Danmarks grimmeste køkken

Jeg har også stemt. Er jeg bare den eneste, der bliver lidt harm over at se nærmest nye, tidssvarende køkkener, som også deltager? En af argumentationerne er at der mangler bordplads og er dårlig indrettet, men køkkenet er nærmest spritnyt. :thumbdown:

Også de køkkener, hvor man nemt og billigt kan få dem til at se nye ud med lidt maling og nye greb.

Både og. Selv om ens køkkenet er helt nyt kan man jo godt være utilfreds med det. Personlig ville jeg rigtig gerne have nyt køkken, men da mit køkken fra 2011 & hvidt, tvivler jeg på at jeg kunne vinde. Sagen er bare, at jeg bor i lejelejlighed & ville aldrig selv vælge det køkken der blev sat ind. Jeg er ikke voldsomt til standartløsninger & jeg er absolut ikke glad for hvid i min bolig! Så jeg synes mit køkkenet er grimt, til trods for de fleste andre ville synes det er okay.

Men man kan selvfølgelig undre sig, hvis det køkkenet de vil have udskiftet, er et de selv har valgt. :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1053473]Både og. Selv om ens køkkenet er helt nyt kan man jo godt være utilfreds med det. Personlig ville jeg rigtig gerne have nyt køkken, men da mit køkken fra 2011 & hvidt, tvivler jeg på at jeg kunne vinde. Sagen er bare, at jeg bor i lejelejlighed & ville aldrig selv vælge det køkken der blev sat ind. Jeg er ikke voldsomt til standartløsninger & jeg er absolut ikke glad for hvid i min bolig! Så jeg synes mit køkkenet er grimt, til trods for de fleste andre ville synes det er okay.

Men man kan selvfølgelig undre sig, hvis det køkkenet de vil have udskiftet, er et de selv har valgt. :)[/QUOTE]Jeg tænker bare at det er “Danmarks grimmeste køkken”. Jeg forbinder ikke upraktisk eller dårligt indrettet med netop den kategori. Heldigvis er der et par virkelig grimme eksempler, så konkurrencen ikke drukner i neutrale, forholdsvis nye køkkener, som ikke falder i ejerens smag.

Tror nok jeg har fået stemt :slight_smile:

:kryds: for at du vinder :slight_smile:

Ikke kun grimmeste, man kan også tilmelde hvis man har et tudsegammelt køkken - og det har jeg da gjort

Jeg ville klappe i mine små hænder, hvis nogle af de køkkener var installeret her i huset … :surrender1:

Så er der stemt, håber både du og Jojo får et dejligt køkken.

så er der stemt :smiley:

Så håber jeg at jeg har fået stemt på jer begge! :smiley:

Det er ikke nogle kønne køkkener, og jeg håber i vinder! :kryds:

Jeg har også stemt … det er da ellers et … øhmn … fint hoster øhhh køkken i har jer der … :uha:

Stemt

Altså… jeg har stemt og givet 5 thumbs down. Men faktisk er jeg vild med det køkken FORDI det er så totalt retro L

Mit eget køkken er værre L Der mangler skuffebunde og skabslåger… måske jeg sku’ tilmelde det L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1053622]Altså… jeg har stemt og givet 5 thumbs down. Men faktisk er jeg vild med det køkken FORDI det er så totalt retro L

Mit eget køkken er værre L Der mangler skuffebunde og skabslåger… måske jeg sku’ tilmelde det L[/QUOTE]

Du kan da prøve, men jeg synes dog at have læst, at køkkenet skal være intakt og fuldt funktionelt :wink: (bare grimt :smiley: )

TUSIND TAK allesammen :smiley: I er bare dejlige - man kan stemme dagligt, så hvis i skulle komme I tanke om det, så kan I stemme hver dag :tihi:

:inlove:

Jeg går selvfølgelig ind og stemmer på jer hver dag - og håber, at I vinder.

Bortset fra den grimme gule farve - synes jeg nu ikke, at det er så slemt - en masse hvid maling gør underværker.

Jeg går selvfølgelig ind og stemmer på jer hver dag - og håber, at I vinder.

Bortset fra den grimme gule farve - synes jeg nu ikke, at det er så slemt - en masse hvid maling gør underværker.[/QUOTE]

Vi har talt med flere malere og alle har frarådet at male det - det ville blive for dyrt i forhold til resultat(laminaten bobler flere steder og selv en gennemgribende rensning af låger og skabselementer ville få problemer med at fjerne 40 års røg og stegeos :slight_smile: ) …desuden skulle der så findes en løsning på “greb” - idet dem der er nu, er fræset ind i pladen og sidder yderligt, er brune med rød “bund”… En autolakør ville kunne spraymale dem - men om malingen ville blive på lågerne er vist det der ikke kan gives garanti på :smiley:

Vi er bare så glade for at du vil stemme på os :smiley:

Så har jeg stemt for anden dag - dejligt, at det også kan gøres uden Facebook. :slight_smile:

http://grim.invita.dk/kitchen/2768.aspx

[QUOTE=FinnFrode;1053784]Så har jeg stemt for anden dag - dejligt, at det også kan gøres uden Facebook. :slight_smile:

http://grim.invita.dk/kitchen/2768.aspx[/QUOTE]

1000-tak Finn :smiley: Og ja det er rigtigt dejligt , at det kan gøres udenom facebook - jeg er godt nok selv bruger, men mange fra vores familier(som også stemmer) er ikke , og de ville jo så ellers ikke have den mulighed :slight_smile:

Så har jeg også stemt i dag, på jer begge to :slight_smile: