De små tykke bamser

Ja, så kom der lige nogle nye billeder af de små, som slet ikke er så små længere. Som man kan se, så trives de ret godt, deres små ben kan snart ikke løfte deres store maver nok over gulvet, til at de kan gå :tihi:

Lige nu bryder jeg mit hovede med at finde et TEMA og noget med B. :argh:

Killing 1 og den førstefødte pige.

Killing 2 en lækker lille dreng.

Killing 3 og rosinen i pølseenden, og den største af dem alle - bettepigen.

Nørrj----hvor er de søde!! Jeg vil stikke min hånd ned til dem og nusse!:hjerte::hjerte:

Ja, jeg er også helt skudt i dem, så de må aldrig blive ældre, for de må ikke flytte hjemmefra :tihi:

Nårh hvor er de dejlige :hjerte:

jeg er rigtig rigtig glad for at jeg er faldet for fladnæser…uha jeg kunne let være blevet fristet over evne … hold da op de er kære

Årh, hvor er de nuttede alle 3, men de 2 piger der med deres kalotter :wehuu:

Tak for de søde kommentarer, de er bare så kære, og mormis passer dem til ug kryds og bolle.

Røde katte har en stor stjerne hos mig, men de to piger med røde kalotter ser også skønne ud. :smiley:

Ja, de er bare dejlige alle tre. :hjerte::hjerte::hjerte:

Mipseunger :inlove: De ér da ikke til at stå for!

Hvad med navne på sangstjerner?
Buffy Saint Marie - Bonny Taylor og Bruce Springsteen f.eks.

Jamen er det ikke de små Pokemon-cutie-pies. :hjerte: :hjerte: :hjerte: Held og lykke med navnetemaet.

hvor er de søde:D

[QUOTE=Mega;704225]Mipseunger :inlove: De ér da ikke til at stå for!

Hvad med navne på sangstjerner?
Buffy Saint Marie - Bonny Taylor og Bruce Springsteen f.eks.[/QUOTE]

Det er da genialt, de navne kan man også udtale, og det er let at lave kælenavne ud af det. De kommer helt sikkert med på listen over muligheder :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;704212]Røde katte har en stor stjerne hos mig, men de to piger med røde kalotter ser også skønne ud. :smiley:

Ja, de er bare dejlige alle tre. :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Ham den creme er faktisk en rigtig kælefis og løber ofte alene rundt i kravlegården i håb om, at der kommer en forbi, og tager ham op :tihi:

hvor de skønne :slight_smile:

Jeg er ikke helt sikker på, at det bliver Pokémon navne, da de er så svære at udtale :tihi:

Tak :slight_smile:

Hvorfor en :frowning: :?

Ihh ja, nu mangler de bare nogen til at komme og nusse pelsen af dem :høhø:

[QUOTE=DK Blackangel;704259]Tak :slight_smile:

Hvorfor en :frowning: :?[/QUOTE]

Forkert knap :smiley:

hæhæ ja! det er jo farligt at komme og nusse sådan nogle…

Aaai ham den røde der… muums…

Godt jeg kun må have 2 katte hvor jeg bor :tihi: