December måneds tanker

Tonni har pustet liv i min computer igen :danse:
Jeg har ikke fået den tilbage endnu, men jeg er nærmest lykkelig … :wehuu:

16 Synes om

Ej hvor godt, tillykke med det. :thumbup:

2 Synes om

Det kan godt være at vi skriver december og det føles som tocifrede minusgrader udenfor, men kattene fælder som blev de betalt for det!! Virkelig irriterende… :roll_eyes:

4 Synes om

Min lillesøster har lige ringet…

Jeg ved ikke helt hvad der er sket, men hendes kæreste er vidst kommet til at stå af et tog et forkert sted, og er på vej her til byen :person_shrugging:

Min søster skældte ud (dog ikke på mig) og spurgte om han måtte komme her…

Har godt nok kun mødt ham 1 gang, og var egentlig på vej i seng, men når min søster er i det humør går jeg lidt i baglås og bare siger ja :grin:

Det er en forsvarsmekanisme fra da jeg var barn og vores mor skældte ud på mig… Præsis samme måde…

Jeg aner ikke hvornår han smutter igen, og har sagt han må leve med det roder, for jeg var egentlig på vej i seng…

Altså dengang jeg var i den alder, så blev man da bare på banegården til man kunne komme videre :person_shrugging:

2 Synes om

Han kommer ikke alligevel :person_shrugging:

1 Synes om

Mine fælder heldigvis ikke endnu - men jeg synes også lige, de er holdt op! Jeg synes, de plejer at begynde omkring februar, mens jeg synes, det stadig er alt for koldt til at smide den varme pels.

Efter nogle dage med fiskeoliepiller ser Simbas hud ud til at virke mindre irritabel :smiley:

Han og Aslan er begyndt at lege mere (mest Aslan, men Simba stopper det ikke med det samme)

Han er også begyndt at lege mere selv, og virker ikke “off” som før :smiley:

Han har dog stadig skæl, men syntes det virker til at være mindre end før…

Nu døjer vi så bare med han er så biiip statisk elektrisk :grin:

5 Synes om

Jeg synes godt nok de trækker spændingen :grimacing::crossed_fingers::crossed_fingers:

13 Synes om

Jeg synes også kun lige de er holdt op. Og undrer mig også … det er da alt for koldt at smide pelsen - både nu og i februar. :thinking:

3 Synes om

Min datter og jeg har spist den lækreste brunch på Café Noisette i Horsens i dag og derefter gået rundt i byen og nydt julestemningen. Især da Frelsens Hær vanen tro, stod og spillede de gode gamle julemelodier. Total juleråhygge :juletrae03:

9 Synes om

Katja har givet mig en tidlig julegave, 2 Spring Copenhagen nissehuer til Faith og Hope :smiley:

14 Synes om

Gad vide om jeg kan få lokket kattene til at give mig sådan et par søde misser i julegave?

:juletrae03: :juletrae03:

8 Synes om

De er halvdyre, da det er mærkevare, de har en mor også der hedder Lucky…

Lucky findes også i en stor størrelse :smiley:

2 Synes om

Indtil du får den hjem, må du nøjes med dette.

11 Synes om

Jeg er lige blevet færdig med den mærkeligste syopgave jeg nogensinde har fået bestilling på :rolleyes:

5 Synes om

Og så bliver jeg jo vildt nysgerrig, er det noget du må dele/vise frem?

1 Synes om

Det er til en (katte)gal person, så det vil jeg ikke afsløre :rolleyes:

3 Synes om

Ja, det ved jeg - har kigget på dem et par gange eller tre. :heart_eyes:
Tror ikke kattenes lommepenge rækker til, så jeg må nok ønske mig noget lidt billigere! :grin:

3 Synes om

Jeg har haft dem på min ønskesky, min mor har købt den ene killing sidste år, og så den anden i år :grin:

4 Synes om

Ja jeg vil tro det var en relativ alternativ forespørgsel :joy:
Til de nysgerrige, så skal der nok komme et foto, men ikke før efter nytårsaften :wink::smile:

6 Synes om