Igår var det killingevaccinationsdag - 10 stk. meget hyggeligt Men idag var vi så kommet til “store vaccinationsdag” hvor alle voksne er med. Normalt har vi også alle killinger med ved samme lejlighed, men dyrlægen havde ikke tider nok i stræk, så derfor blev det delt på 2 dage. Og her er så lidt indtryk fra dagens begivenheder på Bygholm Dyrehospital - vi havde vist nok 21 katte med og det var ganske fornøjeligt og tog godt 2½ time :høhø:
Som det kan ses var de små knasende fedtfattige snacks til hunde lækre! Og yay - en grøn plante i vindueskarmen, hvor herligt! Senere røg den flinke mands hofter (yderst til højre) på gulvet. Og det er vigtigt med hygiejne - det er godt at have en håndvask. Alt i alt tog den flinke mand det pænt mens han prikkede og prikkede og prikkede… og noterede løs i journalen, de er nemlig blevet ISO godkendt og har fået meget skrappe krav til journalskrivning. han var helt træt bagefter
Respekt for at I flytter bjerget til Moses, og ikke omvendt. ( Ved godt I benytter lejligheden til at øve evakuering…men respekt alligevel.) Herhjemme ringer vi til Moses, og han kommer til bjerget
Haha, sikken en gang herlige billeder af en hel bande på udflugt Godt det ikke er mig der skulle holde styr på hvilken af de 21 katte vi var kommet til Det må vist være noget med en afkrydsningsseddel
[QUOTE=Margrethe;893615]
Psstt… på sidste billed sidder der en tortie mis med ryggen til - hvad er det for en “fisk”??[/QUOTE]
[QUOTE=Eife;893621]Haha, sikken en gang herlige billeder af en hel bande på udflugt Godt det ikke er mig der skulle holde styr på hvilken af de 21 katte vi var kommet til Det må vist være noget med en afkrydsningsseddel
Gæt selv :høhø:[/QUOTE]
?? en exo?? (skulle jeg være så miljø skadet at jeg kan kende dem selv med ryggen til fnis…)
Jeg var afsted igår med mine og jeg synes det var rigeligt. Og jeg har kun 4 og de opførte sig eksemplarisk
Jeg har også lavet en tråd med billeder fra mine missers udflugt til dyrlægen
Der skal såmænd nogen gange kun én kat til at lave ravage. Første gang Donna og jeg var hos Raiku sagde den søde dame “bare lad hende gå lidt omkring”
Right… hun nåede både at vade i dyrlægens bærbare, hugge noget legetøj og pille ved diverse udstyr. På meget kort tid… Da hun lagde an til at springe op på overskabet i to meter højde (Donna var en formidabel springer) var vi enige om at nu havde hun vist gået riiigeligt omkring…
Jeg lukker også altid mine ud, når vi er afsted. Jeg tror nu også min dyrlæge benytter lejligheden til at observere lidt på dem og deres indbyrdes forhold. Mine er også nogle pilfingre: Der skal kigges bag ved skærmen, åbnes skuffer og man skal gå i slalum mellem vaccinerne. Christina tager altid skoene af når vi er der, for Whiskey synes hun er skøn og sidder gerne op ad hendes ben. Og går også lidt i vejen.
Der skal såmænd nogen gange kun én kat til at lave ravage. Første gang Donna og jeg var hos Raiku sagde den søde dame “bare lad hende gå lidt omkring”
Right… hun nåede både at vade i dyrlægens bærbare, hugge noget legetøj og pille ved diverse udstyr. På meget kort tid… Da hun lagde an til at springe op på overskabet i to meter højde (Donna var en formidabel springer) var vi enige om at nu havde hun vist gået riiigeligt omkring… :D[/QUOTE]
Det prøvede jeg også hos Raiku: min NFO skred tværs over hendes bærbare…og stoppede midt i det hele…så bar Raiku hende pænt hen på bordet :klapper: