Coop's Udstillingsdebut (billedspam) :D :D :D

Camilla (Kimilla) var SÅ sød at hjælpe med at tage billeder, og hold nu fast hvor er jeg bare glad for det især med de resultater som Coop kunne hive til sig!! Er virkelig glad for at jeg har billeder af det!


Cooper tager det hele med høøøj haleføring :rock:


Sebastian var meget glad for hans hale (blandt andet hehe…)


Og Coop var FULDSTÆNDIG ligeglad med hvad Sebastian udsatte ham for :cool:


Der nærstuderes…


Coop var mere interesseret i Sebastian end han var i den komplette udersøgelse :høhø:


SÅ glad var Sebastian for min lille dreng så han måtte få et kys :hjerte:


Cooper venter mens Sebastian skriver bedømmelsen


Beødmmelsen er slut og der skal kæmpes om BIV


Coop viser sig frem og er så meget på!


Coop hænger ud :cool:


HAPS!! :muhaha: Coop fangede Pia’s drillepind… :høhø:


En meget koncentreret mor… (og nervøs!!)


Og så fik vi endelig beskeden om at Coop havde taget BIV :wehu:


Min smukke smukke dreng!! :hjerte::hjerte::hjerte:

Det var så herligt at følge dig og smukke, smukke Coop i går :slight_smile:
Og hvor var det dog spændende ved både BIV og NOM (selvom jeg jo bare vidste at Sebastian ville vælge Coop :))

:hjerte: :flag: :hjerte:

Smuk-smuk kat… og du er også dejlig.

(aner ikke hvad BIV betyder) :pose:

Kanon gode billeder!! :hjerte:

Ja, du fik sgu ret Pia! :smiley:

Rigtig dejlig billedtråd, som bare puster endnu mere til min udstillingsskrukhed :smiley: Tak fordi jeg/vi måtte følge med dig og skønne Coop på udstilling :slight_smile: Stort tillykke med de flotte resultater - du må være fløjet hele vejen hjem :wink:

Selvfølgelig :lol::lol:

[QUOTE=PiaR;946665]Det var så herligt at følge dig og smukke, smukke Coop i går :slight_smile:
Og hvor var det dog spændende ved både BIV og NOM (selvom jeg jo bare vidste at Sebastian ville vælge Coop :))[/QUOTE]

Og det var bare så fantastisk med både din og Michael’s opbakning! Det er simpelthen guld værd!!! :kram:

(hehe… ja selvfølgelig gjorde du det :wink: )

[QUOTE=Tante Tut;946666]:hjerte: :flag: :hjerte:

Smuk-smuk kat… og du er også dejlig.

(aner ikke hvad BIV betyder) :pose:[/QUOTE]

Tak Tut!

BIV betyder Best in Variety. Dvs. katte af samme race og samme gruppe er oppe mod hinanden (og samme klasse naturligvis)

Tak! Er også virkelig glad for dem! Favoritterne må jo nok være det hvor han har fået sin BIV-kokarde og det hvor Sebastian bare lige midt i det hele skal have et kys af Coop… Synes simpelthen det er så skønt!

tusind tak!

Og du kan tro jeg stadig flyver rundt med armene oppe over hovedet! kokarderne hænger pt. på et af mine billeder (over rammen) og minder mig om den fantastiske start han fik på sin udstillingsdebut.

:slight_smile:

Tak for oversættelsen Helene…

[QUOTE=Tante Tut;946683]:slight_smile:

Tak for oversættelsen Helene…[/QUOTE]

så lidt :ok:

Sikke nogle dejlige billeder :slight_smile:
Og en velfortjent kokarde, for hvor ER han altså lækker :hjerte:

[QUOTE=Theomilou;946685]Sikke nogle dejlige billeder :slight_smile:
Og en velfortjent kokarde, for hvor ER han altså lækker :hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak Maja. Jeg fik desværre ikke set dine smukke katte, havde simpelthen for meget kørende i mit hoved…

Dejlige coop - det ser ud til at han tager det hele i stiv pote.
Og tillykke med de fine resultater:)

Ej hvor er de gode og tillykke :hjerte:

Tillykke med den flotte debut :smiley:

[QUOTE=Bølles mor;946688]Dejlige coop - det ser ud til at han tager det hele i stiv pote.
Og tillykke med de fine resultater:)[/QUOTE]

fuldstændig. Han ville meget hellere kigge på alt mulig andet end at tage sig af alt det postyr der jo er…
Og tak!

Tak. Er også selv vild med billederne!

Tusind tak :smiley:

Charmetrold han er! :smiley:

Jeg fik jo heller ikke hilst på dig og Cooper :ups: Man tror at man når så meget på en udstilling, men pludselig er dagen slut :slight_smile:
Kommer du til Haslev(TICA)?

Helt og aldeles!!

[QUOTE=Theomilou;946699]Jeg fik jo heller ikke hilst på dig og Cooper :ups: Man tror at man når så meget på en udstilling, men pludselig er dagen slut :slight_smile:
Kommer du til Haslev(TICA)?[/QUOTE]

Nej desværre… Jeg kommer næste gang i Årslev og derefter Strøby og så årest sidste udstilling i Nærum i december…