December tanker

Gik ud i garagen for at lukke bagklappen på bilen. En kat kaldte et sted. Jeg kaldte igen et par gange. Katten kaldte højere og højere, og til sidst dukkede Donna op med en pips i munden, der helt tydeligt ikke duede mere :slight_smile: Dyygtig pige - selv om jeg har en holdning til det der smutten over hegnet, suk :rolleyes: Hun kom med ind, pipsen blev liggende under gruscontaineren. 5 minutter efter var Claus derude for at hente noget, og så fik han også forevist pipsen, for da var Donna allerede ude igen - man går vel ikke bare fra sådan en delikatesse :slight_smile: NEJ, den kom ikke med ind!

6 Synes om

Jeg er også imponeret, bestilte 10.30 i formiddags, vi har modtaget pakken og der var ikke engang ekstra betaling for hurtig levering, det må siges at være super god service :thumbup:

2 Synes om

Har lige læst, at de meget sjældne skildpadder, der blev stjålet fra Regnskoven, og som nu er leveret tilbage, blev fundet hos en mand i Havndal. Det er en ren røverrede, jeg er vokset op i. Jeg håber virkelig, der er nogen, der kender manden, og som går til politiet :rock:

Skøre killing. Hun er ved at sk*de en sprællemand over al fyrværkeri og diverse tju-bang-lyde. Og alligevel er hun så nysgerrig at hun hopper i vinduet og kigger på det store farlige noget derude. Og når hun så bliver skræmt, spunser hun ind og pive-sladrer til Ease eller kommer over og gemmer sig i min armhule :joy: Åh tøsepigen. Det bliver nogle lange dage for dig :heart:

4 Synes om

Ja, jeg brokker mig ikke for kan godt forstå det ikke er sjovt for dem, der har regulært skræmte dyr, men jeg savner virkelig den gradvise fyrværkeritræning som vores katte plejede at få i december. Vores ender altid med at være helt ligeglade nytårsaften, fordi de gradvist er blevet vænnet til det…

1 Synes om

Ja, sådan en omgang december-fyrværkeritræning har virkelig sine fordele :slight_smile:

Jeg håber virkelig hun når at vænne sig en smule til det de næste dage, så hun ikke bliver et vrag mandag aften :heart: Det er hårdt at være lille bitte og leve et stille og roligt liv og så pludselig blive udsat for sådan en omgang :smiley:

Ease var jo alene sidste år og der var han godt nok ulykkelig. Balloo gav ham ro deres første år og jeg håber egentlig på at hans normalt rolige gemyt kan smitte lidt af på tøsepigen de næste dage. Ikke nemt for de små pelsklumper :roll_eyes:

1 Synes om

Mine plejer at være interesserede i glimtene og lader sig ikke skræmme. Nu har jeg ikke oplevet Guliver nytårsaften og killingerne får trukket for. Jeg kan ikke skærme dem mere end det.
Heldigvis bor jeg lidt i udkanten og der er ikke så meget fyrværkeri - udover det min nabo skyder af. De har så allerede været godt igang :wink:

Jeg har selvfølgelig også trukket for og tv/radio har fået et nøk op på lyden. Men det runger rigtig meget mellem de høje bygninger, når man bor inde midt i en by i blandt 4 mio lejlighedskomplekser. Tror egentlig lysene er dem der lokker hende til vinduet - og lydene er dem, der skræmmer hende. Men hun får lov at gøre som hun vil, og så skal hun nok komme igennem det med Ease ved hendes side og mig i baggrunden, når hun har behovet :heart:

Ja, her har de så lige startet op mens kattene var ude i haven, og den yngeste som ikke har prøvet det før var (også) fuuuldstændigt ligeglad. Men de er så også vant til at de skyder ude på marken bagved, og det lyder jo lidt ala det.

Ja det gør helt sikkert rigtig meget, at de er vant til lidt skud og brag ind i mellem :smiley:

Jeg overvejer at købe en stak knaldperler, så vi kan træne killinger og katte året rundt

1 Synes om

Jeg har glemt at få Feliway …

@Jim er de meget bange dine katte?
Bachs blomsterdråber rescue er også en mulighed. Fåes i matas og på apoteket vil jeg tro.

Fup er…men håber ikke det bliver så voldsomt…tror ikke de nærmeste naboer er hjemme

1 Synes om

Altså, man må ikke sende børn ud og lege på motorvejen, det er jeg med på.
Men katte? Det må man godt, ikk’?

Einstein er ved at tage livet af mig. SÅ meget energi og ALT skal pilles ved, væltes, tygges i og slæbes rundt. Argh!!!

4 Synes om

Må han komme ud og lege? For så kan han ret hurtigt få sig en playdate med Pelle, der også har ALT for meget krudt! Aaaalt for meget…
VH
Susanne

Den mis der lige pludselig havde lyst til at komme over på den anden side kl 5 i morges kan i hvert fald være glad for at det ikke var motorvej…så havde den heddet Frisbee nu

Jeg fik lige fem minutters ro, da han kunne overtales til at det var puttetid.


Det var dog hurtigt overstået, da han hellere ville drille Alba. :tired_face:

Skal de bare mødes på Fyn? Sender straks møgungen afsted!

6 Synes om

Fyn er fin! Pelllleeeeee, du skal bare dreje til højre henne i rundkørslen! Go´ tur, din bandit!

3 Synes om

Glæden ved at have killing :p: :engel: Hvor gammel er han efterhånden blevet?