Dato for killingenus

Lyder dejligt - jeg medbringer nogle drikkevarer så :slight_smile:

Var det kl 14 :?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;554897]Lyder dejligt - jeg medbringer nogle drikkevarer så :slight_smile:

Var det kl 14 :?[/QUOTE]

Super :slight_smile:

Ja, det var kl. 14 - sådan ca. (ikke gerne alt for meget tidligere)

Hvordan med stole, Mette - savner du nogle dér ? :slight_smile:

Ja, hvis alle gerne vil sidde på en stol på samme tid, så er der en udfordring :slight_smile: Så hvis du har nogle klapstole, må du bestemt gerne tage dem “under armen”.

Jeg tager nogle med :slight_smile:

Jeg sejler dersværre hele weekenden så kan ikke komme. :ked: Jeg er sikker på, at I får det hyggeligt.

Teresa

Glemte at spørge om du har noget at putte på bollerne? :slight_smile:

Jeg besøgte et chokoladefabriksudsalg i dag, så jeg kom til at købe en stor pakke flødeboller.
Men jeg skal nok stadig medbringe drikkevarer :slight_smile:

Jeg har marmelade og to forskellige slags ost :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;555250]Jeg besøgte et chokoladefabriksudsalg i dag, så jeg kom til at købe en stor pakke flødeboller.
[/QUOTE]

Jeg er helt sikker på, der nok skal være aftagere til flødeboller :wink:

Vivi gjorde mig lige opmærksom på det her. Må jeg hægte mig på? Og er der noget, der mangler? :slight_smile:

Du skal være så velkommen :slight_smile: Jeg tror egentlig ikke, der mangler andet end lidt mere sodavand. Der kan godt ryge en del ned i løbet af sådan en eftermiddag, så det kan vi vist ikke få for meget af.

Hvor er det nogle skønne killinger du har, Mette :ok:
Kunne faktisk slet ikke vælge, hvilken jeg skulle tage med hjem - så det blev bare den, der smuttede med ud, da vi gik :wink:

Meeeen … der kunne nu godt have været en smule mere kage og andre ting, man kunne have indtaget :tihi:

Tak for en hyggelig eftermiddag og nøj hvor er de nuttede de babyer :hjerte::hjerte::hjerte:

Det var dejligt at komme hjem og ungerne havde bagt kage, for jeg var da blevet lidt småsulten :klapper::klapper::klapper:

NOT :tihi:

Jeg vil også sige tak for en dejlig dag med masser af snak og hyggelige mennesker - og også tak for de mange fine gaver til misserne :smiley: Hanføllet er næsten spist nu og Sander har slået noget af legetøjet ihjel, så killingerne kan overskue det :slight_smile:

Som forudset vankede der ikke aftensmad idag, for al den dejlige - og dejligt usunde - mad, der blev serveret, har været mere end rigeligt :wink:

Killingerne er vågne og friske og frække - og jeg har talt efter, der er stadig 5 banditter :thumbup:

Og heldigvis da for det, for nu er det blå killinger, jeg kan sælge rigeligt af :slight_smile: Hvis killingekøberen fra idag og jeg bliver enige om, at Anya ikke skal flytte hjem til dem, står en af mine andre killingekøbere parat til at tage 3 på én gang :thumbup:

:):slight_smile:

Får vi mon ikke en striwe billeder af jeres dag ??
:kryds:

[QUOTE=Tante Tut;555712]:):slight_smile:

Får vi mon ikke en striwe billeder af jeres dag ??
:kryds:[/QUOTE]

Det ville kræve, at der var blevet taget nogen :wink:

For øvrigt er linket til den hjemmeside, jeg snakkede om www.mypetcarrier.co.uk Der er lidt at spare på habitat og en del at spare på det samletilbud, jeg købte (Show Shelter show special) :slight_smile:

:uha::uha:

En hel eftermiddag med en flok dejlige piger OG katte og ikke ét eneste billede ??

ÆV…
:høhø:

nix,ingen billeder:thumbdown:

Alle de skønne kvinder havde munden fuld af kage og det ser jo ikke godt ud på billeder:ups:
Og killingerne var altså ikke særligt fotogene:p

Men hold op hvor er jeg stadig proppet:besvimer:skal vist ikke have mere kage foreløbigt:surrender1:
Tak for en hyggelig dag allesammen:)

Tine