Dagens gode gerning - dagens omsætning på dyrehospitalet :)

Det er Mikkeline, hvis officielle navn er Maxine. Tidligere Gunnars skygge, nu fast makker med hans mor Mille (åh hvor vi dog stadig mangler den kat…)
VH
Susanne

Det forstår jeg ikke, hans ser rigtig sød og jeg har været inde på din hjemmeside og set dine mislinger og killingebilledet af Danny…
Men han ligner altså en oci på den spørger pels og farven i pelsen.[QUOTE=Susanne W;894221]Hallo - du glemte da husmissen! Det er da et ordentligt kattehold vi har, så der er selvfølgelig også en husmissepige, som har boet her i 9 år nu :slight_smile: Men ja, ham den spottede hedder Danny og er en dejlig ung europe-dreng, som ingen mærkeligt nok er faldet for endnu. Han er sort spottet med en meget varm bundfarve - en rigtigt fin og rar dreng :slight_smile:

Han er helt på spanden, for det er jo ikke dem allesammen han kan se forskel på :slight_smile: Og nu stod han jo der og ville faktisk hellere have været hjemme og se Tour de France, det var den rene elendighed :slight_smile:
KH
Susanne[/QUOTE]

Og kan ikke helt se at dyrlægen synes det er mange fnis Og tour de France er altså flinke til at opdatere…
Så han gik ikke glip af så meget, og da slet ikke da det var hviledag i tirsdags… :wink:

[QUOTE=Susanne W;894442]Det er Mikkeline, hvis officielle navn er Maxine. Tidligere Gunnars skygge, nu fast makker med hans mor Mille (åh hvor vi dog stadig mangler den kat…)
VH
Susanne[/QUOTE]

Ah, jeg spekulerede godt på om det var hende… Det lignede i farven. Ja, jeg kan godt huske hvor højt hun elskede Gunnar og tro fulgte ham… Det er forfærdeligt trist for jer alle, at han ikke er her mere :frowning: