Danish Open

Nu er der åbnet for tilmeldinger til Danish Open, Felis Danicas 60 års jubilæumsudstilling:) Se invitationen på www.felisdanica.dk og tilmeld på www.jyrakudstilling.dk.
Husk, at det er de racer, som først når op på 50 tilmeldte, som får Breed BIS, så det gælder om at få meldt til i en fart:høhø: Sæt i gang!

Venligst
Dorthe

Hmm… 2 eller 3? :gruble:

Helt klart 3:høhø:

Venligst
Dorthe

Kommer ikke. Manden er til Les Mans og jeg synes det er for meget med to dage når man kun får et certifikat.

Så bliver hjemme og passer misser :slight_smile: God fornøjelse til Jer andre.

Vi springer desværre også denne over, selvom den er så tæt på og vi allerede er blevet forespurgt som chauffører :høhø:
Men vi skal holde Nicks store 30 års weekenden efter og tror heller ikke Hector ville have en chance for et cert i det felt hvis der kommer så mange og det passer faktisk superdårligt med re-vaccinationer.

Men vi kommer nok forbi og kigger og siger hej når nu det er så tæt på :slight_smile:

Européklubben kommer og har overrækkelse til topkattene, men jeg ved endnu ikke om jeg har kat med selv, og hvis så bliver det nok max 1.

Vi venter lige med tilmelding og ser om det bliver til en show weekend eller killinge fødsel :slight_smile:

Efter 2 døgns åbent for tilmeldinger, ser raceoptællingen sådan ud:

Kat. 1
PER: 4
RAG: 4
SBI: 4

Kat. 2
MCO: 8
NFO: 18

Kat. 3
BUR: 2
EUR: 2
KBL: 1

Kat. 4
RUS: 1

Huskatte
Hanner: 1

Venligst
Dorthe

Vi kommer med Dupond og Dupont :wink:

Overvejer også Muffe - mest fordi der er best of i alle racer, så han er jo nærmest sikker på at vinde noget, selvom han er sommerklippet :tihi:

Jeg har bestilt stand og glæder mig allerede selvom der lige er en hobbyudstilling der skal klares inden.

Jeg planlægger at tilmelde Jools, men skal lige have sat mig lidt ind i de der open doors-regler, for jeg er ikke medlem af en Felis Danica klub i år.

Idéen med showet er supergod efter min mening og det vil jeg gerne støtte - uanset at hun måske ikke engang får et certifikat :smiley:

jeg vil gerne med ned og stå i BB klubbens stand lørdag og gå steward søndag, men skal lige lure om der er nogen at køre med. Synes det er en dyr køretur at starte bilen for og have 1000 km slidtage på bilen, “bare” for det :ups:
Så skal lige lure om der er nogen at køre med, ellers bliver jeg hjemme. Xarabi skulle jo sådan set helst gå hjemme og være smådrægtig der :smiley:

[QUOTE=PiaB;1281956]jeg vil gerne med ned og stå i BB klubbens stand lørdag og gå steward søndag, men skal lige lure om der er nogen at køre med. Synes det er en dyr køretur at starte bilen for og have 1000 km slidtage på bilen, “bare” for det :ups:
Så skal lige lure om der er nogen at køre med, ellers bliver jeg hjemme. Xarabi skulle jo sådan set helst gå hjemme og være smådrægtig der :D[/QUOTE]

Så vidt jeg har fået at vide kan man kun få lov at gå steward hvis man går begge dage (det fik jeg i hvert fald at vide sidst jeg spurgte). Men Louise overvejer vist at tage derned, også uden kat, alt efter evt. weekend arbejde :slight_smile:

Det er ikke det svar jeg lige har fået fra Simone, som er chef steward :slight_smile: jeg spurgte om hun kunne bruge mig til en af dagene, og det kunne hun godt :slight_smile:

Jeg skal helt sikkert med (skal stå i præmiesekretariatet) men ved ikke hvilken kat jeg skal tilmelde :gruble:

OK, det var ellers Simone jeg spurgte dengang. Men hun har måske ændret mening siden…

Der kommer iøvrigt et tema for udstillingen, for dem der er med på lidt sjov :slight_smile:

GARDEN PARTY :ferie01:

VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1281980]Der kommer iøvrigt et tema for udstillingen, for dem der er med på lidt sjov :slight_smile:

GARDEN PARTY :ferie01:

VH
Susanne[/QUOTE]

Åh nej, Susanne! Du sætter mit hoved på overarbejde!

Ja, du strikker vel lige en parasol, syr en solseng og så´en lidt til buret :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1281990]Ja, du strikker vel lige en parasol, syr en solseng og så´en lidt til buret :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hækler, Susanne, hækler :stuck_out_tongue: