December måneds tanker

Det er blevet december :slightly_smiling_face:

4 Synes om

og med lidt held slipper vi for at høre ret meget mere om fodbold fra i dag så :slem:
VH
Susanne

10 Synes om

Lige i tiden skrives der om intet andet en øv ting, så det er snart ligegyldig om de skriver om fodbold, Pyrus eller Disney sjov, for det er lige elendige nyheder som ikke gør gavn nogle steder…

Tror jeg gør som min ældste… jeg vil grine af tåbelige nye ideer i verden (at erstatte Disney sjov med noget det kalder tam tam er for komisk)

4 Synes om

Her er lidt sjovt juleri fra Pfeffernüssen - sidste års julekalender var god :grin:
https://www.youtube.com/@Pfeffernussen/videos

…og de havde luret problemet med Pyrus allerede for flere måneder siden :sweat_smile: :see_no_evil:

2 Synes om

Det her var afslutningen på sidste års kalender :grin:

5 Synes om

Der skal altså stærke nerver til for at sende kat til Island! Importkravene er nærmest endeløse :regler:, og i dag fik vi så checket alt vi har foretaget os hidtil hos MAST, det islandske fødevareministerium, inkl. første eksterne og interne parasitbehandling. Eksterne (dvs loppemiddel) AFVIST, det var ikke godkendt. Jamen… jo, det står jo på jeres egen liste??? Nå ja, ups, det gør det da også…! Mit grå hår tiltager betragteligt i disse dage, mens vi forsøger at komme i mål…! Men krise afværget i denne omgang! Vi mangler stadig svar på rabies titer, navn på akkrediteret laboratorium, sidste loppe og ormebehandling samt sundhedsundersøgelse før afrejse - det er godt nok ikke så sært at de har svært ved at få lov at købe noget deroppe…

12 Synes om

Streeeeess dag…

Rengøring og varmeaflæsning kom selvfølgelig samtidigt og skulle også lige ind til naboen, da hun fik aflæst varme, for hun var ikke hjemme…

Så er helt ør i hovedet :see_no_evil:

Naboen var dog sød at give mig en “flaske” med chokolade som tak :smiley:

2 Synes om

Der må være flere købeglade katte her på Kattegale … Uge 48 - Shop Amok!

4 Synes om

Kan nogen huske hvem det var det sammen med sin mand havde en kro/restaurant et sted i Jylland?
Hun var meget aktiv på KG førhen, men det er vist 2-3 år siden hun har været aktiv.

1 Synes om

Birthe Rasmussen …
Hende der dryppede kattens øjne med lim, i stedet for øjendråber … :flushed:

5 Synes om

Hun har vist solgt resturanten nu… men nøj hvor var hun sød

5 Synes om

Åh nu er hun væk fra siden opdagede det i går, stod hun havde fået en godt hjem, men der var 5-6 ( undskyld drn hukommelse) der også stod det på. Sådan noget glæder mig :smiling_face_with_tear:

Med venlig hilsen

8 Synes om

Gaah, Finn har diarré. :woozy_face: Det har han haft siden i går formiddags, og jeg kan som sædvanlig slet ikke ha’ det, og har selvfølgelig konfereret med dyrlægen, som bad mig klappe hesten. :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:
Og så måtte min yngste hentes hjem fra sin specialskole pga. - tá-daaah - diarré. Så nu sprøjtemaler sønnike toilettet, mens Finn sprøjtemaler bakken. :crazy_face:

9 Synes om

Ej sikke noget, stakkels dig og jer :kram: rigtig god bedring til dem begge :slightly_smiling_face:

1 Synes om

God bedring til dem begge. :hjerte:

1 Synes om

God bedring med begge to :kram:, og :kryds: for ikke andre bliver smittet

1 Synes om

Men de er i det mindste solidariske :sunglasses: God bedring til begge skiderikker :wink::heart:

4 Synes om

:klappe:

8 Synes om

@DorteH … kender du noget til dortehansen6? :cool:

Sjovt du spø’r - fik nemlig en mail i dag, der mindede mig om at jeg da vist har en instagram konto, så har faktisk lige netop været logget på (efter at ha’ resat password… :nerd_face:)…
Har du sat cyberovervågning på mig? :thinking: :face_with_peeking_eye:

2 Synes om