De der "fri sms, mms, data og fri tale for XXX kr"-selskaber?

Vi har Oister er fuldt ud tilfredse - 5 timers tale, fri sms og mms og 5gb data til 129 kr pr. måned

[QUOTE=Rimmen;694873]Er utrolig glad for Telmore… de har fornuftige pakker, selv har jeg den til 199 kr/md
Det er ikke de billigste, men servicen er i top - altid gode til at informerer hvis de planlægger at arbejde med noget osv…
https://www.telmore.dk/mobil/tilmeld-pakker[/QUOTE]

Jeg er også stor Telmore-fan! :høhø:

Jeg har et par gange skiftet selskab, f.eks. i forbindelse med et godt tilbud på en telefon jeg gerne ville have.
Én gang skiftede jeg dog, fordi jeg fandt et billigere selskab. Men jeg røg hurtigt tilbage.

Jeg betaler gerne den lille 50’er ekstra om måneden (- siger en på SU, uden job! :uha:) for fantastisk service, og en lækker hjemmeside. :smiley:
Og her mener jeg ikke at hjemmesiden er pæn at se på, men at den er logisk sat op, og tilbyder det jeg gerne vil have + lidt mere … f.eks. adressebog, hitliste over hvem man ringer og sms’er til og websms der kan sættes op til at sende “i fremtiden”. Websms er desværre ikke med i de gratis sms’er, men genialt når man lige kommer i tanke om f.eks. en fødselsdag i morgen, og man kan sende en sms “på forhånd”. :tihi:

… og nej, jeg får ikke penge for anbefalinger. :stuck_out_tongue:

Jeg har haft telmore i mange år og skifter ikke medmindre, der kommer noget bedre. Jeg tjekker løbende andre selskaber, men pt. kan ingen matche det, som jeg får ved telmore.
Derudover giver jeg nu kun 29 kr om måneden, hvilket er prisen på telmore til telmore, så jeg tvivler på de andre kan gøre det ret meget billigere :wink: - og det fungerer altid :slight_smile:

lebara koster 0 kr i abb og man betaler kun opkalds afgift for 30 min af gangen :slight_smile: Men ikke ret mange der har det selskab så man skal lave charme offensiv for at få dem man snakker mest med derover :lol:

Vi har allesammen CBB og har haft det i mange år. Som en anden skriver, så har de en super kundeservice. Det fede ved CBB er, at man ikke behøver betale for andet end det man får. Vi taler slet ikke nok til at det kan betale sig med alle de “smarte” pakker, og abonnement gider vi heller ikke betale for. :slight_smile:
Datteren har som tilkøb fri SMS (249 for et år) og fri Data (også 249/ år). Min mand har også fri data til sin iPhone.

[QUOTE=Marianne;695245]Jeg har Oister… 5 timers tale, fri sms og mms og 5gb data (tror jeg det er) - 129 kr/måned.

Der er en masse små problemer med Oister - men ikke noget der påvirker abonnementet - men mere kundeservicedelen/opdateringer på end konto osv. Første gang jeg oplevede et eller andet “underligt” ringede jeg til dem - og det viste sig KUN at være teknisk… Men så længe abb. virker er jeg ligeglad…[/QUOTE]

Opdateringer på konto, er det ens forbrug, eller? :slight_smile:

[QUOTE=Else;695549]Vi har allesammen CBB og har haft det i mange år. Som en anden skriver, så har de en super kundeservice. Det fede ved CBB er, at man ikke behøver betale for andet end det man får. Vi taler slet ikke nok til at det kan betale sig med alle de “smarte” pakker, og abonnement gider vi heller ikke betale for. :slight_smile:
Datteren har som tilkøb fri SMS (249 for et år) og fri Data (også 249/ år). Min mand har også fri data til sin iPhone.[/QUOTE]

Ja, jeg er så begyndt at tale nok til at det netop kan betale sig. Og jeg vil gerne tale mere end jeg gør nu… (hvor jeg ofte holder det lidt kort pga. prisen, meeen ikke så meget som jeg gjorde før I tiden, dér var jeg go’)

[QUOTE=Eife;]
Ja, jeg er så begyndt at tale nok til at det netop kan betale sig. Og jeg vil gerne tale mere end jeg gør nu… (hvor jeg ofte holder det lidt kort pga. prisen, meeen ikke så meget som jeg gjorde før I tiden, dér var jeg go’)[/QUOTE]
CBB har også forskellige fri-tale-pakker, men hvordan de ligger prismæssigt i fht. andre selskaber, ved jeg så ikke, da vi jo ikke bruger dem. :slight_smile:

Else - Jeg tjekkede dem ud igår, og de ligger på linie med de fleste andre for de der 150 kr (for det jeg ønsker mig) og så er Oister lige 20 kr billigere :slight_smile:

[QUOTE=Eife;695553]Opdateringer på konto, er det ens forbrug, eller? :slight_smile:

[/QUOTE]

Ja, nemlig!

