Colostrum - fejlpakning

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279411]Mener du købt på deres hjemmesideshop?

Ved godt det lyder nærigt og mærkelig og meget andet, det der næsten irriterer mig mest er den ene af de to poser jeg købte er til en killingekøber - den står her stadig - det vil nage mig evt. at hænge på den også.

Det kan jo også være det her massive pres gør noget ved sagen …[/QUOTE]

ja danphama eller noget hedder det vist, og det er der man kan bestille gratis prøver og ja de er billigst af de steder der sælger colodan som jeg har kunnet finde.

myprotein har jeg købt i både 250 og 500gram, 250 gram kommer forbi i morgen så ses den også efter og klager evt også over

Nu har jeg modtaget en lang udredning og her kommer et uddrag:

"Tak for at kontakte os angående Ultra Colostrum - 500G. Vi beklager at du har haft problemer med dette produkt.

VI er ofte spurgt hvorfor der er små batch variationer, angående hvordan produktet mixer ind, ser ud og nogle gange smager. Dette sker når produkter er bestilt over en længere peroide, og vi har modtaget en ny batch for produktet. Selvom disse ændringer kun vil være små, kan vi godt forstå hvorfor dette kan skabe lidt bekymring.

Disse små ændringer er kendt som en batch variation, og selvom du nogle gange føler du kan smage det er ændret en smule eller mixer andeledes, kan du være sikker på at næringsindholdet er det samme og produktet er af den samme høje kvalitet.

Myprotein bruger de seneste principper indenfor HACCP og GMP, for at forblive de bedste på markedet. Vores Kvalitets Hold udføre organoleptisk undersøgelser på alle produkter før de er sendt ud. De gør også brug af uafhængige laboratorier for at garrantere fuld mikrobiologisk sikkerhed."

Det var rart endeligt at få noget konstruktiv feedback. De vil endvidere sende mig en ps. til erstatning

Min agtelse er steget for myprotein, men noget besværligt at komme hertil og derfor har jeg valgt at vise en del af brevet her - det som omhandler produkt sikkerhed og variation i produktet.

Jeg vil med glæde tage imod et erstatningsprodukt, og afventer spændt :slight_smile:

hmmmm - forstår godt det er et “levende” produkt og små varationer kan forekomme - her er ikke tale om små variationer syntes jeg - konsistens, udseende (hvad er det der glitter?) og ikke mindst smag.
Jeg var selv i gang med hjernespind om vinter og sommer køer - græs og ikke græs osv.

Så har vi Colostrum nok må jeg sige

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279510]hmmmm - forstår godt det er et “levende” og små varationer kan forekomme - her er ikke tale om små variationer syntes jeg - konsistens, udseende (hvad er det der glitter?) og ikke mindst smag.
Jeg var selv i gang med hjernespind om vinter og sommer køer - græs og ikke græs osv.

Så har vi Colostrum nok må jeg sige[/QUOTE]

Den 250grams pose jeg købte på samme tid glitre ikke helt så meget, har et andet bach nr og er i øvrigt også tyndt som sand

Den drysses blot over maden og kattene spiser den med velbehag

mine spiser maden lige godt om det er med eller uden colostrum

Jeg tænker om man ikke kunne bede my protein om at få deres anelyser af de forskellige bach nr som vi her kan komme op med?

Rikke må jeg kopiere det svar du fik fra dem ind på andre fora jeg har lavet oplæg som dette?

Desværre er det jo også blevet et hit at spare penge ved at indkøbe råprodukter i Kina, som efterhånden er den største leverandør indenfor mineraler osv. til fødevare og dyrefoder industrien. Desværre med den typiske udsving i kvalitet og det produktet indeholder af værdifulde stoffer og en vis risiko for indhold der ikke har noget med fødevarer at gøre…

Hej Lis, jeg vil virkeligt gerne vide hvor jeg citeres. Jeg lagde det her for at dele viden med kattegales brugere. Og vil opfordre andre til også at kontakte my protein. Måske det er et standart svar?

Kattegalleri - og et par kattefora på FB - havde tænkt at skrive en bruger på et andet forum har fået følgende info: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - og ikke mere - nemmere end at sidde og omformulere

Der er ikke kommet erstatning i dag - skriver ikke før jeg har set og smagt

Standardsvar - jeg har ikke fået det - men måske det bliver standardsvar.

