December måneds tanker

Også cyberovervågning … :flojte:
Når mystiske profiler liker mine opslag, tjekker jeg lige hvem vedkommende er … før jeg blokerer :cool:

4 Synes om

<sølvpapirshatsmiley>
Det viste jeg så ikke, jeg havde gjort - omend det helt sikkert har været fortjent - så det ka’ sgu’ godt være du skal skynde dig at blokere… :astonished: :sunglasses:

4 Synes om

“Vedr. lovovertrædelse.
Til din opmærksomhed,
Vores it-eksperter har gennem forskellige undersøgelser fundet ud af, at du udfører usunde aktiviteter på dit internetnetværk, som anses for at være en overtrædelse af loven. Den rapport, der er vedlagt denne meddelelse, indeholder alle de oplysninger, du har brug for.”

Åh wow… ja, det er sikker usundt at se helt så mange kattefilm på nettet, som jeg gør, men pyt - indtil de ligefrem lægger mig i håndjern, så tror jeg bare, at jeg fortsætter :slem:
Narhoveder, men der må vel være nogen, der hopper på den, eller i hvert fald er uforsigtige nok til at åbne den vedhæftede fil…

9 Synes om

Nogle gange har Aslan de mærkeligste ideer…

Han er fortiden besat af papir, så det skal med alle steder hen og bides i smadder…

Jeg havde lige renset bakkerne og var gået på wc, her mener Aslan så at der da skal leges med papir fra en julestjerne inde i den ene kattebakke :smiley:

For derefter at ligge derinde indtil jeg er færdig og har vasket hænder :smiley:

Derefter tog han papirer med ind i stuen :smiley:

5 Synes om

Hvis det er sådan nogle, man fletter selv, så pas på, han ikke skærer sig på det.

2 Synes om

god bedring til dem :kram:

1 Synes om

Det skal jeg holde øje med :slight_smile:

1 Synes om

Iiiiih kan ikke komme ind på min mail…

Og har lige betalt for den, (betaler så jeg har eget domæne) og har egentlig slet ikke råd til det :roll_eyes::sob:

Vi er lige landet efter firmajulefrokost på Phønix i Aalborg.
Sjældent har jeg da fået så lækker mad i ligeså lækre omgivelser.
Det har bare været en super fed weekend :+1:t2:
Ingen af de 110 var ubehagelig fulde, men hold op vi har hylet af grin :smile:
Men mine stakkels fødder er danset i stykker :smile:

7 Synes om

:dotted_line_face: må nok hellere tømme brændeovnen i morgen tidligt …den er gonnok fyldt op - og det er ikke længe siden jeg tømte sidst …og nej det er ikk asketræ :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Jeg tror bare jeg går tilbage til min gamle gmail, den er da gratis og ikke så træls :smiley:

2 Synes om

En artikel fra bækkelund, katte hjem, hvis det har nogens intresse

Med venlig hilsen

6 Synes om

Så fik jeg tømt Vaffels kattebakke og fik den gjort ren, men puha… min lænd bryder sig overhelehovedet ikke om den slags gymnastiske øvelser :surrender: I det mindste skal den ikke gøres ren igen, før engang næste år og til den tid, skulle jeg måske bede min datter eller svigerdatter om hjælp. Det er bare så svært at bede om hjælp til den slags. Så hellere selv bøvle med det og have ondt i et par dage bagefter…

6 Synes om

Min kat kommer fra Bæklund :heart:

4 Synes om

Pyh nogle steder er det godt nok bøvlet at skifte email :smiley: Jeg er ved at skifte over til gmail der er gratis…

1 Synes om

Så må vi se hvor længe den kan være i fred for misserne :stuck_out_tongue:

8 Synes om

Jeg har en interesseret køber i New Zealand - deres importkrav er heller ikke for børn, så det er okay med mig, at det ikke blev lige nu alligevel :slight_smile:

4 Synes om

Så fik jeg sat konkurrence igang

Med venlig hilsen

7 Synes om

Sidste weekend havde Kræftens bekæmpelses genbrugsbutik i Næstved ½ pris på alt i butikken … fandt jeg ud af, da jeg tilfældigvis kom forbi … og det skulle udnyttes :dans:
Den gamle sofa er hentet af storskrald her til morgen og en ‘‘ny’’ sofa er rykket ind i stuen, den er lidt mindre, end den gamle, så jeg har fået en lille smule mere plads … og når man bor så trangt som jeg gør, gør det en stor forskel :grin:
Men NU må jeg også holde op med at bruge penge! :flushed:

10 Synes om

Det kan være lidt nemmere måske hvis du har et par ekstra bakker?

Så kan den ‘brugte’ stå til der er nogle på besøg der lige kan give en hånd med det - det er hårdt at skure bakker.
Mon ikke der melder sig et par frivillige hvis du lokker med lidt af dit hjemmelavet juleguf :heart:

Man kan køre den som skal skiftes ud lidt i bund med grus - så er det ikke så tungt heller.

Denne her er nem at have med at gøre - og misserne kan rigtig godt lide den. Og så er den ok at se på også.