Danmarks grimmeste køkken

Vi deltager i Invita’s konkurrence - Danmarks grimmeste køkken - hvilket jeg virkelig mener, at vi har :smiley:

Mon ikke I giver mig ret, når i har set billederne :smiley:

Køkkenet er stort og rummeligt, men det er det originale køkkenmix fra husets tilbliven (60’erne) kombineret med en tilbygning(70’erne)… farverne er gul, rød, brun og grøn - i forskellige nuancer… Retro - lidt for retro til vores smag.

Håber I har lyst til at hjælpe os med en stemme … Tak til I som vil hjælpe :smiley:

http://grim.invita.dk/kitchen/2768.aspx

Jeg ville da gerne stemme for, at dit køkken er …ikke særlig kønt…men man skal være på facebook for at stemme, og dét er jeg ikke…jeg vil ej heller oplyse min mailadresse til firmaet.
Men jeg håber, du får et nyt flot køkken. :kryds:

Nej nej det skal man ikke - jeg stemmer ikke igennem facebook - man skal bare indtaste navn, mail og postnummer :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1053387]Jeg ville da gerne stemme for, at dit køkken er …ikke særlig kønt…men man skal være på facebook for at stemme, og dét er jeg ikke…jeg vil ej heller oplyse min mailadresse til firmaet.
Men jeg håber, du får et nyt flot køkken. :kryds:[/QUOTE]

Man behøver ikke være på Facebook. Jeg har stemt uden :slight_smile:

Jeg lavede en tilføjelse til mit indlæg…jeg vil nemlig ikke oplyse hverken navn eller mailadresse til nogen.
Sært…ja, måske.:rock:

Jeg har også stemt uden facebook :slight_smile:

Så er der stemt højt på dit og lavt på andre… :muhaha:

[QUOTE=Sim-Sim;1053393]Jeg lavede en tilføjelse til mit indlæg…jeg vil nemlig ikke oplyse hverken navn eller mailadresse til nogen.
Sært…ja, måske.:rock:[/QUOTE]

Det er helt ok :slight_smile:

Margrethe skal have et nyt køkken :thumbup: … har stemt ! :smiley:

Så har jeg også stemt …selvfølgelig skal du have nyt køkken :slight_smile:

Så har jeg også stemt, for det køkken er godt nok ikke ret pænt :smiley:

Og jeg har stemt :smiley:

Stemt, og delt på facebook :slight_smile:
JA det er GODT nok et ugly køkken i har, og jeg håber i vinder et nyt :thumbup:

Jeg har også stemt, men kun for at hjælpe jer. For med min måske lettere anderledes smag, kan jeg se muligheder i det køkken. :smiley: Hvis i vinder håber jeg at i belønner os med billeder af det nye køkken! Hilsen hender der elsker boligbilleder :ups: :tihi:

Det er slemt, ikke mindst farven :surrender1: … men hvis jeg deltog med billeder af køkkenet her i huset, som det så ud da jeg overtog det, ville konkurrencen ikke være spændende længere :cool:

Kæft hvor er det grimt - du har da fået min stemme :tihi:
Jeg har også mit på derinde - så stem også gerne på det som det grimmeste http://grim.invita.dk/kitchen/4259.aspx?registered=true
Satte faktisk mit på fordi det er gammelt og ret så mangelfuldt :thumbdown:

Så er der stemt :smiley:

Jeg har også stemt på dig :slight_smile: Krydser fingre.

Du het helt sikkert min stemme -det køkken er ikke blandt de kønneste. Så her jeg ikke sagt for meget :slight_smile:

Så er der stemt! Håber du får et dejligt nyt køkken:-)