Dansk Melodigrandprix 2010

Ejjj jeg håber den vinder. Synes den minder meget om den som Norge vandt med sidste år. Håber de har et fedt show til den. Og håber de er nogle flotte mænd.

Elsker når de laver den der slags æstetik. Håber det ikke bliver lige så rollespil’et som Lordi.

Ja…det skal jeg da se, regner jeg med, selv om jeg har været inde og lure i linket med klip fra sangene.
Ikke særlig imponerende eller særlig stor musikkunst.

Sådan rent musikalsk er der sølle ET nummer, som er rimeligt (= bedre end de andre) og som muligvis kan begå sig internationalt

Bryan Rice: Breathing

Det andet er bare noget skralderværk, hvor man tydeligt kan høre det er noget der er fremstillet, ikke ud fra hvad der er god musik, men hvad man tror er “Årets Grand Prix-hit”

jeg vil ønske alle en rigtig god grand prix aften og håber i rigtig skal hygge jer med lækkerier af altmulig slags.
jeg kommer nok ikke på mere iaften, for vi får gæster om lige om lidt og jeg er igang med at kokkerere min velkendte og eftersigende meget lækre risret, namme namme siger jeg bare.

desseren bliver forårsruller med skovbærfyld og is med forskellige bær

og til kaffen servere vi hjemmelavet brunsviger

ha n god og hygsom aften

[quote=Johnny;333486]jeg vil ønske alle en rigtig god grand prix aften og håber i rigtig skal hygge jer med lækkerier af altmulig slags.
jeg kommer nok ikke på mere iaften, for vi får gæster om lige om lidt og jeg er igang med at kokkerere min velkendte og eftersigende meget lækre risret, namme namme siger jeg bare.

desseren bliver forårsruller med skovbærfyld og is med forskellige bær

og til kaffen servere vi hjemmelavet brunsviger

ha n god og hygsom aften[/quote]

Hmmm - det lyder lækkert, vi er der om et par timer :stuck_out_tongue:

Rigtig hyggelig aften til jer :ok:

Tak Johnny, i må have en hyggelig aften :slight_smile:

[quote=Johnny;333486]jeg vil ønske alle en rigtig god grand prix aften og håber i rigtig skal hygge jer med lækkerier af altmulig slags.
jeg kommer nok ikke på mere iaften, for vi får gæster om lige om lidt og jeg er igang med at kokkerere min velkendte og eftersigende meget lækre risret, namme namme siger jeg bare.

desseren bliver forårsruller med skovbærfyld og is med forskellige bær

og til kaffen servere vi hjemmelavet brunsviger

ha n god og hygsom aften[/quote]

tak Johnny.

Vi skal såmænd nok få det hyggeligt her.
Vi bliver godt nok “kun” 15 iaften.
Ligenu er kattene igang med at se om de kan stirre køleskabet åben, for derinde ligger der 4 kilo rejer og venter på at skulle laves til rejemader og katteguf.
Og oveni er fryseren fuld af hjemmelavet is, som skal serveres med MASSER af flødeskum og revet chokolade.

Og så har vi snydt med maden, og får Lige om straks leveret 10 familie-pizzaer fra den lokale pseudo-italiener.
Han lød helt forkert da jeg var inde og bestille dem, for han spurgte hvor mange vi var og da jeg sagde 15, så han helt forkert på mig i længe…:høhø::høhø::høhø:

Jeg skulle ikke nyde noget af at fortælle ham, at vi 15 jo er nød til at dele med 31 misser…

Og så har jeg også smuglyttet til sangene er ret godt tilfreds, de er nemlig ret elendige, men sådan skal grand-prix sange altid være i starten, og så vænner man sig til dem hen af vejen…

Jeg kan altså ikke forstå hvorfor i har siddet og lyttet til sangene allerede, det må da ødelægge en hel del af oplevelsen for jer :?

Det er jo kun 20 sekunder af hver sang…

Jeg ser da også altid de der programmer hvor de præsenterer de sange der er med i det internationale.

Jeg hører det nok i baggrunden, mens jeg sidder ved computeren. Ungerne er hos deres far, så det kræver ikke fuld opmærksomhed.

Jeg er kun skuffet over Barnaby kommer så sent i aften - jeg skal jo dælens tidligt op i morgen (eller kalder man det nat kl 4.30?)

Okay, det lød bare på jer som om det var det hele.

[quote=alleos7;333545]
Jeg ser da også altid de der programmer hvor de præsenterer de sange der er med i det internationale.[/quote]

Jeg må indrømme at jeg tvivler på man kan bedømme hvor god en sang er ud fra kun 20 sekunder af den.

Jeg glæder mig til MGP hygge med familien, god fornøjelse til alle jer andre der skal se det :slight_smile:

Vi kunne nu høre alle sangene i deres fulde længde, og nej det har slet ikke ødelagt oplevelsen - tværtimod. Mange af sangene var bedre her til aften, mens et par af dem dalede lidt mere.

Jeg har en favorit og det var faktisk ikke den jeg havde tidligere.

Nr. 1 var okay, nr. 4 var meget sød, nr. 5 kunne jeg rigtig godt lide, nr. 6 var også okay. Resten af dem sagde mig ikke lige noget.

Jeg holder på nr. 5, Gloria :slight_smile:

He he Annie… Også min favorit

Ham i sang nr. 6 mindede mig altså lidt om Ivan (Laban) Pedersen :tihi:

:mad:

Det var det grand prix :thumbdown:

1456 er mine favoriter :slight_smile:

Nu tror jeg på at Danmarks største chance for mange points i den internationale er sang no 6 :kryds::kryds:

ja ja ja… Simone gik da ikke videre.

Af e to vandt den rigtige :rock: