På sådan en dag hvor det aldrig rigtigt bliver lyst og man er i tvivl om solen stadig er der, må det være på plads med et billede hvor Nalle fanger et solstrejf
I må alle have en dejlig weekend
På sådan en dag hvor det aldrig rigtigt bliver lyst og man er i tvivl om solen stadig er der, må det være på plads med et billede hvor Nalle fanger et solstrejf
Det er da altid på sin plads med billeder af dejlige Nalle @FinnFrodesNevoe
God week-end til jer også
Og det er nok værd at få ørerne lidt mast for God weekend til dig og Nalle.
P.S. Kun godt en uge til, at det begynder at gå den anden vej med lyset igen!
Knud må da være ked af at gå af med ham, når han ikke alene er rød, men også vil se sport!
Stod det til Knud, sp blev han også hjemme, men jeg har stået fast på at så må Tikka sælges. Vi har i flere år kørt med at en ind, så skal der en ud. Og sidste år røg der kun en ud, men der blev 3 hjemme. Og i år er det ikke bedre
Altså det er jo en af hovedårsagerne til at jeg ikke skal have opdræt. Jeg ville ikke kunne gå af med de killinger jeg bonder med.
En kat i træet. Flottere julepynt findes ikke.
Han har julelys i øjnene
Dumle er noget nemmere at få billeder af end Delle. Ham ved godt at han er en flot fyr og det er da bare naturligt at jeg vil have billeder af ham. Posere kan han også:
Delle, derimod, har stadig for vane at flytte sig, bide i telefonen eller vende ryggen til.
Men hun er altså også flot, så jeg sniger mig stadigvæk til billeder.
Det er stadig pudsigt, at det først er i år, at han vil op i det😂 heldigvis er al pynten splintersikker og alle de farlige kugler er endt andre steder i huset, hvor han ikke kan nå.
Han er virkelig glad for træet i år. Han ligger også tit ved siden af det og blinker til mig. Hvis jeg sætter mig ned på gulvet, kommer han hen og spinder og løber tilbage til sit træ. Jeg tror, han bliver trist d 25 december, når det tages ned.
Splat!
Dagen efter deres julefrokost
kommer han hen og spinder og løber tilbage til sit træ. Jeg tror, han bliver trist d 25 december, når det tages ned.
Han må da ha’ et nyt i en potte…
Dagen derpå
Sikke et flot juletræ