Colostrum - fejlpakning

Åbnede en af de to poser købt for nylig - undrede mig over der så anderledes ud - og det ikke klumpede. Fy for en ulykke da jeg kom i min morgen skyr - åbnede den anden pose - præcis det samme. Colostrum smager sødt

Købt hos myprotein.dk - sidste salgsdag 01.05.2017 - 500 grams poser - så kontroller har I bestilt for nylig

Har kontaktet myprotein og vender tilbage når jeg hører fra dem

Forskellen ses her - det der er klumper i er colostrum

Jeg har haft begge dele og kattene æder det med stor fornøjelse, uanset hvordan det ser ud … jeg synes faktisk det der ikke klumper, er nemmere at dosere :smiley:
Men det jeg fik sidste gang, er det der klumper …

[QUOTE=Skattekat;1278269]Jeg har haft begge dele og kattene æder det med stor fornøjelse, uanset hvordan det ser ud … jeg synes faktisk det der ikke klumper, er nemmere at dosere :smiley:
Men det jeg fik sidste gang, er det der klumper …[/QUOTE]

Det er bittert og ligesom med få bitte små partikler der skinner

Jeg har kun bestilt een gang - for flere måneder siden og det var uden klumper. Har ikke selv smagt det, men kattene ser ikke ud til at have nogen problemer med det og det dufter ligesom det erstatning kalve får :slight_smile:

jeg har også fået det uden klumper og det skinner. Det undrede jeg mig over. men altså havde jo købt det hvor I herinde har anbefalet og dyrene spiser det da… nogen med mere fornøjelse end andre.

Noget andet er at hold nu op hvor er myprotein aggressive i deres emails sending. Pga. dem har jeg været inde og fra melde mig nyhedsbreve og slette cookies

jeg har nu, da katten jeg sendte det til ikke ville have det, givet det til mine to egne der spiste det uden at vippe med knurhårene

Ved godt mine smagsløg stadig, næsten to år efter de fjernede mine mandler, er mærkelige. Nu har jeg i flere måneder blandet colostrum i min skyr - det var dejligt til at søde. Den nye pose gjorde det var bittert - faktisk havde jeg fornemmelsen i munden længe efter - så jeg måtte på vejen til Roskilde lige af i Ågerup og købe en delfol

Nå nu prøver jeg to små portioner i morgen, en med den gamle sending (snuppet fra kattenes bøtte) og en fra den nye. Melder tilbage

Tak for din info, vil da helst have det rigtige - synes også det så sjovt ud men tænkte det jo så nok var det da jeg ikke havde noget at sammenligne med… jeg har ikke selv smagt på det. men hvis det er forkert vil jeg da ikke give det til dyrene…måske det er mere skadeligt end gavnligt?

har du sendt dine 2 billeder til myprotein for en forklaring?

[QUOTE=catsanddogs;1278319]Tak for din info, vil da helst have det rigtige - synes også det så sjovt ud men tænkte det jo så nok var det da jeg ikke havde noget at sammenligne med… jeg har ikke selv smagt på det. men hvis det er forkert vil jeg da ikke give det til dyrene…måske det er mere skadeligt end gavnligt?

har du sendt dine 2 billeder til myprotein for en forklaring?[/QUOTE]

Ved ikke hvad jeg tror eller ikke tror.

Der hvor man anmelder kan vedhæftes filer i diverse formater - har prøvet dem alle uden succes - og det er meddelt også.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1278321]Ved ikke hvad jeg tror eller ikke tror.

Der hvor man anmelder kan vedhæftes filer i diverse formater - har prøvet dem alle uden succes - og det er meddelt også.[/QUOTE]

har faktisk fået en hunch på at det er et mega fup firma… pga alle de mails de sender ud… med “gode tilbud” … håber virkeligt du får et svar da du er den eneste som har et bevis

Colostrum kan også købes her hjemme i DK, hos Matas f.eks. til 460 kr for 250 g eller hos Natur og Helse til 368 kr for 250 g. Og flere andre steder.

Jeg har i dag, fået en 250 g pose hjem, også købt hos myprotein.dk, udløbsdato d. 01.01.2018, og det ser fint nok ud, sammenlignet med det billede Lis har lagt op (jeg har ikke købt det før).

Det tager jeg i mig igen, har lige smagt på det, og det smager i hvert fald ikke sødt. Men nu har både Emina og jeg spist det, jeg er så ikke sikkert på at jeg spiser det igen. :S

Billede?

Som sagt spiser mine katte det fint

Først spiste jeg lille option skyr med brombær med det “gamle” - passede fint til mine smagsløg
Portion magen til med det “nye” bitter smag

Pt ikke hørt fra dem

Farven er lidt mørkere på billedet, end i virkeligheden.

hmmm, det gamle kan man sige så, er helt ensfarvet - nærmest flødefarvet

De har reageret - jeg har sendt yderligere info - så venter igen …

er der noget nyt?

Ja det er week-end

Det sidste jeg hørte var det var overgivet til relevant afd og svar kunne forventes i løbet af 48 timer

tak for info :slight_smile:

kan oplyse, at den smagsprøve jeg fik fra colodan ser og virker helt anderledes end det jeg har fra myprotein

Jeg har rykket for svar i får aftes - ikke hørt noget endnu - nu er jeg i mindre venlig humør … Og der lykkedes det mig at vedhæfte billedet

du får lige billeder igen - den tv er efter mine øjne og smag korrekt - den er ikke ny derfor mere tendens til klumpning. Tror jeg bestiller en prøve - tak