December katte

Flot det er han i hvert fald :heart_eyes:

Masser af kryds for at det lykkedes at finde gode kærlige hjem til både Silver og Baileys når den tid kommer :kryds: :kryds: :kryds:

2 Synes om

Søde, blide Øyvind: de to stumphalers hyggeonkel :heart:

17 Synes om

Er han kommet sig over Emmas besøg, siden han ikke længere gemmer sig under sengetæppet?

3 Synes om

Ja da :grin:

5 Synes om

En kat med 4 ører :astonished:
Er sikker på, hun bruger alle 4 til at ignorere det der bliver sagt til hende :muhaha:
(billedet lånt fra @cats.mall123 på Instagram)

9 Synes om

Katte logi niveau 4
Ligge på den giver ikke mening

15 Synes om

“How you doin’?” :slem:

18 Synes om

Manse og jeg har været flittige i dag - jeg fik ryddet de sidste planter ud af drivhusene, mens Manse øvede sit invisibility act

Det er tydeligvis effektivt - dagens 2. snack:

19 Synes om

Den dygtige jæger nyder sit territorie. Et godt katteliv.

6 Synes om

Er heller ikke i tvivl om at han nyder sit frie liv - det er bare mig, der bliver dårligere og dårligere til ikke altid at vide hvor han befinder sig… :see_no_evil: :s: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

7 Synes om

Simba hygger sig i radiator-sengen :heart:

15 Synes om

Vi hygger

18 Synes om

Normalt katte logik, som vi mennesker har svært ved og forstå :grin:
Køber en kasse med lidt mad og en enkelt stykke legetøj tøj i
Men strippens fra kasse er alle bedste legetøj

17 Synes om

Ganske enkelt, fordi en papkasse og en papirkugle altid siden tidernes morgen har været det bedste kattelegetøj :face_with_hand_over_mouth: uanset, hvad vi mener om det :smile:

5 Synes om

Jeg plejede at gemme de plastikbånd der ofte er på papkasserne når man modtager dem. Dem elskede især Alvin at lege med.

4 Synes om

Havde desværre kun mobilen ved hånden, men naboens Leo sad lige og så så fin ud i min baghave. :heart: Huskat med noget skovkat i sig. Desværre gider han/hun ikke rigtig tale med mig, men mens Alvin levede sad han/hun ofte, især om natten, uden for mine vinduer og talte til/med Alvin.

IMG_20241208_143953-ANIMATION

17 Synes om

Sikke da en skønhed uden lige :smelter:

2 Synes om

Helt enig. :blush:

1 Synes om

Min vaskemaskine lækker åbenbart vand, så flyttede lige kattesengen lidt for at skåne den. At den så stod skråt over kanten på brusekabinen, var kattene åbenbart ligeglade med. :joy:

To timer senere … de er simpelthen for nuttede! :two_hearts:

21 Synes om

Søde Godiva har nu fået nyt hjem, hvor hun skal fejre jul sammen med 3 burmesere :hjerte:

20 Synes om