Dansk Melodigrandprix 2010

yes yes - ikke fordi jeg går op idet. men skal ud til mette m og hendes søster synger kor mm s så vi skal heppe og hygge

[quote=skeem;331323]Det gider jeg simpelhen ikke spilde min tid på :thumbdown:

Kan hurtig finde noget der er mere spændende.[/quote]
Det kunne være spændende at høre, hvad du gider spilde din tid på :yatta:
Og meget mere hyggeligt ikke mindst :thumbup:

Jeg kan ikke se det, da vi skal til fødselsdag :S HVIS vi når at komme hjem, så skal vi da se det - helt bestemt :yah:

Jeg syntes Dansk Melodigrandprix er blevet mere spændende gennem de sidste par år, så det ser jeg frem til at se igen i år :thumbup:

Selvfølgelig!
Lige så langt tilbage jeg kan huske, har jeg set Melodigrandprix.

Melodierne bliver jo rost til skyerne i år.

Jeg har nu hørt dem alle hele dagen, og jeg er nok mærkelig (ingen ekstra bemærkninger behøves:-P) men jeg synes altså ikke de er noget specielt i år.

[quote=Rikke H;332988]Melodierne bliver jo rost til skyerne i år.

Jeg har nu hørt dem alle hele dagen, og jeg er nok mærkelig (ingen ekstra bemærkninger behøves:-P) men jeg synes altså ikke de er noget specielt i år.[/quote]

nej jeg syntes nu heller ikke de er specielt gode og jeg tror ikke der er potientale i nogle af sangene til at de kan vinde i det internationale grand prix.
men uanset sangenes kvalitet skal det bare ses, det er altid så hyggeligt syntes jeg

[quote=Annette O;331548]Det kunne være spændende at høre, hvad du gider spilde din tid på :yatta:
Og meget mere hyggeligt ikke mindst :thumbup:

Jeg kan ikke se det, da vi skal til fødselsdag :S HVIS vi når at komme hjem, så skal vi da se det - helt bestemt :yah:[/quote]

Når det er kedelig tv tager vi et spil frem eller kort…

Vi kan lide at se krimi, dokumentar programer og bilprogramer /motorsport.
Altså noget med indhold.

Klart der skal ses melodunte grand prix, man er vel dansker :slight_smile:

Her skal vi helt sikkert også se det.
Hilsen Lisbeth

Nej, her skal vi ikke se det. Vi foretrækker en god film :slight_smile:

Ved ikke om vi skal se det. Sidder lige nu og lytter til sangene, og godtnok er de da okay indtil videre, men der er kun en der - so far - er lidt mere end okay…
Må hellere vente med at give min mening til jeg har hørt alle sangene

I morgen står dagen på 90 års fødselsdag, så vil nyde og komme hjem foran tv og hygge med ungerne og se melodigrandprix, normalt får jeg ofte ikke set det, men i år står den på råhygge

MVH
Gitte

Jeg SKAL se det mens jeg spiser en god Engelsk bøf med masser af bløde løg, aspargeskartofler og agurkesalat :savle:

Ikke at forglemme rødvinen som skal nydes til bøffen :rock:

Nope… Kun en af sangene var mere end bare okay. Tror desværre ikke det bliver vinder sangen - men hvad, den vinder alligevel ikke det internationale melodi grandprix (sorry -surrender )

Seføli skal jeg se mgp,er megastor fan af hele showet og er jeg ikke hjemme,bliver video’en sat til :slight_smile:

Nu fik jeg også endelig hørt sangene på youtube, øv.

Men har I set Keep Of Kalessin fra Norge?

[ame=“Keep Of Kalessin - The Dragontower (Eurovision 2010 Norway Melodi Grand Prix) - YouTube”]YouTube- Keep Of Kalessin - The Dragontower (Eurovision 2010 Norway Melodi Grand Prix)[/ame]
:rock::rock::rock::rock::rock:-engel

Hmmm nå. Mon jeg stadig kan nå at spille lotto… (har et travlt morgenprogram, kan I nok høre)

Jeg skal ikke se det. Jeg har tre katte der skal være klar til show i morgen, og jeg har lige et arbejde der skal overståes først.
Men mon ikke jeg lytter med:)

[quote=Sheer;333334]Nu fik jeg også endelig hørt sangene på youtube, øv.

Men har I set Keep Of Kalessin fra Norge?

YouTube- Keep Of Kalessin - The Dragontower (Eurovision 2010 Norway Melodi Grand Prix)
:rock::rock::rock::rock::rock:-engel

Hmmm nå. Mon jeg stadig kan nå at spille lotto… (har et travlt morgenprogram, kan I nok høre)[/quote]

det er da dødsmetal så det gør noget, det er nok ikke lige den der vinder, men på den anden side så vandt lordi jo

JAAAAA! :slight_smile:

Selvfølgelig, Melodi Grand Prix har jeg set lige så mange år som jeg kan huske, som barn var det et kæmpe højdepunkt og vi lavede stemmesedler fik snoller und alles :slight_smile:

Idag har jeg et lidt andet perspektiv, da (som Kira skriver) min søster som oftest er med som korpige :slight_smile:
Jeg har været med inde og se showet et par gange, det er super sjovt og en herlig oplevelse! I år har jeg dog måttet vige pladsen for Heidi’e kæreste og deres lille baby Sean :wink:

Se efter en mørkhåret kor-pige i Joakim Tranbergs, All About A Girl og lyt godt efter i SukkerChok (hvor hun står bag scenen og synger kor) - dét er min søster H :slight_smile:

Kira, jeg glæder mig til I aften - vi har fået surrond sound så der skal drøn på! :slight_smile:

(Pålidelige kilder siger mig at det bliver et fedt show i aften :wink: )

/Mette

jeg skal på job, og ser det min bruger ønsker at se…