Uge 51-52 - Julestjerner

Ugens emne er: Julestjerner - fri fortolkning, men de firbenede skal selvfølgelig have hovedrollen som sædvanlig.

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede, og det må gerne være et tidligere vist billede.

1 Synes om

Flappe leder måske efter en julestjerne…. Nope, han ser på fyrværkeri :crazy_face:

4 Synes om

Det må da lige her jeg skal smide et 10 år gammelt billede af Junior der ikke virker helt overbevist om at han vil være en julestjerne til juleaften :rofl:

9 Synes om

Dengang Guliver kom i klemme i julepynten :wink:

14 Synes om

Skal vi stemme om julestjernen @galath ,? Eller dur det ikke i dagene her

Med venlig hilsen

Kunne den ikke få lov til at køre næste uge med? Jeg tænker, så kom der måske lidt flere julestjerner med. :star2: Og så kører nytårstema ugen efter nytår, så folk kunne tage nogle billeder nytårsaften? Og jeg er fuld af ideer, på andres vegne, for her hjemme kommer der hverken julepynt eller nytårspynt i år. :grin:

5 Synes om

Jeg synes det er en rigtig god ide @Enki :ok:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det var meningen, vi skulle stemme, men jeg glemte alt om det. Lad os bare fortsætte - og så husker I bare på at få nogle julestjerner i kassen :slight_smile:

4 Synes om

Topstjernen… :wink:


Bastian, 03.01.2020

7 Synes om

Det er ikke mange julestjerner, I har kunnet opdrive rundt omkring. Men nu må vi stemme om dem, der er :slight_smile:

5 Synes om

Og vinderen blev en nysgerrig siataler med hang til drama. Tillykke Gulliver og @Katho :flag:

8 Synes om

Guliver siger mange tak :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Vi finder på noget nyt :wink:

8 Synes om