December katte

Den nye bedste ligge plads, at når hun sådan rigtig falder i søvn, ja så skvatter hun ned

17 Synes om

Knud mener han har fået en spisepartner, jeg har sagt nul fodring ved bordet :see_no_evil:

18 Synes om

Det har jeg efterhånden sagt i flere år :roll_eyes::smile:

4 Synes om

Mine tanker var også, det går sikkert som hos Luise og Lars :tihi:

4 Synes om

:scream: :see_no_evil:

3 Synes om

Jeg har desværre fået vænnet mine til at de får lov at rense tallerkenen, når jeg er færdig med at spise. :tihi:
Resultatet er, at de begge sidder og venter lettere utålmodigt på, at jeg skal få guffet færdig :venter:
Det er en dum vane, jeg ved det godt, men jeg nænner altså ikke at skuffe dem - det er jo blevet deres soleklare ret :regler:

7 Synes om

Det er rigtigt farligt og vi har tidligere været det igennem.
Da vi i 16 mistede de mange killinger til FIP egyndte Knud at give Miss marple og Agatha ved bordet og det endte med de stjal så det bragede, det var vitterligt en kamp at beholde maden selv.
Siden da har jeg været meget streng med katte på skødet, når vi spiser og NUL fodring, med påmindelse om hvor galt det kan gå.

Her få de også lov til at slikke talerkner og får kødrester, men de får det første når vi er færdige med at rydde af bordet og har vasket op på den måde kan vi sidde og spise i fred

4 Synes om

Men der er altså også flere regler nu, end da jeg var alene. :face_with_hand_over_mouth:

5 Synes om

Jeg skal så lige sige, at de ikke stjæler maden, de venter pænt til jeg er færdig og tallerkenen bliver sat ned på gulvet :engel:
Det sker så ikke hver dag, da jeg ikke altid spiser varm mad om aftenen, men nøjes med et stykke rugbrød.
Men de sidder der jo alligevel i håb om at brødet har transformeret sig til noget mere spændende. :smile:

6 Synes om

Jeg har jo nydt, at Delle ikke er var madmotiveret, og har jo uden at tænke over det bare ladet mad stå fremme mens jeg lige henter noget, går på wc eller lignende. Det kan jeg ikke længere…
For det første er Delle blevet noget af en skrigeballon når det er tid til vådkost.
For det andet er Dumle bestemt ikke bleg for at stjæle eller tro at det der er sat frem da selvfølgelig er til ham.
Dette er min udsigt hver gang jeg laver mad:

13 Synes om

Men sikke en udsigt :heart_eyes:

6 Synes om

Jeg skal lige tilføje, at jeg bestent ikke kan lade mad stå ubevogtet, så er det tyvstjålet :knotten:
Det har jeg oplevet et par gange, hvor det bankede på døren og jeg så ïkke lige fik maden med mig - det har jeg så lært :grin:

5 Synes om

Ja det er jo en vidunderlig udsigt. Men øøøøh… Jeg er konstant ved at skvatte over ham, for jeg kan simpelthen ikke se ham. :sweat_smile: En del af tiden er han lige under mig.

Og når jeg så sætter mig med min mad så springer han vrælende op på mig og så skal jeg altså være hurtig hvis jeg ikke vil have hans fjæs i min mad.

Og drikke. Han har får stukket hele sit ansigt ned i mit krus med cola. Det kunne han godt lide. Jeg var mere skeptisk.

Åbner jeg ovnen er han også på vej derind. Alt skal udforskes. Særligt hvis det dufter af mad. :tihi:

7 Synes om

Æseldyret :heart_eyes_cat:

24 Synes om

Vi tager lige en slapper. Zzzzz

17 Synes om

:slight_smile: fået min søns kat på juleferie.:slight_smile:

24 Synes om

Har det været en hård week-end Nalle - slæbte far dig med til rock koncert? :blegne:

4 Synes om

Lykke er når pudslebordet er slået op, det er absolut husets bedste soveplads :tihi:

14 Synes om

HVEM tro I lige der har tagen en cornflakes top og spist imens jeg var ude med vasketøj og fik dages bedste stykke legetøj ud af den lille form
Ja chokolade er jo godt for katte ikke :crazy_face:

14 Synes om

Hun er jo altædende, nå ja, hvis ikke lige man tager kattemad med i ligningen :lol:

8 Synes om