Colostrum - fejlpakning

Den prøve jeg fik ligner det i den øverste skål med klumper mere end den ps. fra my protein som jeg har købt i både 250 og 500 gram.

den har jeg også været på, med den der mærkelige, og kattene gad absolut ikke spise den plus jeg blander det til kattene op i lidt sovs og det var fuldstændigt umuligt.

dengang var før den danske myproteinside, så jeg skrev til england der fluks ombyttede den ene pose jeg havde taget hul på.

så fin service fra england dengang, men nu er jeg da lidt “spændt” på den næste pose der skal tages hul på.

det er jo det billigste at bestille fra myprotein, jeg har ihvertfald ikke fundet noget andet der kan matche prisen

Jeg har netop åbnet en ny pakke colostrum som heller ikke ser ud som den ‘plejer’. Jeg over ejer at skrive til shoppen.

jeg har skrevet til dem nu. på den engelske side - henvist til de allerede har fået et billede og at vi er flere her i DK som har modtaget en fejlleverance og spurgt hvad de vil gøre ved det

Fik svar i fredags at de sendte en ny pose - hmmmm - det fortæller jo ikke om er var noget galt …

Arrig efterhånden og skrev jeg havde købt TO poser - det kom der et svar på i går jeg ikke helt fattede - men et eller andet er på vej til DK

Spændt på om det er samme batchnr. L601000800 - kigger I på jeres poser?

lige modtaget? - check batchnummeret - mit står herover

jeg skal tjekke nr når jeg kommer hjem, har fået et svar fra dem der ikke giver mening og skrevet til dem igen, at de enten må tage henvendelse alvorlig eller de kan forvente at produkt købes et andet sted i fremtiden

Hm, jeg havde jo tænkt mig at bestille - men nu venter jeg til en afgørelse…tak til jer der går videre med dette. Vi skal jo stole på produktet - det er dyrt nok endda.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279324]Fik svar i fredags at de sendte en ny pose - hmmmm - det fortæller jo ikke om er var noget galt …

Arrig efterhånden og skrev jeg havde købt TO poser - det kom der et svar på i går jeg ikke helt fattede - men et eller andet er på vej til DK

Spændt på om det er samme batchnr. L601000800 - kigger I på jeres poser?[/QUOTE]

Mit batchnr: L603403383, 250 g pose, udløbsdato d. 01.01.2018

500g batchnr: L602302259

udløb: 1/3 -17

hedder ultra colostrum

den prøve fra colodan hedder whole colostrum…

mon det kan være der den ligger?

jeg kan få undersøgt hvad nr den 250g’s jeg også købte har

Her er nummeret på min:

Navnet er det ikke - jeg har bestilt i flere år i med det navn - et er først nu …

Tak for batchnr - det hjælper ikke meget, desværre - troede måske det blot var en upser

Det bliver spændende når posen eller poserne kommer - jeg vender tilbage - det plejer at gå hurtigt.

Har bestilt prøveposen hos Colodan - så får vi hvad der sker - det koster dobbelt så meget

Ja colodan er ej billigt, og chokolade varianten er jeg ligeglad med men vil da have det rigtige…

Samme som mine

Jeg har modtaget 3. svar og sendt 4. forespørgelse afsted - først ny spørger myprotein til bach og udløbsdato… til gængæld ønsker de så også mit tlf. nr og da de ikke vil oplyse hvad det skal bruges til får de det så ikke.

Jeg synes faktisk ikke det er et særligt troværdigt firma… får mails fra dem jeg ikke kan besvare, skal logge ind og starte forfra hver gang.

nu har jeg fået svar at de har bestået alle informationer og vil sende videre til teknisk så vil jeg høre noget inden for 48timer. Synes det er eminent med det dårlige danske GGGG

Jeg insistere på oplysninger om forskellen på pulver før og nu.

Ja held og lykke med det - har lige været hele møllen igennem - venter spændt på leveringen.

Absolut vigtigt at både firma og produkt er troværdigt - det troede jeg bestemt - vakler nu …

colodan er billigst hos producenten, har jeg så lige undersøgt og det kan da blive et alternativ

Mener du købt på deres hjemmesideshop?

Ved godt det lyder nærigt og mærkelig og meget andet, det der næsten irriterer mig mest er den ene af de to poser jeg købte er til en killingekøber - den står her stadig - det vil nage mig evt. at hænge på den også.

Det kan jo også være det her massive pres gør noget ved sagen …