Dansk Melodigrandprix 2010

[quote=Skattekat;333595]De kan da ikke deltage i MGP med en sang hvor selve melodien er stjålen :S

YouTube- John Waite- I Ain’t Missing You (with lyrics!)[/quote]

[quote=Felis;333628]Den ligner skiseme da mere denne her:

YouTube- The Police - Every Breath You Take (With Lyrics)[/quote]

Nej nej, hør nu:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Tina Turner - Simply The Best[/ame]
:stuck_out_tongue:

nu har jeg den sidste uges tid lyttet en del til vinderen og den vinder faktisk mere og mere her hos mig, den er faktisk enorm fængende og har en god rytme , man får squ lyst til at danse når man hører den , jeg er sikker på den har en ret god chance i det internationale grand prix.
eneste minus jeg har at sige er at jeg syntes chanée’s kjole er alt for lang:p:høhø:
jaja man er vel mand:):høhø::klapper:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Chanée & N’evergreen - In a moment like this (Eurovision 2010 Denmark)[/ame]

[quote=Johnny;335909]nu har jeg den sidste uges tid lyttet en del til vinderen og den vinder faktisk mere og mere her hos mig, den er faktisk enorm fængende og har en god rytme , man får squ lyst til at danse når man hører den , jeg er sikker på den har en ret god chance i det internationale grand prix.
eneste minus jeg har at sige er at jeg syntes chanée’s kjole er alt for lang:p:høhø:
jaja man er vel mand:):høhø::klapper:

YouTube- Chanée & N’evergreen - In a moment like this (Eurovision 2010 Denmark)[/quote]

Johnny Travolta altså…hun må vist hellere tage noget længere på, ellers vinder vi ikke…:tihi:
Alle de katolske lande stemmer ikke på os, hvis hun optræder i den mondering. :flag:

Jeg er vild med den sang.
Den svinger…-devilangel