Da der blev samlet ind til indhegning

Blev der efterfølgende oprettet tråd med regning billeder osv… Den har jeg nu søgt på i over en time, for jeg kan ikke huske hvor og hvem det var…

Anyone??

Ny admin på Katteindhegning.dk

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?33103-Billeder-af-min-indhegnede-have-boner-kvitteringer-af-materialer

den her?

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?33103-Billeder-af-min-indhegnede-have-boner-kvitteringer-af-materialer

Taaaaark :slight_smile:

lidt sjovt er det, for du deltager faktisk selv i tråden om det:tihi:

Ja det ved jeg godt… men kunne da ikke finde den :dokdok:

Skal du have lavet indhegning Luise? :slight_smile:

Nej ikke af hele haven desværre. Men jeg skal have en kattelem i min bagdør, og så have lavet et lille overdækket voliere så de kan fise ind og ud døgnet rundt uden jeg skal gå og blive bange… Lige nu er de jo kun ude to gange dagligt, på gåtur, og det er ikke nok, når de har haft lov til at rende.

Så det synes jeg er et ok alternativ… til jeg engang får “tid” til at ordne resten af grunden :slight_smile:

Hej Luise.

Ved ikke om det er til nogen hjælp, men jeg har en liste over hvad vi brugte (incl. priser, men det er et par år siden nu, så de er måske ikke helt nøjagtige længere), da vi hegnede haven ind.
Det ligger her: http://www.petheaven.dk/katte/have.htm

/Mette :slight_smile:

jeg faldt lige over det her på g&g, måske det kunne være interessant for dig, det er da ikke så voldsom langt væk igen

http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/tilbehor/andet/annonce/13640779-katte-loebegaard

:slight_smile: takker for div. link :slight_smile: Der kommer bliktag på, det får jeg gratis af en bekendt.
Så min indkøbsliste ser ikke så skræmmende ud :slight_smile:

Og min samling af links til alle mulige indhegninger ligger her.

Flere modtages stadig med glæde. :slight_smile:

Jo jo Frode :slight_smile: har skam dit link :slight_smile: Men det var for at se, hvor det var materialerne var købt, det kunne jeg huske fra billederne at man kunne se :slight_smile: Der er jo ingen grund til at gøre det dyrt for sig selv :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;788996]Jo jo Frode :slight_smile: har skam dit link :slight_smile: Men det var for at se, hvor det var materialerne var købt, det kunne jeg huske fra billederne at man kunne se :slight_smile: Der er jo ingen grund til at gøre det dyrt for sig selv :)[/QUOTE]

Jeg regnede også med. at du kendte det, men jeg benytter jo aldeles skamløst enhver lejlighed til at reklamere for min hjemmeside. :smiley:

Har siddet og kigget med misundelse på alle jeres fine haver og indhegninger, og drømmer om den dag, jeg selv har råd til at bo et sted med have, for så bliver det første også en indhegning til de små :smiley:

Men det jeg tænker er - er det virkelig nok, bare at lave den der skråning i toppen? Synes, den virker ret lille, og hvis katten kan klatre i nettet, så kan den vel snildt lige komme over der? Mine kan i hvert fald godt komme fra hylde til hylde i deres kradsetræ, selvom de skal kravle underligt…

[QUOTE=Jenny;789589]Men det jeg tænker er - er det virkelig nok, bare at lave den der skråning i toppen? Synes, den virker ret lille, og hvis katten kan klatre i nettet, så kan den vel snildt lige komme over der? Mine kan i hvert fald godt komme fra hylde til hylde i deres kradsetræ, selvom de skal kravle underligt…[/QUOTE]

Det kan være nødvendigt at prøve sig frem :wink: Og så kommer det nok f.eks. an på, om der f.eks. er noget lige neden under, de kan stå på. Der vil nok altid være steder i en have, der er mere usikre end andre, så personligt ville jeg aldrig “nøjes” med udhæng, jeg ville også have strøm på. Det har mine respekt for - mens andre har katte, der gladeligt tager smældet og så smutter over alligevel.

[QUOTE=Temple Bar;789621]Det kan være nødvendigt at prøve sig frem :wink: Og så kommer det nok f.eks. an på, om der f.eks. er noget lige neden under, de kan stå på. Der vil nok altid være steder i en have, der er mere usikre end andre, så personligt ville jeg aldrig “nøjes” med udhæng, jeg ville også have strøm på. Det har mine respekt for - mens andre har katte, der gladeligt tager smældet og så smutter over alligevel.[/QUOTE]

Strøm lyder bare så voldsomt… :uha:

Men jeg må jo undersøge det, når jeg engang får den mulighed :smiley: Lige nu må de nøjes med at være indekatte på 2. sal :høhø:

[QUOTE=Jenny;789691]Strøm lyder bare så voldsomt… :uha:
[/QUOTE]

Det lyder værre end det er :slight_smile: Men du kunne jo tage på besøg hos nogen, der har strøm i deres indhegning, før du selv skal igang med det. Det kan nok afdramatisere det lidt :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;789694]Det lyder værre end det er :slight_smile: Men du kunne jo tage på besøg hos nogen, der har strøm i deres indhegning, før du selv skal igang med det. Det kan nok afdramatisere det lidt :)[/QUOTE]

God ide! Der går bare lige et par år endnu :smiley:

Finn - Jeg linker også til din samling hver gang snakken falder på katteindhegninger :smiley: