Lad os nu se, man ved aldrig hvem der har den bedste dagsform - eller om Daffe pludselig bider dommeren eller Søren Sko er på springtur imorgen tidligt!
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1286372]Lad os nu se, man ved aldrig hvem der har den bedste dagsform - eller om Daffe pludselig bider dommeren eller Søren Sko er på springtur imorgen tidligt!
VH
Susanne[/QUOTE]
Jeg tror ikke på at Daffe bider dommeren - men springtur kan jeg godt tro på
Dog bliver der jo så ikke BIV af det :høhø:
Et meget lavpraktisk spørgsmål fra en NooB - der er dyrlægekontrol fra 7-9 lørdag, jeg skal have Theodor farvebestemt og have ham i buret senest kl. 9.
Hvornår kan jeg regne med at dommerne er der og farvebestmmer? Jeg har bare en mail der siger “så snart dommere er der” - men vil det sige inden kl 9 der er farvebestemmelse eller?
På forhånd tak ![]()
[QUOTE=HolmeInc;1286430]Et meget lavpraktisk spørgsmål fra en NooB - der er dyrlægekontrol fra 7-9 lørdag, jeg skal have Theodor farvebestemt og have ham i buret senest kl. 9.
Hvornår kan jeg regne med at dommerne er der og farvebestmmer? Jeg har bare en mail der siger “så snart dommere er der” - men vil det sige inden kl 9 der er farvebestemmelse eller?
På forhånd tak :-)[/QUOTE]
Nej ![]()