Dagens gode gerning - dagens omsætning på dyrehospitalet :)

haha… det ser sjovt ud… for misserne… syntes dyrlægen også det var ligeså underholdende :wink:

Hahahaha sikke nogle festlige billeder! Jeg tror da jeg skal ha’ kameraet med når vi snart skal hen til dyrlægen og ha’ vores 5 vacineret. Det er ikke helt så imponerende en mængde, men … nok at holde styr på. Sidst sprang Adelie (vores flyveegern… skulle man tro) også op på en hylde der sad så højt at der måtte en trappestige til at få hende ned…

Og så er jeg helt færdig over det BATTERI af transportkasser der er linet op der L Wow!Vi plejer bare at skovle dem alle fem ind i den der gigakasse vi har. De gider ikke ret godt være sammen, men når der kun er tre minutter hen til dyrlægen så går det L

Jeg er ret sikker på at dyrlægen elsker at I kommer på besøg… Det givet helt sikkert gode grin og sjove oplevelser til mange uger derud af…

Og Kamikaze har ret… Cirkus Arena, Dannebrog, Benneweis (og hvad de nu hedder go home) - det er meget sjovere…

Fine billeder, er sikker på det også er en hyggelig og underholdende dag på dyrehospitalet, når der kommer så mange på en gang.

:slight_smile:

Dejlige billeder - tænk, at dyrlægen har ‘nerver’ til at lade SÅ mange misser fistre rundt i lokalet på én gang. :høhø:

Da mine tre var til sundhedscheck for et par uger siden, sprang Bailey på et tidspunkt op på det allerhøjeste skab i rummet. :uha:
Men Stigs kommentar var bare: ‘han er godt nok adræt’. :tihi:

Jeg tror, at JEG var meget mere nervøs for, at de skulle rage noget på gulvet end Stig var…:høhø:

Det er godt nok lige at være sikker på, at man har kasser nok hvis nu det værste skulle ske :slight_smile: Og det er godt lige at teste om man har ret i sin antagelse om hvem der kan køre sammen.

Fnis - han bliver nu ikke spurgt en hel masse, jeg slipper bare nogle af dem løs :slight_smile: Specielt med killingerne er det en god lejlighed til lige at iagttage hvem der reagerer hvordan i en ny situation.

De tager det i hvert fald pænt - jeg ville dog ikke blive overrasket, hvis det viste sig at i samme øjeblik vi er drejet rundt om gadehjørnet, så lukker de butikken resten af dagen og hænger et skilt ud: “Lukket på grund af velstand” :høhø:

Hold da op, hvor ser det hyggeligt - og hårdt ud :tihi:

Vildt at kunne holde styr på hvem der er blevet tjekket :uha: :tihi:

Herlige billeder, men jeg forstår ikke du undgår stress :-). Jeg har haft 5 killinger og tre voksne med samtidig, det gav godt nok mig stress :-). Min dyrlæge tog det i stiv arm, han vaccinerede og sundhedstjekkede hvor kattene befandt sig :slight_smile:

Med så mange katte ville jeg nok bare have fået dyrlægen hjem :slight_smile:

Og tror i øvrigt gerne på, at de lukkede resten af dagen :wink:

Hvor er det skønne billeder. Dejlig dyrlæge I har der, der er godt nok noget, at gå i gang/holde øje med, samtidig med misser overalt i fri dressur i konsultationen.
Bimsebesøget i håndvasken :smelter:
Tak for kigget
Mvh
Yvonne

Kanon fortælling og billeder.

Hihi, “den flinke mands hofter”, jeg kiggede længe rundt på billederne. :gruble:(fandt dem! :høhø:)

Jeg havde engang 16 mislinger med til dyrlægen…GYS. Og da flere jo havde samme farve havde jeg simpelthen sat dem i kasser med deres navne på og i farver så jeg kunne se forskel i hver transportkasse. Efterhånden som jeg tog en ud krydsede vi af og så fik misling lov at rende løs når den var sundhedstjekket og vaccineret. Da vi var færdige var der ikke en ting i konsultationsrummet der enten ikke var væltet, smagt på eller “ryddet op” i. Selv bag puteren havde de støvet af.

Susanne den der spottede en er det en oci?? Eller en europe?

Det er en Europé - Susanne har kún Birma, Europé og Exotic (og Britepéer) :tihi:

/Mette - der stadig små finser over Claus’ SMS’er omkring cirkusset - Det er SÅ tydeligt at han synes der er mange når det er vaccinations tid :wink:

Hallo - du glemte da husmissen! Det er da et ordentligt kattehold vi har, så der er selvfølgelig også en husmissepige, som har boet her i 9 år nu :slight_smile: Men ja, ham den spottede hedder Danny og er en dejlig ung europe-dreng, som ingen mærkeligt nok er faldet for endnu. Han er sort spottet med en meget varm bundfarve - en rigtigt fin og rar dreng :slight_smile:

/Mette - der stadig små finser over Claus’ SMS’er omkring cirkusset - Det er SÅ tydeligt at han synes der er mange når det er vaccinations tid :wink:

Han er helt på spanden, for det er jo ikke dem allesammen han kan se forskel på :slight_smile: Og nu stod han jo der og ville faktisk hellere have været hjemme og se Tour de France, det var den rene elendighed :slight_smile:
KH
Susanne

:tihi: Hvor er det skønt.

Har du en hjemmeside, Susanne, hvor man kan se dine katte?

EDIT: Ja, det havde du. :smiley:

[QUOTE=Blabl;894225]:tihi: Hvor er det skønt.

Har du en hjemmeside, Susanne, hvor man kan se dine katte?

EDIT: Ja, det havde du. :D[/QUOTE]
Ja, men den trænger til at blive opdateret, der er slet ingen killinger fra iår på endnu :yikes:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;894229]Ja, men den trænger til at blive opdateret, der er slet ingen killinger fra iår på endnu :yikes:
VH
Susanne[/QUOTE]

Mhhm… Jeg ville gerne se nogle flere billeder af de der bripéer! :venter:

[QUOTE=Margrethe;893615]WOW!!! Sikke et ryk in… :smiley: :smiley:

Psstt… på sidste billed sidder der en tortie mis med ryggen til - hvad er det for en “fisk”??[/QUOTE]

Det er Mille… hun er EXO…en dejlig pige …tango var vild med hende da hun var her…hun duftede noget så sexet

:høhø: Ja, den første kat mit blik faldt på var også den blå (sølv?) europé i vinduet… (Må være Puss eller et af M-børnene? :gruble:)