De har (ifølge en gut i kundeservice) haft problemer med at følge med den store succes de har fået, så indimellem overloader systemet og opdaterer ikke så ofte som de egentlig lover - gælder både forbrug og betaling.

Desuden har jeg oplevet at få mail/sms om at min tlf er spærret netop pga manglende betaling hvor det så (selvfølgelig) viser sig at være en fejl i deres system. Én gang blev tlf lukket af dette, men de var lynhurtige til at åbne igen, da jeg mailede dem - og de var én stor undskyldning. Jeg har oplevet at den ikke tankede automatisk betaling til månedsskifte, og den stod til at fakturere mig for alting, men igen, var det en fejl og da de endelig fik gennemført betalingerne, betalte jeg bare “som almindeligt”…

Det er ved at være 3-4 måneder siden jeg sidst har oplevet noget “problem”, tror jeg. Det siges at de er svære at komme igennem til i kundeservice. Jeg har været forholdsvis heldig hver gang, men har også fulgt deres skema på hjemmesiden for hvornår de har mest travlt.

Jeg er i det store hele tilfreds. Betaler jeg så lidt, er det også begrænset hvad jeg stiller af krav til fx kundeservice. Så længe abonnementet virker, er jeg glad:thumbup:

[QUOTE=Tea;695298]Jeg er også stor Telmore-fan! :høhø:

Jeg har et par gange skiftet selskab, f.eks. i forbindelse med et godt tilbud på en telefon jeg gerne ville have.
Én gang skiftede jeg dog, fordi jeg fandt et billigere selskab. Men jeg røg hurtigt tilbage.

Jeg betaler gerne den lille 50’er ekstra om måneden (- siger en på SU, uden job! :uha:) for fantastisk service, og en lækker hjemmeside. :smiley:
Og her mener jeg ikke at hjemmesiden er pæn at se på, men at den er logisk sat op, og tilbyder det jeg gerne vil have + lidt mere … f.eks. adressebog, hitliste over hvem man ringer og sms’er til og websms der kan sættes op til at sende “i fremtiden”. Websms er desværre ikke med i de gratis sms’er, men genialt når man lige kommer i tanke om f.eks. en fødselsdag i morgen, og man kan sende en sms “på forhånd”. :tihi:

… og nej, jeg får ikke penge for anbefalinger. :p[/QUOTE]

Helt enig! :slight_smile:

Enig med Else og Silotte:
CBB er ikke bare billige, de har også en superb kundeservice! OG en IRL shop i Rødovre (ny).
Een ting mere, som gør, at jeg virkelig kan lide dem: Man kan betale på flere måder, f eks også med “åh-så-gammeldags” giro-indbetaling, og det gør, at alle kan være med. Ikke mindst flere de gamle her i ejendommen, som er endnu mere pas på net-betaling, end jeg er :wink:

Når det er sagt, så startede jeg som kunde hos Telia, og det var helt til hest! De svarede i øst, når jeg spurgte i vest, og det tog hele! 6! breve! før jeg slap af med dem. Min niece havde samme slagsmål…

Så prøvede jeg Sonofon - og endte også med at slippe fri af dem ved at betale mere, end de egentlig skulle have.

LeBara må være fransk: Deres arrogance og disinformation var formidable et horrifique - pardon my french!

Men CBB - dem er jeg glad for, og god service er immervæk vigtig, når skidtet driller :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;695836]Ja, nemlig!

De har (ifølge en gut i kundeservice) haft problemer med at følge med den store succes de har fået, så indimellem overloader systemet og opdaterer ikke så ofte som de egentlig lover - gælder både forbrug og betaling.

Desuden har jeg oplevet at få mail/sms om at min tlf er spærret netop pga manglende betaling hvor det så (selvfølgelig) viser sig at være en fejl i deres system. Én gang blev tlf lukket af dette, men de var lynhurtige til at åbne igen, da jeg mailede dem - og de var én stor undskyldning. Jeg har oplevet at den ikke tankede automatisk betaling til månedsskifte, og den stod til at fakturere mig for alting, men igen, var det en fejl og da de endelig fik gennemført betalingerne, betalte jeg bare “som almindeligt”…

Det er ved at være 3-4 måneder siden jeg sidst har oplevet noget “problem”, tror jeg. Det siges at de er svære at komme igennem til i kundeservice. Jeg har været forholdsvis heldig hver gang, men har også fulgt deres skema på hjemmesiden for hvornår de har mest travlt.

Jeg er i det store hele tilfreds. Betaler jeg så lidt, er det også begrænset hvad jeg stiller af krav til fx kundeservice. Så længe abonnementet virker, er jeg glad:thumbup:[/QUOTE]

Okay, og hvad er det der automatisk optankning? Du må have et andet abonnement end den slags jeg tænker på? :slight_smile: For hvis der er fri sms, mms, data og snak i 5 timer f.eks. for 129 kr, så skal man vel ikke tanke op, men bare betale regningen hver månede? :slight_smile:

[QUOTE=Tea;695298]Jeg er også stor Telmore-fan! :høhø:

Jeg har et par gange skiftet selskab, f.eks. i forbindelse med et godt tilbud på en telefon jeg gerne ville have.
Én gang skiftede jeg dog, fordi jeg fandt et billigere selskab. Men jeg røg hurtigt tilbage.

Jeg betaler gerne den lille 50’er ekstra om måneden (- siger en på SU, uden job! :uha:) for fantastisk service, og en lækker hjemmeside. :smiley:
Og her mener jeg ikke at hjemmesiden er pæn at se på, men at den er logisk sat op, og tilbyder det jeg gerne vil have + lidt mere … f.eks. adressebog, hitliste over hvem man ringer og sms’er til og websms der kan sættes op til at sende “i fremtiden”. Websms er desværre ikke med i de gratis sms’er, men genialt når man lige kommer i tanke om f.eks. en fødselsdag i morgen, og man kan sende en sms “på forhånd”. :tihi:

… og nej, jeg får ikke penge for anbefalinger. :p[/QUOTE]

Jeg har osse telmore, det har 3 i familien (jan har tdc medarbejdertlf) men falder altid tilbage på telmore…
Syntes de er bedst og dem har jeg det bedst.

Jojo, det er skam den “pakkeløsning”:cool2:. Den måde de tager betaling på kan gøres på to måder. Enten skal du selv indbetale de 129 (eller hvad pakke pris du nu vælger) hver den 1. i måneden - eller du kan vælge de selv trækker pengene fra din bankkonto (kalder de automatisk optankning). Jeg havde i starten valgt selv at indbetale, men da min konto gik i 0 og jeg fik en sms om at indbetale ELLER blive spærret valgte jeg fremover automatisk optankning.:tihi:

Kontoen gik i 0, da jeg sms’ede/mms’ede med veninder i Sverige - og det er selvfølgelig ikke med i pakken. Desuden betaler man et lille beløb for at ringe op til tlf.svarer - hvilket heller ikke er inkluderet i prisen. Og jeg får en HEL del opkald til tlf.svarer… Nu har jeg generelt en 10’er ekstra på kontoen, så jeg altid har lidt til de der småting:ok:

Marianne - Ah ok… Det er godt at vide. Automatisk optankning gider jeg ikke (vil have styr på hvor meget det trækkes på min konto hvornår), men kan man få det sådan at man bare overfører selv med det samme (de sender en mail)? :slight_smile: Det lyder det til på dit indlæg nemlig :slight_smile:
Og godt at vide at man skal få smækket på inden man kommer til tlf.svareren…

jeg har 3

fri data og 7 timers tale og fri sms og mms 219,-

[QUOTE=Eife;696978]Marianne - Ah ok… Det er godt at vide. Automatisk optankning gider jeg ikke (vil have styr på hvor meget det trækkes på min konto hvornår), men kan man få det sådan at man bare overfører selv med det samme (de sender en mail)? :slight_smile: Det lyder det til på dit indlæg nemlig :slight_smile:
Og godt at vide at man skal få smækket på inden man kommer til tlf.svareren…[/QUOTE]

Ved mig tanker de kun op den 1. i måneden (eller er det sidste - det husker jeg ikke lige). De trækker KUN 129 kr, så på den måde er jeg helt tryg. De ca 10 kr har jeg selv været inde og “tanke op”…:stuck_out_tongue:

Jeg TROR man kan få det sådan at de sender en mail månedligt. Jeg husker ikke lige hvordan det var i starten inden jeg “fik styr på det hele”:gruble: Eller også er det pr sms - men det er jo lige så godt…:ok:

Og ja - de ekstra priser er meget rare at kende til. Jeg havde heller ikke set det, og fik da noget af en overraskelse… Selv om det ikke er store beløb, vil man jo helst være lidt på forkant med overraskelserne:tihi:

Marianne - Ja, jeg har lige betalt dyrt for at have sms’et med to udenlandske studerende her i DK, som jeg var mentor for. Fordi deres numre var udenlandske :frowning: Havde jeg glemt at overveje, dumt…

Øv!! Og det er bare ikke lige DET man undersøger når man tjekker priser:(

Jeg tror de fleste selskaber køre med de ordninger nu.
Jeg har selv Callme og er super godt tilfreds. Glenn har TDC og er også godt tilfreds.

Min niece har fået Onfone da hun fik sin smartphone og hun er MEGET utilfreds, i perioder kan hun ikke ringe op, også kan hun ikke sende sms’er eller modtage sms’er. Hun har haft dem i 2 måneder nu og mindst en gang om ugen er der problemer.

Telenor har vi haft da det hed Sonofon det go os 4½ år og komme ud af det igen. Og da de så kom til at hedde telenor kunne vi så starte forfra, så røg sagen til forbrugerrådet så hjalp de os og nu er vi så helt ude af det, 8 år efter vi opsage abonnementet :slight_smile: