Cute & Classic Matador kuld (klassisk perser)

Waauuuuuuuuuuuuuw… :hjerte:

.oO Nej Thilde. I skal have Birma til oktober… birma… birma… berma… perma… permer… persa… perser… NEJ BIRMA :wehuu: Oo.

Klassiske persere synes jeg er gudesmukke :love2: Og de her killinger er ingen undtagelse. For pokker hvor ville jeg ønske at jeg kunne have 5-10 katte når jeg engang skal have kat, for der er så mange smukke katteracer, jeg er faldet for :ups:

Du godeste de er pragtfulde! :love2: Specielt Viggo og Gustav er da bare for smukke :smelter:

[QUOTE=GitteS;935128]Hvor er de dejlige også selv om de ikke lige er min type, hold op ham Snofus er en charmetrold.

Men hvor bliver jeg led af den hårde medfart mange i tråden ytre om de tydede persere, øv[/QUOTE]

Jeg synes ikke at de fladnæsede persere, får en hård medfart i tråden her.:slight_smile:

Jeg mener selv, at jeg udtrykte mig meget diplomatisk i indlæg #5.

Du må forstå, at jeg bl.a. er en af dem der havde Colorpoint’s som de så ud i 70’erne. De havde næser og normal hovedfacon…
de lignede Hellig Birma’er…altså bortset fra de hvide sokker :slight_smile: Pludselig forsvandt de, racen, som tidligere var en selvstændig race, blev til persere…og ind kom de fladnæsede, ikke i mit hjem, men i racen.
Jeg skiftede til MCO og NFO… og bliver nu hos NFO’erne, fsv angår nyanskaffelser.

Jeg synes kun, du har grund til at kritisere folks reaktion, hvis en bruger gik ind i en tråd, hvor man viste billeder af totalt fladnæsede perserkillinger…og udtalte sig negativt…

Jeg har ALDRIG kommenteret en tråd med sådanne killinger… jeg ser tråden, men kommenterer den ikke.

Åh jeg elsker dine katte! :slight_smile:

Men Minella… Pyh… Hun har mit stjålet mit hjerte fuldstændigt! :slight_smile:

[QUOTE=Musashi;934664]
hehe - ja onde mig :slight_smile: & tak for roserne

tak :slight_smile: ja, jeg er også glad for Sofus ansigt - tror han kommer til at minde meget om hans halvstorebror Gingersnap.[/QUOTE]

Åh nej dog! Så får jeg da ekstra svært ved at stå for Sofus! Hvorfor er det liiiige at man ikke har råd og plads til ALLE de katte man gerne vil have :venter:

Nuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiii, hvor er de altså bare bedårende :smelter:

De lægger jo op til ordentlig møssere på deres små mavser. Jeg viiiiil HA’ :wehuu: Jeg anede ikke en perser OGSÅ kunne se sådan ud. Hvor er det fedt at lære nyt herinde - og blive overrasket på denne måde. Jeg er sikker på Gucci og Balloo ville mene sådan en bette fis, kunne blive deres egen personlige levende lille tøjbamse :hjerte:

De er så smukke, de klassiske persere. En veninde havde en i 90’erne, den hed Rosa, og senere hendes (altså Rosas) søn Viktor.

Det er nogle ualmindelig nuttede killinger du har :smelter:.

Jeg er da vild med Sofus :hjerte:

Tusind tak til alle for de fine ord om misserne :tak:

undskyld et langsomt svar - men tiden går så stærkt!

her i weekenden havde vi besøg af Martine Carlsen som laver apps til ipad - til katte og deres mennesker :slight_smile: Hun har lavet denne søde video - misserne skulle jo lige være med i en bruger test :høhø:

//youtu.be/eXf_m_5Aa2A

jeg behøver vel ikke sige at misserne ønsker sig meget en ipad!

[QUOTE=Sim-Sim;934670]Jeg har fundet…eller rettere Eife var så venlig at hjælpe mig…en fra samme kuld som en af mine…Jeg havde Kattchen’s Ingolf, født 15.9.78

http://pawpeds.com/db/?a=p&id=529026&g=4&p=per&date=iso&o=ajgrep

Begge forældre var ejet af en nu afdød veninde, der opdrættede Colorpoints.

Jeg har gemt alle stamtavlerne på mine Colorpoints…men den eneste Eife kunne finde var denne og en anden…som jeg ikke kender.[/QUOTE]

spændene og ser ud som en rigtig colourpoint tavle (kun med colourpoint i :-)…kan se der er nogle deadends…men mon ikke der et sted er fælles forfader…jeg kan se hammersholdt katte og de er også bag mine

sødt stamnavn i øvrigt Katchen

[QUOTE=FinnFrode;934679]Hvor er han dog dejlig, dejlig, dejlig… :hjerte:

Jeg har jo også set dem lege med Catit-banen på din YouTube kanal. :smiley:
Disse små videoer er bare den bedste reklame, racen kan ønske sig. :ok:[/QUOTE]

dejligt du kan lide videoer :slight_smile: jeg gør jo hvad jeg kan for at vise misserne frem

[QUOTE=Musashi;938483]spændene og ser ud som en rigtig colourpoint tavle (kun med colourpoint i :-)…kan se der er nogle deadends…men mon ikke der et sted er fælles forfader…jeg kan se hammersholdt katte og de er også bag mine

sødt stamnavn i øvrigt Katchen[/QUOTE]

De steder, hvor der er oplysning om, at der ikke findes noget i databasen…er jo kun på pawpeds.

Alle navnene står i mine stamtavler og de indeholder kun Colorpoints. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;938503]De steder, hvor der er oplysning om, at der ikke findes noget i databasen…er jo kun på pawpeds.

Alle navnene står i mine stamtavler og de indeholder kun Colorpoints. :-)[/QUOTE]

Men du har jo kun 4 generationer?

Say what?? :slight_smile:

Hvor har jeg kun 4 generationer…på stamtavlerne?

[QUOTE=Sim-Sim;938503]De steder, hvor der er oplysning om, at der ikke findes noget i databasen…er jo kun på pawpeds.

Alle navnene står i mine stamtavler og de indeholder kun Colorpoints. :-)[/QUOTE]

det var også det jeg regnede med :slight_smile: måske sende en kopi af dine tavler til pawpeds? det er jo værdifuldt at have de gamle med også

der er også denne database som jeg også bruger
http://www.catpedigrees.com/perlore.shtml
her er tavle i øvrigt også med

[QUOTE=Musashi;938535]det var også det jeg regnede med :slight_smile: måske sende en kopi af dine tavler til pawpeds? det er jo værdifuldt at have de gamle med også

der er også denne database som jeg også bruger
http://www.catpedigrees.com/perlore.shtml
her er tavle i øvrigt også med[/QUOTE]

Ja, det var måske en god ide…jeg har alle stamtavlerne…

[QUOTE=Sim-Sim;938520]Say what?? :slight_smile:

Hvor har jeg kun 4 generationer…på stamtavlerne?[/QUOTE]

Ja, på stamtavlerne :slight_smile:
Og jeg synes som Musashi at det da kunne være en god idé at sende de gamle stamtavler ind :slight_smile: Jeg skriver dem i hvert fald ind for EUR, når vi får dem…

[QUOTE=Eife;938553]Ja, på stamtavlerne :slight_smile:
Og jeg synes som Musashi at det da kunne være en god idé at sende de gamle stamtavler ind :slight_smile: Jeg skriver dem i hvert fald ind for EUR, når vi får dem…[/QUOTE]

ok, men det er jo også i 4.generation der mangler oplysninger…men de står så på stamtavlen.

Jeg tror da jeg sender dem ind så…hvortil gør man det? Kan jeg nøjes med en kopi af dobbeltsiderne, hvor alle navnene er anført, eller skal forsiden også med, hvor den aktuelle kats navn + fødselsdato er anført? Mine katte blev neutraliseret i samme sekund de flyttede ind hos os, så ingen er forældre til nogen…i hvertfald ikke fra de flyttede ind hos mig.

[QUOTE=Musashi;938480][…] her i weekenden havde vi besøg af Martine Carlsen som laver apps til ipad - til katte og deres mennesker :slight_smile: Hun har lavet denne søde video - misserne skulle jo lige være med i en bruger test :høhø:
jeg behøver vel ikke sige at misserne ønsker sig meget en ipad![/QUOTE]

Nej, den har de sør’me megen fornøjelse af. :smiley: