Cute & Classic Matador kuld (klassisk perser)

Hej alle,

   Lidt fotos af mine killinger - men først et af super kattemor Inca,     som bare passer de 7 kattebørn så fint. Det er jo et stort kuld -     men heldigvis er Incas mælkebar rigtig god.

Killinger er 10 uger nu…9 uger +/- på fotos - de er opkaldt efter karakterer i Matador TV serie

   Katrine - hun er en stor tortie diva (i temperament ligesom     halvstoresøster Buffy). Hun er den største i kuldet og hun har Tortie-tude:

   Frk. Friis - hun har det dejligste temperament - spinder og er altid     glad og vil ligge på skødet og i arm

   Viggo - rigtig perser hankat, som bare er en lille (stor) bamse

   Sofie - frisk rød misspige - når de er ude (jeg har lille killing     indhegning udenfor ) skal man holde godt øje med hende - der er fart     over feltet

   Victoria - så kær og sød - og en lille pelsbamse også

   Sofus (Snofus som jeg kalder ham) - har desværre ikke fået et foto som     giver ham fuld retfærdighed - han har det sødeste 'old school'     perser look

   Gustav - følsom lille kattemand

Flere fotos/videoer af killinger her:
2012: Inca x Zolis: Matador Litter/kuld - Klassisk-Perser

   og til sidst stolte fader Zolis, som jeg var heldig at finde efter 3     års søgen efter ny hankat...der blev købt flere katte undervejs som     desværre ikke var egnet til avl - Zolis (som er 7 år og oprindeligt     kommer fra Ungarn) var den første som 'gik distancen' og klarede tests. 

   Video med killinger:

//youtu.be/bPLS0vS3J5s

mere video her:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL61D9C4FAD00461C8&feature=plcp

:besvimer:

Sofus. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

De er så lækre allesammen. :slight_smile: Dem vil vi gerne se flere billeder af og oftere. :tihi:

Viggo…MUMS siger jeg bare :slight_smile:

Åh åh, Louise! Det kan du da ikke gøre det der! Er du ude på at give mig et hjertetilfælde! :besvimer:

For dælen da, hvor er de bare ALT for nuttede og flotte :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Neeeeeeeeeeeeeej…det er næsten som at være tilbage i 70’erne, da persere og Colorpoint havde næser og flot hovedfacon…

Det er IKKE en kritik af alle de fladnæsede man ser i dag eller et oplæg til diskussion…men den gammeldags type, står altså bare mit hjerte nær.:slight_smile:

Jeg havde jo mange Colorpoints i 70’erne og 80’erne, den sidste blev aflivet i '96, hun blev 18 år…savner dem stadig…åh altså. :ked:

Jeg skulle aldrig have gået ind på hjemmesiden og kigget nærmere på Sofus.:hjerte:

Ulykkelig kærlighed. :brist:

:smelter: Hvor er de bare skønne allesammen!

Uha, sådan en rød lille perserpige :hjerte: Håber at du finder et fantastisk hjem til dem alle :slight_smile:

SUUUUK :wehuu:

Hvor er det altså et smukt kuld :hjerte: - og som videoen viser, er det bestemt ikke sofapuder, men dristige klatremisser. :smiley:

Århhh, de er søde!

Victoria er simpelthen det mest bedårende :hjerte:
Det er et dejligt kuld:wehuu:

Åhhh de er da bare for dejlige. Specielt Viggo og Sofus :inlove:

Næh, Gustav - den lille cremebolle :hjerte:

Hvor er de smukke, Louise.

OMG hvor ér de SMUKKE!! :love2:

Viggo ligner simpelthen en langhåret udgave af min Hansi (Europé) - hold op hvor jeg altså synes han er fin! :hjerte:
(OK ok… liidt mindre ører og lidt bredere, men altså :wehuu:)

Jeg er helt vild med dine katte (kiggede lige din hjemmeside) WOW :thumbup:

  • men det er sikkert med Perserne som med Orientalerne, at mange bedst kan lide de katte som ikke er alt for typede -upssa:-)

Men jeg er altså vild med dine Klassiske Persere! :hjerte:

/Mette

SOFUS og GUSTAV!!! MIG KRAMME!!! :slight_smile: Hvor er de alle søde, men de to røde drenge er ekstra søde… :slight_smile:

De er da bare SÅ smukke og vidunderlige! :inlove: :hjerte::lovelove:
Tænk, at nogen foretrækker de ekstreme :øhmm::pose::smutter::ups:Men sådan er folk jo så forskellige :slight_smile:

Hold nu da lige op de er kære:smelter:

Gustav og Sofus er helt bedårende dejlige. Øv jeg ikke kan have flere katte…

:smelter: Hvor er de bare skønne - alle sammen :hjertekat:
Meeeen Sofus :iloveyou:er altså lige det ekstra nuttet :hjerte:
Jeg er vild med deres søde glade look. :inlove:

Årrww! :hjerte: