December måneds tanker

Simba var ikke vandt til snor da jeg fik ham, han har aldrig været bange for udenfor…

Jeg er ret sikker på at hvis min dør eller vinduer var lidt for meget åbne, uden opsyn, ville jeg have 2 katte der var på tur, især til sommer når det ikke er koldt og bier og fluer summer så lokkende

3 Synes om

Frank er let at have i snor udenfor… skulle hans sarte små fusser ramme gruset, så stopper han med at gå. Han har adgang til løbegård men det er samme cirkus, når jeg formaster mig til at slå græsset… Dét er i den grad ikke til siameserfusser :joy: Sugieh elsker at komme ud i snor, mn hun lærte det også da hun var helt lille killing :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Prøv du lige at fortælle det til en aby! :uha:

Men godt, at Nalle ikke nåede længere væk, @FinnFrodesNevoe.

3 Synes om

Samt til Kurilean Bobtail, de tænker straks, det ser spændende ud og skal udforske det

3 Synes om

Så er det sidste komsammen inden nytårsaften :slightly_smiling_face:
Vi holder Familien Bengtsens julefrokost. Trods sygdomsafbud fra 11 :woozy_face: bliver vi 30 :clap:t2::slightly_smiling_face:
Vi har været i gang siden kl 7.30 og det bliver en herlig dag :smile::heart:

10 Synes om

Så er køleskabet tømt, afrimet og gjort rent, tjaa sådan kunne man også bruge 2 juledag :upside_down_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Og man ved vare det har været en god dag, når børn og voksne har leget “Banke bøf” rundt om bordet :joy:
I morgen kommer vi hviledagen i hu :smile::+1:t2:

10 Synes om

Vi har lige vinket farvel til min mands amerikanske børnebørn (og deres forældre), som har været her det meste af dagen, og det er altså trist så rædselsslagne kattene er når de kan høre at der er fremmede - og især børn - i huset :frowning: Øyvind tilbragte det meste af tiden under vores sengetæppe, og det var faktisk kun Kolbjørn der ville hilse på gæsterne. Yuri, der ellers var meget indladende over for dem i sommers, blev bange for et eller andet et af børnene gjorde, og skulle ikke nyde noget af selskabet, så det var synd for alle parter. Børnene er faktisk meget søde og fornuftige, og selv den toårige var klar over at hun skulle sidde stille og roligt og kun røre Kolbjørn når han selv kom hen til hende :heart:

8 Synes om

Aaarhh har glemt der er rengøring mellem jul og nytår, så har sagt ja til at skulle til tandlæge samme dag :see_no_evil:

Håber de der rengørings-dimsee har åbent idag eller imorgen, så jeg kan aflyse

Var måske lige lidt for god ved fuglene her da sneen var her, den 22 december var jeg omme i haven efter noget andet, ville lige tage æbler med ind fra Inge Marie æble træet til ænderne, en træ med lidt på og en der har været total rød af æbler, der hang øverste op 3 små tilbage og det var det, resten havde fuglene spist, så ja jeg måtte købe mig til madæbler, til og bruge juleaften :hear_no_evil: men ja fuglerne gar jo nok haft brug for ekstra mad, og så har de jo haft det godt :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Stakkels kat, derer lukket ude, men kan selv så 40 sekunder video

https://youtube.com/shorts/zsvISAYruIY?feature=share

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nå, men det var så alle de her julestjerner, I skulle huske at fange …

3 Synes om

Tigerinos klumpende grus er stadig udsolgt - bortset fra denne, som åbenbart er tilsat babypulver :uha:

Meget effektivt klumpgrus med aktivt kul for en fremragende lugtbinding! Lavet af 100% ren naturler, ekstremt absorberende og meget blid mod poterne. Med behagelig babypulverduft

Og for en ordens skyld - så har babypulver åbenbart en særdeles kraftig duft. Jeg overså duftdelen sidst, de øvrige Tigerino-varianter var udsolgt og bestilte ovenstående. Det gør jeg ikke igen, med mindre jeg slet ikke kan få andet.

Tigerino forventes at være på lager igen 26. januar. Hvad sker der for dem på Zooplus …?

4 Synes om

Bliver det lavet langt væk, siden det tager så lang tid inden det er hjemme igen, jamen det bliver ikke nemt og forklare kattene de må holde sig

Med venlig hilsen

2 Synes om

Milton elsker Tigerino med babypudder og det gør jeg også. Hermann er ikke så kræsen. Milton har til gengæld fået en irriterende vane med at tisse i sofaen hvis der er noget som helst anderledes i bakken :roll_eyes:

Så jeg jublede da den kom på lager lige inden jul :ok:

Så vidt jeg kan se er det på lager ved Bitiba.

Vi gik også hen og fik bestilt noget med babypudder, og nøj det var træls at kommme igennem, stanken af det er værre en kattelort, samtidig med at jeg slår ud af det

1 Synes om

Kæresten til nogle venner i går: “Lonnie har så meget garn, at nu har vi en indført garnstop der hjemme”

Samme fyr i dag, da jeg viser ham et godt tilbud på det garn, der bruges til en kjole jeg har kigget på: “Så er det da nu du skal bestille, også kan du også bestille det strømpegarn du har kigget så meget på med” :joy:

Jeg er heldig at have fundet en fyr der acceptere at både kattene og garnet følger med :hjerte:

13 Synes om

Desværre ikke den uparfumerede :frowning: Den forventes på lager på samme tid som på Zooplus.

Jeg har bestilt to poser Extreme Classic i stedet. Det kommer jeg sikkert til at fortryde, men et eller andet skal der jo i bakken.

@beimis, jeg tror, det meste af betonit-gruset stammer fra Canada. Det gør Tigerino i hvert fald. Så ja, det kommer langvejs fra, og der er jo mange ting, der endnu aldrig er kommet tilbage i vant gænge efter corona. Især ting, der kommer langvejs fra.

4 Synes om

Alvin :rolleyes2:

10 Synes om