Kan frygte Marina har ret

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279616]Kattegalleri - og et par kattefora på FB - havde tænkt at skrive en bruger på et andet forum har fået følgende info: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - og ikke mere - nemmere end at sidde og omformulere

Der er ikke kommet erstatning i dag - skriver ikke før jeg har set og smagt

Standardsvar - jeg har ikke fået det - men måske det bliver standardsvar.

Kan frygte Marina har ret[/QUOTE]

jeg venter på en mail fra dem ang min erstatning. … og naturligvis også min erstatning

jeg tænker hvis de ofte får spørgsmålet så burde de jo havde et virkeligt godt svar? det virker lidt google oversat…

Der står jo ej heller noget om produkter i deres faq.

hvis det er et brev kun til mig så er jeg ikke så vild med det bringes rundt. Hvis det er et standart så betyder det noget mindre - håber du kan følge mig?

[QUOTE=catsanddogs;1279646]jeg venter på en mail fra dem ang min erstatning. … og naturligvis også min erstatning

jeg tænker hvis de ofte får spørgsmålet så burde de jo havde et virkeligt godt svar? det virker lidt google oversat…

Der står jo ej heller noget om produkter i deres faq.

hvis det er et brev kun til mig så er jeg ikke så vild med det bringes rundt. Hvis det er et standart så betyder det noget mindre - håber du kan følge mig?[/QUOTE]

Der står intet om hvor råmælken kommer fra - det gør skriver de fleste andre

Nej jeg kan ikke helt følge dig - da det ligger her og er offentlig tilgængelig - men jeg accepterer naturligvis din holdning og citerer ikke

[QUOTE=catsanddogs;1279646]jeg venter på en mail fra dem ang min erstatning. … og naturligvis også min erstatning

jeg tænker hvis de ofte får spørgsmålet så burde de jo havde et virkeligt godt svar? det virker lidt google oversat…

Der står jo ej heller noget om produkter i deres faq.

hvis det er et brev kun til mig så er jeg ikke så vild med det bringes rundt. Hvis det er et standart så betyder det noget mindre - håber du kan følge mig?[/QUOTE]

Der står intet om hvor råmælken kommer fra - det skriver de fleste andre

Nej jeg kan ikke helt følge dig - da det ligger her og er offentlig tilgængelig - men jeg accepterer naturligvis din holdning og citerer ikke

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279658]Der står intet om hvor råmælken kommer fra - det skriver de fleste andre

Nej jeg kan ikke helt følge dig - da det ligger her og er offentlig tilgængelig - men jeg accepterer naturligvis din holdning og citerer ikke[/QUOTE]

Colodan skriver de samler råmælk fra danske køer. kunne være det skulle købes derfra fremadrettet. Køber ej heller foder til hunde der kan risikere at være omkring kina om det kan undgås så hvorfor ikke helsikre sig så godt som muligt

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279658]Der står intet om hvor råmælken kommer fra - det skriver de fleste andre

Nej jeg kan ikke helt følge dig - da det ligger her og er offentlig tilgængelig - men jeg accepterer naturligvis din holdning og citerer ikke[/QUOTE]

Du kunne vel egentligt bare linke til tråden her, hvis det er. Der kan jo være andet nogen kunne bruge…

Pakken skulle iflg pest dk komme idag
Jeg har akut været til tandlæge - har modtagerflex - den var her ikke da jeg kom hjem

I morgen er der atter …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1279722]Pakken skulle iflg pest dk komme idag
Jeg har akut været til tandlæge - har modtagerflex - den var her ikke da jeg kom hjem

I morgen er der atter …[/QUOTE]

Det er altså træls.

Jeg har modtager flex, foran hoveddør - her forleden var der en seddel i postkassen af pakken var i… drivhuset!

øhh altså, priserne stiger og det bliver ringere og ringere.

Men min faste post er jeg rigtig godt tilfreds med - vedkommende har altid tid til at sludre med hundene og dele guf ud . Jeg håber din pakke dukker op og at det er det vante “klumpende” uden glitter pulver

Så er der kommet erstatning på en 500 grams pose - købte to - det ser måske en anelse bedre ud, knap så meget glimmer, stadig forkert konsistens og farve - bestemt ikke som forventet - det i glasskålen er colostrum fra Colodan
Batchnr på erstatningen: L6021302259

hmm synes ej godt om - det må være colodan der skal handles fra fremadrettet. Såfremt jeg skal fortsætte med at bruge det