Criminal Minds kuldet - 6 uger

Ja, så fik småtlingerne endelig navne, ligesom de også er kommet ud i “fri dressur” i stuen :slight_smile: Temaet endte med at blive Criminal Minds, en tv serie som vi er ret glade for herhjemme…

Først et billeder af den sølv pige, der nu har navnet Eife’s Haley Hotchner

Så et billede af den først sølv dreng, der nu hedder Eife’s Jason Gideon

Den brun tabby pige, er kommet til at hedde Eife’s Elle Greenaway

Og her er så den anden sølv dreng. Han har fået navnet Eife’s Spencer Reid

Og så op til flere billeder af den brun tabby dreng, der fik navn længe før de andre :tihi: Han hedder Eife’s Derek Morgan

5 på stribe

En tår hos mor kan man stadig få

Og ellers så kan man da bare få sig en lur hos Casper

Dem hvor vi har forsøgt at få alle 5 til at “sidde pænt” er ikke særligt vellykkede :ups: Mit kamera kan simpelthen bare ikke følge med, der er altid míndst en der er uskarp :høhø:

Sådan her ser det ud meget af tiden

Og det ender ofte med det her

Det er Haley, Reid og Jason der lige putter

Criminal Minds???! :smiley: :smiley: Åååååårh fantastisk serie, Eva :ok:

Og hvor er de bare RØV lækre!! :hjerte: :hjerte:

Nu hvor jeg bor i Lystrup er der jo ikke ret langt hjem til dig og nusse :smiley:

Hold da op hvor er de fine:smelter:

Fremragende fotos af de fantastiske fem. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ja det er de fantatiske fem…

De er godt nok lækre…

Sikke en skøn klump :hjerte:

Men aner jeg på ny en lille forkærlighed for en af drengene? Eller er det bare tilfældigt, at han er den, der først fik navn? :slight_smile:

Hende der Haely, hun kunne godt flytte herhjem. Er vild med hendes look og udstråling. Uha.

Resten er nu også fin :slight_smile: og dejlig :).

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Du skal være MEGET vedholdende onsdag for at fastholde mit fokus på det genetik :wink:
De lopper dér, kan flytte fokus på ingen tid :slight_smile: De er bare dejligt :slight_smile:

Hold da op en flok lækkerbiskner!
De er da godt bare alt for skønne :love2:

Hvor er de skønne alle sammen :love2: :hjerte: :love2: :hjerte: :love2:

Sikke nogle smukke mislinger :wehuu:

[QUOTE=DK*DeLaCour;844763]Criminal Minds???! :smiley: :smiley: Åååååårh fantastisk serie, Eva :ok:

Og hvor er de bare RØV lækre!! :hjerte: :hjerte:

Nu hvor jeg bor i Lystrup er der jo ikke ret langt hjem til dig og nusse :D[/QUOTE]

Tak :smiley: Og ja, det er bare en rigtig god serie, hehe…

Nej, så er der sørme ikke langt… Dødbesværligt via bus, men på ingen måde langt :høhø:
Du må da endelig komme på besøg en dag og nusse killinger? :slight_smile:

Tak! :slight_smile:

Tak :smiley:

[QUOTE=Nethe;844792]Ja det er de fantatiske fem…

De er godt nok lækre…[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;844798]Sikke en skøn klump :hjerte:

Men aner jeg på ny en lille forkærlighed for en af drengene? Eller er det bare tilfældigt, at han er den, der først fik navn? :)[/QUOTE]

Hehe, det er fordi at navnene til drengene ret tidligt var på plads, det var bare hvem, der skulle hedde hvad, der tog noget tid at bestemme… Men det var sådan lidt indlysende at det var den brun tabby dreng, der skulle hedder Morgan. Meen, derudover er han nu også en rigtig charmør. Han udviser fra en meget tidlig alder familie-tendens til at være skulderkatte. Han elsker allerede nu at lege, nusse eller sove på ens skulder :inlove:

[QUOTE=DK SismoCats;844819]Hende der Haley, hun kunne godt flytte herhjem. Er vild med hendes look og udstråling. Uha.

Resten er nu også fin :slight_smile: og dejlig :).[/QUOTE]

Hun er også bare rigtig sød og fin. Faktisk har hun kælenavnet Prinsessen :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;844825]:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Du skal være MEGET vedholdende onsdag for at fastholde mit fokus på det genetik :wink:
De lopper dér, kan flytte fokus på ingen tid :slight_smile: De er bare dejligt :)[/QUOTE]

Hehe, jeg satser på du selv har et ønske om at lære :stuck_out_tongue:
Men ja, man kan pludselig få brugt en del tid på at sidde og kigge på killinger :slight_smile:

Mange tak :smiley:

Tak :slight_smile:

ÅÅRRHHH!!! :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

hvornår mon der er åbent for besøg og nulring :ups:

Ej hvor er Morgan da en charme trold :smiley: De andre er også dejlige ingen tvivl om det men Morgan er min favorit

De bliver da også bare mere dejlige for hver gang Eva :hjerte:

Mit :hjerte: er stadig besat af brun tabby pigen og Elle er da bare SÅ smukt et navn til hende. Hun har det skønneste og mest nuttede udtryk :inlove:

Aiiiiiiiiiiiiiiiiii men altså!!! :smelter: :smelter: :smelter: osv… Men det VED du jo :tihi: Skønne, dejlige smuklinger - og med navne fra yndlingsserien. Dette kuld KAN ikke blive andet end fantastisk :slight_smile:

Ihj hvor er de skønne altså!! :hjertehop:

Hvor er de dejlige!! :hjerte:

Åhhhhh :smelter: hvor er de skønne og smukke :iloveyou:

De er skønne! :slight_smile:

Det er nogle rigtige gode billeder du har fået taget :ok:

Og jeg kan se at Casper er blevet forfremmet til hovedpude :tihi:

/Mette