Dag 65, den ulidelige ventetid

[quote=Heidi;215712]alt kan ske, hun kan også gøre klar lige til i morgen tidlig.
Og jeg kan mistolke hende, man sidder jo ligsom lidt på nåle[/quote]

jeg starter i hvert tilfælde med at krydse nu, for 6 sunde og raske bamser, og en rød prinsesse:wehuu: :kryds::kryds:

:rul::kryds:

Engang Musse skulle have killinger - og det var IKKE lige op over - og jeg havde middagsgæster, blev hun ved med at komme og rive i mig og kalde, indtil jeg gav mig og satte mig ind med hende foran fødekassen med min tallerken på skødet.

Soja var faktisk være, for ikke nok med, jeg SKULLE sidde og holde i pote (hvilket kun var sødt), mens hun fødte, så kom hun også og hentede mig, når hun HAVDE killinger.
Hun kedede sig nemlig af og til, og så skulle jeg sidde foran fødekassen og fortælle hende, hvor smukke hendes børn var. Rejste jeg mig og gik, rendte hun efter mig og fik mig med tilbage.

gerne 4 røde prinsesser så der er lidt at vælge imellem og så 2 røde drenge (Nå ja, skal man være krævende, så kan man lige så godt gøre det med stil)

[quote=Mega;215719]Engang Musse skulle have killinger - og det var IKKE lige op over - og jeg havde middagsgæster, blev hun ved med at komme og rive i mig og kalde, indtil jeg gav mig og satte mig ind med hende foran fødekassen med min tallerken på skødet.

Soja var faktisk være, for ikke nok med, jeg SKULLE sidde og holde i pote (hvilket kun var sødt), mens hun fødte, så kom hun også og hentede mig, når hun HAVDE killinger.
Hun kedede sig nemlig af og til, og så skulle jeg sidde foran fødekassen og fortælle hende, hvor smukke hendes børn var. Rejste jeg mig og gik, rendte hun efter mig og fik mig med tilbage.[/quote]

ååååååååååårh smelte smelte :wehuu::wehuu::wehuu:

Hehe, sådanne piger har jeg bestemt også haft.
Og hun nyder hver gang jeg kommer og sætter mig ved hende, men hun henter mig ikke ligefrem. Det kan være det bliver anderledes når de virkelige veer sætter ind (Hvilket de gerne må gøre NU NU NU)
Nogle der sporer en vis form for utålmodighed

Gå i gang med at rydde op i dine skabe :stuck_out_tongue:

der er plads til hende ;o)
Hun er ikke den første der har valgt at bo der med sine killinger.

Hun har godt nok lagt sig et yver til her til aften, er du så færdig, det er jo skønt. Og veer har hun, for hun små piver og det plejer hun ikke.
Så er helt sikker på hun ikke går til dag 71 ;o)

Hvor spændende, håber alt går som det skal og du får en lækker rød pige :kryds:

Har lige snakket med min dyrlæge på facebook, heldigvis er det en af de gode der har vagt i nat, skulle uheldet være ude, men det er det jo selvfølgelig ikke.
Men det er altid rart at vide man er godt dækket ind på den front

Du er også mere end velkommen til at ringe, hvis du går i panik og skal have en åndeligt “spand koldt vand” over hovedet (forstå mig ret). :slight_smile:

Det siger jeg tak til, selv om man har prøvet det nogle gange efterhånden, ja så kan man stadig godt blive usikker når der sker nye ting.

men lige nu er alt fred og idyl, jeg er sikker på hun har opbloknings veer og hun har fint hentet mig ovenpå, så nu ligger vi heroppe og hygger.
hun slapper bare lige nu.

men hun er gået fra foderet og har ikke spist de sidste timer, kun snust til det. så nu må vi se hvad natten bringer

uha… jeg ser fem til at logge på i morgen… og læse nyt… håber på alt går godt…

ja jeg håber da også det bliver i nat, for som hun lægger op til fødsel tør jeg da ikke gå i seng

tossede kat, nu spiser hun igen.
Hun er da ikke til at blive klog på

Øv her troede jeg lige at jeg var logget ind til en online fødsel.

Jeg håber at alt går som det skal, både for dig og for missemor :slight_smile:

Jeg tror det er mig der lider mest lige nu.
Snupper en natmad og så må jeg op hver time og se til hende, men tror nu faktisk nok hun skal vække mig det lille pjosk.
Så det kan alligevel være hun venter på det bliver morgen

Nu ved jeg jo intet om missefødsler og om hvor meget vand der evt kommer -høhø

Min umidelbare tanke var en sengealarm som bruges ved børn som tisser i sengen -høhø

sådan en kender jeg ikke, men det kræver vel også jeg ved hvor hun vil lægge sig G

Gør jeg heller ikke, men har hørt om den :slight_smile:

Nå ja, det tænkte jeg selvfølgelig ikke på, gik automatisk ud fra at hun fødte i fødekassen -høhø

nej den, den er da absolut uden interesse.
Måske i min seng, eller i et skab eller bag komfuret eller hvad den tossede kat nu finder på.
Nu vl jeg snuppe mig en time før hun finder på narrestreger