December måneds tanker

Hvor er du heldig :blush:, du fik lov at få en dejlig sød kat der fra,

Med venlig hilsen

Ja og bede om hjælp er noget af det sværest og gør, det er så svært det nærmes gør ondt, men så når man gør. Bliver man 99 procent af gange positiv overrasket
Jeg ved ikke med andre, men min forfængelighed er nok den der slår sig mest, samt den der er den store stop klods

Håber du har det bedre igen

:kram:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tak for tippet :tak: Den kattebakke ser smart ud. Men det er helt min egen skyld at jeg selv står med det, for jeg ved min søn, svigerdatter og min datter hellere end gerne vil gøre det for mig. De skælder mig ud, når de opdager jeg selv har gjort det :tihi:
Jeg gør det at jeg tømmer det gamle kattegrus over i flere skraldeposer med en fejebakke. Så behøver jeg ikke løfte kattebakken med grus i og poserne er ikke så tunge når jeg ikke fylder så meget i. Men jeg bliver nødt til at bukke mig for at gøre det og det er lige præcis det min lænd og hofte ikke er så glade for. Så næste gang vil jeg nok spørge om hjælp - måske :tihi: For det er nemlig som @Beimis siger at det er min forfængelighed og stolthed der står i vejen.

2 Synes om

Den er virkelig smart, hvis man skal have en transportabel bakke. :+1:t2:
Drengene får af og til en time out fra hinanden nogle dage. Chip eller ej, så er de stadig fertile i en eller anden henseende.
Men bakkerne er besværlige at flytte rundt på og de har ret fast plads.
Det er der nu en fornuftig løsning på :+1:t2::slightly_smiling_face:

3 Synes om

Nu her i @Jeanette flytte tråd, med snak om foto væg.

Lige som jeg fornemmer en del af jer køber på ebay, har sommertider fundet noget der, som jeg ikke kan få her i landet,
men når det kommer til køb, bliver jeg så usikker, at en gele rand vil stå stille i forhold til min usikker her.

Også gør det nok ikke bedre sprog og mig, åhh det er ikke det bedste :pensive:.
Hvis jeg kommer til en udstilling igen, og tiden er til det,
er der så en der vil prøve og skære det helt ud i pap for mig? , og nej prøv ikke her, det er spild af din tid, skal jeg forstå der, skal det være i virkeligheden

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det allerførste du skal have på plads for at handle på Ebay er faktisk en Paypal konto, og det kan du oprette på dansk nu om dage. Det er et mellemled, der behandler kreditkort transaktioner, så du aldrig behøver give dine kreditkortoplysninger til en forhandler i udlandet. Der skal du starte, for ellers kan du normalt ikke handle på Ebay - langt hovedparten af handler afregnes via Paypal, fordi det er et godt og sikkert system for både køber og sælger.
VH
Susanne

4 Synes om

I går gik Lars i gang med at koge suppe, jeg gør færdig i formiddag og det er blevet til omkring 13-14 liter :+1:t2:
I aften skal Lars og Mira lave leverpostej af 3 stk levere. Jeg går ovenpå mens de kokkererer for jeg kan simpelthen ikke tage, hverken lugt eller lyd af den proces. :face_vomiting:
Det færdige produkt derimod, er jeg vild med :smile:

6 Synes om

Jeg kan næsten høre for mig den splatlyd, det giver, når man maser en lever gennem en kødhakker …

2 Synes om

Lyden er ubetinget værst tredje gang det går igennem :s:

Jeg hjælper hvert år min mor med vildtleverpostej og -paté.
Det er altså noget blæver, når det skal hakkes gange flere - men det bliver virkelig godt af det! :slight_smile:

3 Synes om

Jeg elsker simpelthen hjemmelavet leverpostej, men jeg har aldrig selv været i stand til at lave det uden at brække mig :grimacing:
Så jeg er svært tilfreds med de to kan og vil :heart::clap:t2:

3 Synes om

Der står nej tak til reklamer på vores postkasse :see_no_evil: vi har alsrig fået så mage reklamer på gården, end ikke ved juletid

3 Synes om

Gå ind og registrer jer på Minetilbud.dk - så ændrer livet sig i jeres nye postkasse :wink:
VH
Susanne

2 Synes om

Det er ikke nok med et skilt, med mindre I selv bliver registreret med “Nej tak” hos Posten… :wink:

2 Synes om

Man behøver ikke de der klistermærker mere, det skal bare frameldes :slight_smile:

1 Synes om

Er voksenpels normalt mere elektrisk end killingepels? Jeg får godt nok nogle rap af Simba for tiden :see_no_evil:

Det giver dog ingen garanti for, at postbudet forstår beskeden. Jeg har et fint klistermærke med “Modtagerflex” mindre end 5 centimeter fra “revnen” i min postkasse, men det afholder skam ikke visse postbude fra at tage pakker med tilbage og sørge for, at jeg skal på posthuset for at hente dem :frowning:

3 Synes om

Det tog også et års tid for dem at “fange” på vores adresse :woozy_face:
Det hjalp, da jeg fangede posten en dag og viste de kan køre om og læsse af 15 cm fra bilens dør :+1:t2::smile:

6 Synes om

Jeg har en aftale om at pakker skal stilles i garagen, men de bliver konsekvent stillet i min indkørsel :rolleyes2:

Jeg ved godt skiltet ikke er nok, men det må lige vente med at få registreret på minetilbud.dk skal lige se hvilke tilbudsaviser der er relevanter for os inde jeg får meldt fra.

Her har vi også modtagerflex, vi har aldrig haft problemer med det

Gik på postnords hjemmeside for at bestille modtagerflex på vores nye adresse.
Det kan kun lade sig gøre via deres app og jeg gidder sku ikke alle de ubrugelige app på mobilen :argh:

1 Synes om