan man følge med i, hvad der sker.

Det nyeste er, at hun er set ved Kongelundsskoven.

Nej hvor en frygtelig oplevelse du har været igennem, sidder helt og får gåsehud. Håber sådan at i må finde den så den ikke skal ligge og lide.
Hvad med dig hvordan har du det ud over chokket, er du blevet tjekket på skadestuen ? Måske du lige skylle gøre det jeg tænker hvis der bliver noget senere hen i forhold til forsikring.
Men Puha hvor jeg føler med dig, havde jeg boet i nærheden var jeg straks kommet
Mange kram og tanker herfra

[QUOTE=annejunge04;758370]Nej hvor en frygtelig oplevelse du har været igennem, sidder helt og får gåsehud. Håber sådan at i må finde den så den ikke skal ligge og lide.
Hvad med dig hvordan har du det ud over chokket, er du blevet tjekket på skadestuen ? Måske du lige skylle gøre det jeg tænker hvis der bliver noget senere hen i forhold til forsikring.
Men Puha hvor jeg føler med dig, havde jeg boet i nærheden var jeg straks kommet
Mange kram og tanker herfra[/QUOTE]

Det er ikke mig, det er gået ud over. Det er en opdrætter af Collier, der har været udsat for den grimme oplevelse. :frowning:

Sikke en frygtelig oplevelse, håber hun bliver fundet, og ikke er for skadet.

Hvad den der sms tjeneste, hvor man får tilsendt navne+tlf numre på SW hundeførere der bor i området?

Har skrevet det ned fra tidligere, men har ikke selv brugt det.

Ved ikke hvilket post nr. der dækker Amager fælled/Kongelundskoven

kan være både 2770 eller 2791

Send sms til 1220
hund2770 (eller 2791)

Mvh
Yvonne

Hunden er kommet hjem til Nette

Åh det var godt… Frygtelig oplevelse!

Puha,det var godt nyt !!
Hvordan har hunden det ?
Tænker på skader efter overfaldet m.m…

Andrea er ok, træt, beskidt og med en slidt trædepote, ikke andet, så vidt jeg ved lige pt

Endnu en dejlig juleopdatering. :slight_smile:

Det var dejligt, måtte lige checke om der var nyt, her efter and, flæskesteg og gaver

:slight_smile:

Ja, jeg har næsten også lige set opdateringen, og det var super dejligt :slight_smile: