December måneds tanker

Jeg skal selvfølgelig ikke blande mig i hvilken fetish folk har … ville måske bare gerne være den viden foruden :woozy_face:

1 Synes om

Hvem ved om nytår bare er et påskud :sunglasses::joy::joy::joy:

2 Synes om

Tænker bare lige om det kan tænkes pga vejret gør det af nogle holder sig selv hjemme, og de få andre til og handle for sig. Evt de der cykler. Nu går og har nok med selv og bære den pose de selv skal have. Eller to pga folk nu handler ind til julebag, frokost julemiddag. De evt har købt julegave de selv skal med også. Det var bare en tank, der rumstere :thinking: :woman_shrugging:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det håber jeg er grunden, for der er stadigvæk sne i Hillerød, og vores by er ikke ligefrem kendt for god snerydning. Og jeg endte med tre dage, uden at nogen tog bestillingen. :frowning:

2 Synes om

Øv da også :cry:. Men tænker det kunne være grunden. Jeg viste faktisk ikke, hvis man handler i rema, man kunne tilbud andre og hjælpe, så jeg lærte noget :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

Ideen er jo absolut god, men meget usikker, netop fordi man aldrig ved om der er nogen der tager ens opgave. Og der anbefales at man max køber ind hvad der kan være i en bærepose, så der er større sandsynlighed for nogen vil tage opgaven. Så mine faste indkøb er via nemlig, for det er indtil videre den bedste løsning jeg har prøvet.

Jeg har tidligere været glad for at handle online via SuperBest, men da de blev lavet om til Meny, droppede de den online handle mulighed.

3 Synes om

Er det ikke meningen? :grin:
Her er min idag - Har haft både lys og juletræer længe

3 Synes om

Min ligner jeres😊

4 Synes om

Bor du inde i byen?

Jeg har kun oplevet 1 gang at ingen tog en opgave, ellers virker det hver gang.

Jeg bor inde i byen max 1 km fra rema

Py-ha! Vemodig dag - årets sidste killing er endelig på vej videre. Alt papirnusseri er klikket på plads, og Tour De France er nu på vej til Island, hvor hun lander i morgen formiddag. Og starter med 14 dages karantæne, det bliver hårdt for den lille bimsepige. Men hun overlever… Men vemodigt? I den grad endda…! Og Marie kommer til at savne sin bedste veninde…!
VH
Susanne

11 Synes om

Både ja og nej :smiley: Jeg bor i udkanten af byen, men har ca 20 minutters gang til stationen, og ca 30 minutters gang til bymidten, så det føles ikke som udkanten. Der ligger tre Rema’er i min by, og de to tætteste på ligger 2 km og 2,5 km. væk. Så ikke længere væk end man let kunne cykle i okay vejr.

Men tænker og håber det er vejret, for jeg forsøgte tre dage i træk. Sprang over i går, og har nu forsøgt igen i dag, hvor jeg endda har valgt flere vare fra, så mit køb kun fylder en bærepose. Men det lader hellere ikke til at den bliver taget i dag. Og bliver den ikke det, gider jeg ikke forsøge igen før sne og is er væk fra vejene.

5 Synes om

Min har set sådag ud de sidste 3 dage

4 Synes om

Ja, vi skulle nødigt miste spændingen :hoho:

1 Synes om

Wuhu det lykkes. Og personen var i bil, så jeg havde ikke behøvet at halvere min bestilling, men det kunne jeg jo ikke vide på forhånd. Jeg fik det vigtigste og personen var super behagelig og opdatere løbende undervejs, så absolut tilfreds. :thumbup:

11 Synes om

Så dejligt og læse :smiley:, det er jeg så glad for det lykkes

Med venlig hilsen

2 Synes om

Troede lige jeg havde fundet den ene gode jule gave til far, men den første ide kostede 3500 kr. Nå næste ide, men kan ikke lige finde nogle, nogle der ved om der er lidt tykke / varm/ langærmet skjorter, der kan fåes med tryk knapper,
de jeg har fundet, når jeg søger på, ja så er det kunne lommer der er det, når jeg kommer ind på siden. Om jeg skal over i noget udeliv shop. Eller noget helt andet. Syndes lidt mine ideer er helt væk, samt når jeg søger i Google får jeg de samme forslag. Farver er han ikke så vanskelige med :wink:, da jeg får fornøjelse af at vaske det og det med og finde ud af om det smitter af :tihi:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Måske den HER

1 Synes om

Tak @_DK_Sugieh lige sådan noget , jeg har i tankerne :smiley:,
og så lægger jeg i kurv nu, og det er fjernlager med levering den 25-30 januar, lige meget hvad farver det er :venter:,
Med venlig hilsen

Jeg fandt denne om de har andre har jeg ikke kigget efter men de skriver modtagelse indenfor få hverdage

1 Synes om

Lol manden min der normalt ikke ser fodbold, blev sur da jeg sagde der stod 3-2 da jeg snakkede i telefon med ham, mens jeg ventede på Katja gad indfinde sig (barnet har altid sin telefon på lydløs :roll_eyes:)

Da jeg lidt senere ringede og spurgte om han var glad, påstod han at han slet ikke gik op i det :grin:

Jeg skal have lært Katja selv at stryge perleplader, så jeg slipper for også at stryge hendes :smiley:

1 Synes om