Flot det er han i hvert fald
Masser af kryds for at det lykkedes at finde gode kærlige hjem til både Silver og Baileys når den tid kommer
Flot det er han i hvert fald
Masser af kryds for at det lykkedes at finde gode kærlige hjem til både Silver og Baileys når den tid kommer
Er han kommet sig over Emmas besøg, siden han ikke længere gemmer sig under sengetæppet?
Ja da
En kat med 4 ører
Er sikker på, hun bruger alle 4 til at ignorere det der bliver sagt til hende
(billedet lånt fra @cats.mall123 på Instagram)
Manse og jeg har været flittige i dag - jeg fik ryddet de sidste planter ud af drivhusene, mens Manse øvede sit invisibility act…
Det er tydeligvis effektivt - dagens 2. snack:
Den dygtige jæger nyder sit territorie. Et godt katteliv.
Er heller ikke i tvivl om at han nyder sit frie liv - det er bare mig, der bliver dårligere og dårligere til ikke altid at vide hvor han befinder sig…
Normalt katte logik, som vi mennesker har svært ved og forstå
Køber en kasse med lidt mad og en enkelt stykke legetøj tøj i
Men strippens fra kasse er alle bedste legetøj
Ganske enkelt, fordi en papkasse og en papirkugle altid siden tidernes morgen har været det bedste kattelegetøj uanset, hvad vi mener om det
Jeg plejede at gemme de plastikbånd der ofte er på papkasserne når man modtager dem. Dem elskede især Alvin at lege med.
Havde desværre kun mobilen ved hånden, men naboens Leo sad lige og så så fin ud i min baghave. Huskat med noget skovkat i sig. Desværre gider han/hun ikke rigtig tale med mig, men mens Alvin levede sad han/hun ofte, især om natten, uden for mine vinduer og talte til/med Alvin.
Sikke da en skønhed uden lige
Helt enig.
Min vaskemaskine lækker åbenbart vand, så flyttede lige kattesengen lidt for at skåne den. At den så stod skråt over kanten på brusekabinen, var kattene åbenbart ligeglade med.
To timer senere … de er simpelthen for nuttede!