Danmarks grimmeste køkken

[QUOTE=Sim-Sim;1053387]Jeg ville da gerne stemme for, at dit køkken er …ikke særlig kønt…men man skal være på facebook for at stemme, og dét er jeg ikke…jeg vil ej heller oplyse min mailadresse til firmaet.
Men jeg håber, du får et nyt flot køkken. :kryds:[/QUOTE]

Jeg er fuldtændig enig med, det jeg tror er, din grundtanke SimSim - nemlig at det ikke kommer andre ved hvem og hvad jeg er med mindre jeg da selv inviterer folk indenfor:-)
Jeg har derfor også indtil flere e-mail adresser og bruger dem forskelligt.
Der er den på mit arbejde og den får ingen med mindre de da er mine kollegaer etc.
Jeg er på FB, men den e-mail jeg bruger der er forskellig fra både min private e-mail og fra min arbejdsemail.
Den email jeg bruger på forskellige online fora er forskellige fra min private email etc. etc. etc Mon ikke systemet nogenlunde har forklaret sig selv.

Man kan så sige, hold da op hvor besværligt - men det syntes jeg ikke, da de jo alle loader i min outlook bare i forskellige foldere.

Fordelen som jeg ser det er at hvis en af mine e-mail adresser som jeg bruger online bliver solgt og jeg får mega meget spam; ja så er skaden ikke så stor, idet der ikke er nogen som kender den adr. udover online fora og jeg derfor ikke får vigtig og personlig email på den.

Med andre ord jeg kan hjælpe andre med deres forskellige konkurrencer uden at risikere at få min private email spammet til ukendelighed.

Til Vivi,
Jow dit køkken kunne da godt trænge til at komme ind i det 21. århundrede, men jeg kan egentlig godt lide den gule farve.
Pøjpøj med projektet og håber du vinder. Du er dog oppe mod nogle hårde konkurrenter:-)

jeg må have en alvorlig hæklefejl i kysen, for jeg syntes det køkken er total fedt og jeg elsker den gule farve:høhø:
men har nu alligevel stemt

[QUOTE=Johnny;1053931]jeg må have en alvorlig hæklefejl i kysen, for jeg syntes det køkken er total fedt og jeg elsker den gule farve:høhø:
men har nu alligevel stemt[/QUOTE]

Haha ja du må sgu have en hæklefejl :smiley:

[QUOTE=HolmeInc;1053907]Jeg er fuldtændig enig med, det jeg tror er, din grundtanke SimSim - nemlig at det ikke kommer andre ved hvem og hvad jeg er med mindre jeg da selv inviterer folk indenfor:-)
Jeg har derfor også indtil flere e-mail adresser og bruger dem forskelligt.
Der er den på mit arbejde og den får ingen med mindre de da er mine kollegaer etc.

:-)[/QUOTE]

Nej, det er så ikke helt begrundelsen…der er rigtig mange herinde på kattegale, der ved hvem jeg er og hvor jeg bor…men pga mit job har jeg i mere end 20 år haft permanent navne- og adressebeskyttelse i Folkeregistret…derfor skal mit rigtige navn ikke figurere på nettet…og det gør det faktisk heller ikke.
Mit nuværende"arbejdsnavn" dvs mit pigenavn, figurerer rigtig mange steder på google, og det er ok, det kan man jo ikke undgå.

Jeg har skam også flere emailadresser, en helt privat kun for venner og familie…en “handlemail” hvor jeg får kvitteringer for diverse indkøb, jeg foretager på nettet, den er jeg bl.a registreret med herinde…begge gmail.com med særdeles gode spamfiltre.

Min arbejdsmail…det siger sig selv, der er min arbejdsplads’ navn jo includeret…så den er kun til arbejde.

Til Vivi…jeg har så udbedret det lidt…Kæresten har stemt på at dit køkken ikke er kønt…og at Margrethe da skal have et nyt køkken at gå rundt i…2 af mine veninder jeg har talt med her til aften har også stemt…så jeg håber det er ok. :slight_smile:

Tirsdag indleder jeg vores møde på arbejdet med at proklamere, at “Margrethe skal have nyt køkken”, så får jeg helt sikkert deres udelte opmærksomhed og undrende blik :rock:…så der er formentlig mange stemmer at hente der.

:inlove:

Stemt igen

Hahaha det er skam funktionelt… bare sådan lidt ved at falde fra hinanden L

Intakt… kommer jo så an på hvad man lægger i det ord :klapper:

[QUOTE=Sim-Sim;1053993]Nej, det er så ikke helt begrundelsen…der er rigtig mange herinde på kattegale, der ved hvem jeg er og hvor jeg bor…men pga mit job har jeg i mere end 20 år haft permanent navne- og adressebeskyttelse i Folkeregistret…derfor skal mit rigtige navn ikke figurere på nettet…og det gør det faktisk heller ikke.
Mit nuværende"arbejdsnavn" dvs mit pigenavn, figurerer rigtig mange steder på google, og det er ok, det kan man jo ikke undgå.

Jeg har skam også flere emailadresser, en helt privat kun for venner og familie…en “handlemail” hvor jeg får kvitteringer for diverse indkøb, jeg foretager på nettet, den er jeg bl.a registreret med herinde…begge gmail.com med særdeles gode spamfiltre.

Min arbejdsmail…det siger sig selv, der er min arbejdsplads’ navn jo includeret…så den er kun til arbejde.

Til Vivi…jeg har så udbedret det lidt…Kæresten har stemt på at dit køkken ikke er kønt…og at Margrethe da skal have et nyt køkken at gå rundt i…2 af mine veninder jeg har talt med her til aften har også stemt…så jeg håber det er ok. :slight_smile:

Tirsdag indleder jeg vores møde på arbejdet med at proklamere, at “Margrethe skal have nyt køkken”, så får jeg helt sikkert deres udelte opmærksomhed og undrende blik :rock:…så der er formentlig mange stemmer at hente der.[/QUOTE]

Du behøver skam hverken forklare eller udbedre - men vi er helt sikkert glade for alle de stemmer vi kan få :smiley:

Så har jeg stemt og min ene søn får sine fb venner til også at smide en stemme den vej :slight_smile:

Sådan, så fik jeg også stemt :slight_smile:

øv altså, nu har jeg lige fået skældt ud til den store guldmedalje af fru tonya og hun mener det er mere end en hæklefejl i kysen, det er ren og skær byggesjusk hele vejen igennem, hun syntes det er det mest afskyelige og ækle køkken længe set

Haha :smiley: Jeg kan kun give fru Tonya ret :smiley:

:inlove:

Stemt igen

Kan i se nogle steder, hvem der ‘fører’ ? :slight_smile:

Nej det kan man desværre ikke følge med i :frowning:

Hvor er det nu, man skal stemme? :?

Nå ja - her: http://grim.invita.dk/kitchen/2768.aspx :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;1054889]Hvor er det nu, man skal stemme? :?

Nå ja - her: http://grim.invita.dk/kitchen/2768.aspx :høhø:[/QUOTE]

Ganske praktisk med et link igen, så jeg slap for at gå tilbage til starten, nu jeg lige skulle stemme igen :høhø:

:inlove:

Stemt igen

Så har du også fået en stemme fra mig. Håber du får et fint nyt køkken, som dine katte vil elske :slight_smile:

:inlove:

Stemt igen

(og grunden til at jeg skriver det hver dag er at så bliver tråden hevet frem i dagens lys, så flere kan stemme) :slight_smile:

:inlove:

Stemt igen :slight_smile: