Da I valgte jeres kat

Jeg valgte racen perser ud fra sindet og temperament og ikke så meget udseendet. Jeg synes de så sure ud dengang, men nu er jeg kommet til at elske perseren ansigt :hjerte: Jeg gik efter en kat som var blid og rolig, det var det som tiltrak mig ved racen.

Min første kat blev bestilt nærmest pr. email, så der havde jeg ikke andet end billeder og opdrætterens beskrivelse at gå ud fra. Dog var det en fejl at gøre det på den måde, ikke fordi katten ikke levede op til mine forventninger, men fordi opdrætterens engagement var ikke særlig stort så snart katten var solgt og flyttet… Men jeg må sige at temperamentet var helt som forventet :slight_smile:

Min næste kat blev valgt pga hendes personlighed, på trods af hun var langhåret og en hunkat (ville gerne have haft en exo dreng) :smiley: Jeg faldt bare for hende med det samme.

Så er der de to sidsteankomne, som jo nok blev valgt mest pga udseendet. Jeg havde længe ønsket mig en kulsort EXO dreng, så Valentin var helt perfekt, men desværre var han lidt sky og reserveret, men i dag er han jo min kat også selvom det tog tid at vinde hans tillid. Coco skulle være min avlskat, så derfor naturligvis også valgt ud fra udseende. Heldigvis er hun også en dejlig kærlig kat :slight_smile:

Så vil sige at for mig har været lidt af begge dele :slight_smile: