December tanker

Øv igen! Zooplus har bedt om billeder af alt muligt. “som de kan sende til leverandøren”. Men leverandøren kan vel ikke gøre for, at der står noget forkert på Zooplus’ website? Det er vist bare forhalingstaktik :angry:

Jeg har sendt dem billederne og spurgt dem, hvorfor leverandøren skal indblandes. Så må vi se.

Ingen internet, ingen telefon = vi sidder nu og overvejer, hvilken frokost vi skal have hentet :tihi:

Træt og baldret :slight_smile:
I går holdt vi den årlige julefrokost som lars mor plejede at gøre da hun var levende. Nu har vi så taget over og vi var 38.
Det er så smadder hyggeligt og sjovt. Vi har pakkespil og de halv store børn sad og spillede spil bagefter. Alle hjælper alle i køkkenet så selv om gulvet skal have en ordentlig tur senere i dag så ligner huset ikke noget der er sprunget i luften :slight_smile:

10 Synes om

Jeg kan godt frygte for, hvor travlt vi får i morgen, hvis ikke systemet kommer op i dag :confused:

Ah, du sidder på arbejde?

Troede det var hjemme hos dine forældre, og tænkte det da nok gik ikke at have internet en dag mere. På arbejde - not so much!

Vi havde vores i går aftes hos min søster, det var kanon hyggeligt, men det kræver plads med så stor en familie
vi var kun 23 ud af 43/48, 48 hvis Knerks datter med familie vælger at deltage.

Jeg må tilstå vi har ikke længere mulighed for at ligge hus til, selv når vi tømmer stuen. kan vi ikke være der, men heldigvis har vi også vores årlige sommer familiefest.

Altså, hvad sker der lige for Zooplus. Jeg har aldrig oplevet andet end den mest imødekommende kundeservice, men lige nu opfører de sig virkelig tåbeligt.

I går sendte jeg dem billeder af indholdet af min forsendelse. En hel, stor kassefuld af æsker med bidder i sovs. Det står højt og tydeligt på de individuelle æsker: Chunks in gravy. Det var meget tydeligt på de billeder, jeg sendte dem. Jeg har købt dem i den tro, de var mousse, for det står der på Zooplus’ website, hvilket jeg har dokumenteret med screen dumps. Plus at det faktisk står der endnu, hvilket man jo kan undre sig over.

Nu vil de simpelthen have mig til at tage billeder af indholdet, så de kan se, det er bidder i sovs og ikke mousse, som der står på websitet. Jamen …! Mener de virkelig, det er sandsynligt, at leverandøren har fyldt mousse i æsker, hvor der står bidder i sovs - på samme tid, som de selv laver en fejl på deres website? Det grænser jo til det surrealistiske! Og det indebærer jo, at jeg må åbne en æske og en bakke mad, som de så ikke kan sælge, når varerne kommer retur.

jeg har desværre også oplevet en temmelig snerpet zooplus på det sidste :confused:
Det er sq ærgerligt de er det eneste reelle mulighed for at få det foder, som jeg gerne vil have til kattene (og stadig have råd til det, forstås …).
For de er da ikke lige frem af en sådan opførsel, at jeg reelt har lyst til at handle der mer.

Nu håber jeg JYRAK kan hitte ud af, at kontingentbetalingen er for 2019, selvom den hedder 2018 på deres hjemmeside :tihi:
Men lønnen gik ind og så skal der jo betales de vigtigste ting først :hoho:

2 Synes om

Om 2 timer og 45 min. har jeg endelig fri. Det trækker godt nok tænder ud, de her dage :surrender:

Ah - skal vi nu ikke være helt nøjagtige - der står Resten af 2018 samt 2019 - det tror jeg godt Simone kan finde ud af :wink: I hvert fald har hun for længst fået den i sin mailboks, og hun har ikke protesteret :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Jo - jeg regner med hende :smiley:

1 Synes om

Når man er for træt til at lave mad og ikke orker at skulle hente noget, så er det lykke at komme i tanke om, at man har hjemmelavet tarteletfyld i fryseren. Og en pakke tarteletter i skabet, samt hvidvin i køleskabet. Jamen altså… der skal smovses i aften, til en stribe Sherlock Holmes - med Jeremy Brett forstås - og med kølig hvidvin i glasset. Nu har jeg nemlig fri til 1. januar kl 7 :skaal:

12 Synes om

Casper og Martin fik hængt vores nye rulle mørklægningsgardiner (vi har 3,5 meter til loftet) til stuen op idag, så lækkert og tiltrængt ift de gamle

9 Synes om

Bestilte noget online i går kort før kl 13. På rekordtid har pakken bevæget sig fra Nørresundby til København, så den kunne leveres på adressen kort før kl 5 her til morgen.
Jeg er imponeret!

7 Synes om

Nøj jeg håber mit gæt på at det er Coolshop og dao er rigtigt, for så tænker jeg ikke deres same day levering i Aalborg lyder usandsynligt skulle lykkedes :tihi:

Konkurspriser.dk og DAO - så tæt på. :slight_smile:

1 Synes om

Tror at Fnug skulle hedde Ostehaps …møgdyr

2 Synes om

min mor købte på coolshop d. 21 dec og fik det leveret med dao d 22.

Respekt for dem - de har styr på det!

1 Synes om

Jeg bestilte loppemiddel i forgårs. I går morges kl 5, hang det i en fin lukket plastikpose på min yderdør. DAO har virkelig styr på det :ok:

2 Synes om